Luunde Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Jeg bygger pcer, så nå som jeg starta pcen, så stod den på i kanksje 2 eller 1 time, så kommer jeg tilbake, så er plutselig pcen av. Hva kan være problemet til dette ? Hardware info : Prosessor Hovedkort Minne/ram CPU Kjøler Kan det ha seg at prosessoren blir for varm elns ? Endret 28. mai 2007 av Luunde Lenke til kommentar
tobbie Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Hvilken strømforsyning bruker du? Tilsvarer den hardware'n du bruker? Du kan jo alltids gjemme deg i senga(annbefaler kjeks og noe å drikke i tillegg) og vente med håven klar. Hvem vet? Kanskje mora di er lei av at du står opp så seint om morran Lenke til kommentar
Luunde Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Bzerk 500w til den. Haha Tror ikke det er noe sånt, fordi har 4 andre pcer som surrer og går her ;D Lenke til kommentar
tobbie Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 hehe Husket du å ta på kjølepasta når du monterte prosessoren? Overoppheting kan, som du selv sa, være årsaken Lenke til kommentar
Luunde Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Det ligger kjølepasta, jeg kommer inn i pcen, så bruker jeg pcwizzard til og sjekke temp, da ligger den på 40 grader. Lenke til kommentar
Luunde Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Prosesor: 37 C Mainboard : 37 C Power/AuX : 25 Hdd : 32 C Problemet er at han skal hente pcen idag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå