Gå til innhold

Mottok et Defekt Demo 8800GTS fra Netshop


Anbefalte innlegg

Sønnen min skulle ha nytt skjermkort og jeg annbefalte et 8800Gts, vel bestilte et Demo 8800Gts fra Netshop og det kom for ca. 1 uke siden.

Vi monterte kortet her om dagen, og han oppdaget at kortet flimret av og til under oppstart og Pc kunne henge seg.

Plutselig da han startet den opp igjen så kom det grønne striper på hele skjermen og jeg tok ut kortet for å prøve det i min Pc med samme resultat. Må si jeg ble skuffet ,vel uansett så må det returneres.

Men jeg lurer veldig på på om Netshop ikke tester demo varene før dem sender dem ut, for alt det jeg vet så kan det ha vært reurnert tidligere på grunn av harware defekter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

Ta kontakt med Netshop på telefon så ordner det seg.

 

Jeg vet ikke noe om rutinene til Netshop og demovarer, men det er ikke umulig at noen feilvarer sniker seg gjennom. På samme måte som at ingen ønsker å motta defekte produkter, så ønsker ikke butikken å sende ut slike varer.

 

Dog lønner det seg å undersøke om innstillingene til kortet er korrekt

Endret av Slettet-80wCWpIM
Lenke til kommentar

Som sakt så er det prøvd på 2 Pc`er med samme problemet med og uten drivere, det kan se ut som om at det er minne problemer på kortet, har sendt mail til Netshop og fikk auto replay tilbake om at det kan ta lengre tid enn vanlig på grunn av stor pågang.

 

Får prøve å ringe dem, men noe sier meg at det ikke blir lett å få tak i dem, prøvde dem i forrige uke men kom aldri igjenom på Tlf.

Lenke til kommentar

Da var kortet sendt i retur til Netshop, sendte en mail til dem om dem kunne sende et nytt kort så snart de har mottatt sendings info på Rma, siden sønnen min er fri for kort nå.

Krysser fingrene på at dette ikke tar tid. :)

Lenke til kommentar
Netshop virker inte vara den beste på reklamtion..men ge oss andra brukere gärna info om hur det går med saken, tiden det tar osv.

Bra o vite infør framtida køp av produkter før oss konsumenter.

8722036[/snapback]

 

Min erfaring med Netshop er stikk motsatt, MEGET god respons, og meget rask omlevering. Men så ringer jeg som oftest til dem og forklarer pent situasjonen da.

Lenke til kommentar

Som jeg skrev i en post lengre ned fikk jeg et 8800Gts Demo kort som det viste seg å være en defekt ved. Kortet ble sendt i retur i går og allerede i dag har dem sendt et nytt til meg.

Det må jeg si er kjempe service, og sønnen min ble ikke noe mindre glad da han hørte at et nytt var på vei.

 

All Honør til Netshop. :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Alle kan gjøre en feil, det viktigste er at man er flinke til å rydde opp etter seg når feil er påvist.

Lenke til kommentar
Ja, all honør til Netshop som ikke tester demokortene (godt nok?) før de sender de ut!

8757455[/snapback]

 

Ja du kan så si, men etter all negativ kritikk de har fått synes jeg de fortjener ros på hvordan de har håndtert denne saken, er ikke sikker på at det er noen andre som har villet sendt ut et nytt før de har fått tilbake varen med feil. :)

Endret av Robin B
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...