m3 Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Når man ringer visse fast numre fra skjult nummer får man denne beskjeden: «Abonnenten har reservert seg mot skjult nummer, hvis du vil vise nummeret ditt tast 1.....» Er det mulig med sånn tjeneste også på mobil abonnenter? Jeg hadde ønsket også at det var slik på mobiltelefon abonnenter. Er det noen som savner denne tjenesten utenom meg...? Tanken er å lage denne tråden og hvis det etterhvert viser seg at det er flere som kunne tenke seg denne tjenesten også på mobiltelefonen be folk sende eposter til sine mobiltelefon selskaper. Kanskje mobiltelefon selskapene hører på kundene sine hvis det er mange nok... Artikkel om tjenesten hos Aftenposten http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article791732.ece Reservering mot skjult nr hos Telenor. http://privat.telenor.no/telefoni/Tjeneste...skjultnummer.go Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 kjekt å ha på fast tlf i allefall.. så slipper du de forbanna tlf selgerne Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Herlig tjeneste, visste ikke at den fantes engang. satser på at den kommer på mobil etterhvert også. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Denne tjenesten har eksistert lenge for Telio-kunder. Kjempefin tjeneste ja Endret 29. mai 2007 av Glenn Lenke til kommentar
floolf Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Tragisk at Telenor skal ha 25kr/mnd for denne tjenesten. Men etter hva jeg leste i artikkelen i aftenposten, så burde ikke dette være begrenset til fast-telefoner? Det bærer iallefall ikke mening så lenge det er vanligere å ha mobil ... Nå skulle netcom og andre aktører vist og visst sin besøkelsestid og tilbydt implementering av dette for mobilabonnement, de ville nok ha tjent litt på det. Lenke til kommentar
m3 Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 Snakket nettop en som har NetCom SmartTalk og han hadde samme opplegget og det kostet ikke mer en 10 kr i mnd. Og det mener jeg absolutt er verd det for å slippe selgere og andre irriterende folk. Skal ringe Talkmore og høre om de tilbyr samme tjenste?! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Tjenesten er bra den, men den kan jo også plutselig stenge deg for samtaler du faktisk venter på. Fra jobben min så kommer samtalene opp som skjult, fra utlandet får jeg noenganger opp at de er skjult eller Ukjent nummer. Er ikke helt sikker, men trur også noen offentlige etater også ringer skjult, men som sagt, ikke sikker på den biten der. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 ingen vits og spille joker hvertfall tviler på at norsk tipping ringer fra et "åpent nummer" Lenke til kommentar
m3 Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Tjenesten er bra den, men den kan jo også plutselig stenge deg for samtaler du faktisk venter på. Fra jobben min så kommer samtalene opp som skjult, fra utlandet får jeg noenganger opp at de er skjult eller Ukjent nummer. Er ikke helt sikker, men trur også noen offentlige etater også ringer skjult, men som sagt, ikke sikker på den biten der. 8830988[/snapback] Dette gjelder ikke nummer fra utlandet som kommer som skjult nr ellers så er det slik at de som ringer inn med skjult nummer for to valg enten Trykke 1 for å vise nummeret sitt, og da kommer de gjennom eller Bli satt over tlf svarer eller noe. Endret 11. juni 2007 av m3 Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Tror det finnes mulighet for å sperre mot slike anrop på enkelte tlfer. Veldig fint å ha mot selgere ja, men der er nok www.brreg.no like effektivt Har vell kun fått 3 selgersamtaler siden ejg reserverte meg der for 3 år siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå