Robin B Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Sønnen min skulle ha nytt skjermkort og jeg annbefalte et 8800Gts, vel bestilte et Demo 8800Gts fra Netshop og det kom for ca. 1 uke siden. Vi monterte kortet her om dagen, og han oppdaget at kortet flimret av og til under oppstart og Pc kunne henge seg. Plutselig da han startet den opp igjen så kom det grønne striper på hele skjermen og jeg tok ut kortet for å prøve det i min Pc med samme resultat. Må si jeg ble skuffet ,vel uansett så må det returneres. Men jeg lurer veldig på på om Netshop ikke tester demo varene før dem sender dem ut, for alt det jeg vet så kan det ha vært reurnert tidligere på grunn av harware defekter? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Demo varer tester de vel. Men feil kan jo oppstå uansett i ettertid. Så er jo bare å levere inn kortet å få ett nytt ett. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 garanti og reklamasjon gjelder uansett, kontakt dem og få byttet kortet. Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Om du tar en sort bakgrund från t.ex skjermsläckare..eller en websida som är sort så ser du något som dette? Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Det ser ut som dette. Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Är det under Vista/xp? Bruker du den seneste driver fra nvidia på nettet? Vad är tempen på skjermkortet? Kan ev. vara video minnet som är feil på eller høg temp.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Ta kontakt med Netshop på telefon så ordner det seg. Jeg vet ikke noe om rutinene til Netshop og demovarer, men det er ikke umulig at noen feilvarer sniker seg gjennom. På samme måte som at ingen ønsker å motta defekte produkter, så ønsker ikke butikken å sende ut slike varer. Dog lønner det seg å undersøke om innstillingene til kortet er korrekt Endret 28. mai 2007 av Slettet-80wCWpIM Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Som sakt så er det prøvd på 2 Pc`er med samme problemet med og uten drivere, det kan se ut som om at det er minne problemer på kortet, har sendt mail til Netshop og fikk auto replay tilbake om at det kan ta lengre tid enn vanlig på grunn av stor pågang. Får prøve å ringe dem, men noe sier meg at det ikke blir lett å få tak i dem, prøvde dem i forrige uke men kom aldri igjenom på Tlf. Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Netshop virker inte vara den beste på reklamtion..men ge oss andra brukere gärna info om hur det går med saken, tiden det tar osv. Bra o vite infør framtida køp av produkter før oss konsumenter. Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Da var kortet sendt i retur til Netshop, sendte en mail til dem om dem kunne sende et nytt kort så snart de har mottatt sendings info på Rma, siden sønnen min er fri for kort nå. Krysser fingrene på at dette ikke tar tid. Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 åssen strømforsyning har dere? 500w eller mindre? Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 En Mist 550w mener jeg den var på, og en TT 850W. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Netshop virker inte vara den beste på reklamtion..men ge oss andra brukere gärna info om hur det går med saken, tiden det tar osv.Bra o vite infør framtida køp av produkter før oss konsumenter. 8722036[/snapback] Min erfaring med Netshop er stikk motsatt, MEGET god respons, og meget rask omlevering. Men så ringer jeg som oftest til dem og forklarer pent situasjonen da. Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 Som jeg skrev i en post lengre ned fikk jeg et 8800Gts Demo kort som det viste seg å være en defekt ved. Kortet ble sendt i retur i går og allerede i dag har dem sendt et nytt til meg. Det må jeg si er kjempe service, og sønnen min ble ikke noe mindre glad da han hørte at et nytt var på vei. All Honør til Netshop. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Ja, all honør til Netshop som ikke tester demokortene (godt nok?) før de sender de ut! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Alle kan gjøre en feil, det viktigste er at man er flinke til å rydde opp etter seg når feil er påvist. Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Ja, all honør til Netshop som ikke tester demokortene (godt nok?) før de sender de ut! 8757455[/snapback] Ja du kan så si, men etter all negativ kritikk de har fått synes jeg de fortjener ros på hvordan de har håndtert denne saken, er ikke sikker på at det er noen andre som har villet sendt ut et nytt før de har fått tilbake varen med feil. Endret 1. juni 2007 av Robin B Lenke til kommentar
Løve Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Netshop er som regel alltid flinke til å ordne opp. Har alltid opplevd returer med dem som veldig positive. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå