Hawtz Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Hei, vi har et lite skoleprosjekt gående for tiden der to og to skal velge en menighet de skal ha en presentasjon om. Jeg og en annen har valgt Jehovas Vitner. En del av det som skal være i fremføringen er et intervju med en som er medlem i Jehovas Vitner. Vi skal da intervjue en leder for en menighet i Bergen, men sliter litt med å komme på sprsmål for øyeblikket. Noen som har noen gode spørsmål på lager? På forhånd takk! Lenke til kommentar
kjetil02 Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Spør om: 1. Familieliv/menighetsliv - Forhold til andre mennesker i samfunnet 2. Lære - Bibeltolkning - forhold til Jesus - himmel/helvete 3. Seremonier 4. høytider etc. Lenke til kommentar
kjetil02 Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Og husk; still "fortell om …" eller "hva mener dere om …" - spørsmål. Åpne det opp, så dere lærer masse og intervjuobjektet får sjansen til å fortelle slik han/hun vil. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Og ikke la de komme unna med forklaring hvis dere stiller typiske ja\nei-spørsmål Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Da var intervjuet ferdig, og skal si han snakket Brukte opp hele skypecrediten på han Men fikk veldig gode svar Lenke til kommentar
Missen Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Da var intervjuet ferdig, og skal si han snakket Brukte opp hele skypecrediten på han Men fikk veldig gode svar 8723371[/snapback] Kan jeg spørre om du intervjuet en fra Jehovas Vitner i Bergen? Jeg og et par venninner hadde også et prosjekt om dem, og han duden snakka dritmasse og, så lurte på om det kanskje var samme person Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå