jeeeez Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Hei hei, Skal kjøpe meg noen fete felger til sommerhjulene på min Huyndai Pony. Kan dere hjelpe meg? Skjønner ingenting av alt dimensjon opplegget osv... Tenkte meg 16'' eller 17''! Og helst under 4000... Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Hei hei,Skal kjøpe meg noen fete felger til sommerhjulene på min Huyndai Pony. Kan dere hjelpe meg? Skjønner ingenting av alt dimensjon opplegget osv... Tenkte meg 16'' eller 17''! Og helst under 4000... 8721662[/snapback] skal du ha fire felger i den dimmen så må du nok gå for brukt. og da blir det straks værre for da må du finne noe som passer som andre skal selge. men uansett hva er det du lurer på? boltsirkel? felg bredde? hvor stor felg du kan ha og hvor stort dekk på eventuel felg før bilen må på godkjenning? bolsirkel på bilen din vet jeg ikke. hva slagsfelbgredde bilen din klarer eventuelt innpress og slikt kan jeg heller ikke fortelle deg noe om. det jeg kan fortelle deg er at når du bytter dekk og/eller felg på bil må det du bytter til være innenfor 5% av original rulleomkrets og slikt vis ikke må bilen godkjennes med de nye felgene/dekkene for at den skal være godkjent. Endret 28. mai 2007 av stich_it Lenke til kommentar
jeeeez Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Vet rett og slett ingen av de nødvendige målene jeg trenger for å vite om en annen felg passer eller ei. Dette må da finnes et sted på nettet? Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Alt står i vognkortet. Ta med: - Orginaldimensjon - Innpress - Boltsirkel (står muligens ikke i vognkortet) Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Hyundai Pony 91-> Boltesirkel: 4x114 Innpress: 45 Nav: 67,1 Bolt: M12x1,50 Håper dette var til hjelp Lenke til kommentar
jeeeez Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Hyundai Pony 91-> Boltesirkel: 4x114 Innpress: 45 Nav: 67,1 Bolt: M12x1,50 Håper dette var til hjelp 8736307[/snapback] Det der ser ut til å være akkurat det jeg trenger Tusen takk! Kan du gi meg et eksempel fra for eksempel finn? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Det er ikke så veldig dyrt for nye felgpakker. Megahjul reklamerer jo med kjempebillige pakker med felg&dekk. Lenke til kommentar
jeeeez Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 Ok... Men skjønner ikke hvilke felger som passer og hvilke som ikke passer... Hva skal jeg se etter? Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 felger fra Hyunda coupe passer, prøv å finne noen brukt på nettet, du får jo helt greie felger til de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå