Takkformeg Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 jammen faen da.... det er en drittbil.. jeg vet det... men jeg FÅR den jo, og les HELE topicen så ser du at jeg har lagt planene PÅ IS! Det betyr noe sånt som.. jeg driter i det.. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Jeg kan nesten umiddelbart garantere deg at du vil få problemer med å beholde de hvite skiltene dine om du skulle bygge om til turbo... kommer litt ann på.. på en eu kontroll, vil vel de fleste stusse over et hjemmesnekra turbo system på en sjabby kia. men jeg vet om en her jeg bor, som har en audi 100 uten turbo, den ble bygd om til turbo motor, og ble eu godkjent på biltilsynet ,han hadde faktisk teipa over der det står turbo på innsuget.. brodern var sammen med søstra til dama hans.. les HELE topicen så ser du at jeg har lagt planene PÅ IS! hele topicen din er: Turbo til Kia? Endret 31. mai 2007 av Simkin Lenke til kommentar
b230ft Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 selv om du ikke skal bygge turbo alikevel er det vel ingen grunn til at vi fortsetter å diskutere temaet? nja forsåvidt forstod jeg ikke hva du mente med topplokks boltene..men hva i alle dager mener du da siden du påstår at du får problemer med de i sammenheng med 2 topp pakninger? er jo klart, om det er et skikkelig bygg, og noe som en bygger for å ha det i lengden, og ha ting orntli, så er jo selvfølgelig ikke det veien å gå..men funker til et "hey shot, faen vi bygger turbo på kiaen"! da vil det funke helt fint.. fra hvilket hold må det komme fra for at du skal tro/forstå at tenningsbank ofte er årsaken til pakningshavari? og det med lavtrykksturbo, vi er enige der;) mene r så mange som mener at på noen biler er det lavtrykksturbo, og på andre er det høytrykksturbo.. selvfølgelig er turboens oppbygging(ar verdi på husene, og åssen hjula ser ut) betydningsfullt for hvilket arbeidstrykk den liker... Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 jeg har ikke sagt noe om topplokkbolter elns? Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Mazda motor i kia. Kjenner en som satt over turboen fra gtr på den 1.6 motoren og kjørte på 2 bars ladetrykk. Bare for og prøve.. Den holdt en stund! et par uker.. Tror han skulle ta livet av den på gatebil el. noe sånt, men han kom aldri fram Alt fra gtr/gtx passer bolt on. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå