Gå til innhold

Mario SCF Online kamper :)

Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som aldri klarer å vinne en kamp online? Strever jo å bare være i nærheten av mål. Har kanskje klart 3 mål på 10 kamper. Ser ikke ut til at jeg kommer til å spille veldig mye online, foruten vennekamper. Kjipe greier. Kommer jo stort sett mot folk som er flere titallstusen plasser over meg i rankingen.

8829777[/snapback]

Hadde samme problem. Man blir helt overkjørt. Men så prøvde jeg singleplayer-delen. Først treninger, så scenarioer og så cuper. Lærte VELDIG mye av det, og fant en spillestil som passet meg ganske utmerket, og nå vinner jeg nesten bare online. Så det kan hjelpe utrolig mye å kjøre igjennom singleplayer en del siden AI'en på sitt værste er omtrent like umulig å slå som top 50 I strikers. Veldig god trening!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har spilt noen cup-er også, hjelper lite. Taper alltid i knockout rundene samme hva jeg gjør. Som oftest også grunnet utrolig med uflaks. Får se hvor mye tid jeg har til å trene. Blir stort sett nå og da jeg spiller så... ser dårlig ut.

Mange av de som spiller online spiller jo hele tiden. Ikke mye moro da. Så jeg tror nok dette blir nok en gang bare blir spilt med venner på nettet og kamerater. Aldri vært særlig interessert i ranking uansett. Spiller for å ha det moro jeg.

Lenke til kommentar
Har spilt noen cup-er også, hjelper lite. Taper alltid i knockout rundene samme hva jeg gjør. Som oftest også grunnet utrolig med uflaks. Får se hvor mye tid jeg har til å trene. Blir stort sett nå og da jeg spiller så... ser dårlig ut.

Mange av de som spiller online spiller jo hele tiden. Ikke mye moro da. Så jeg tror nok dette blir nok en gang bare blir spilt med venner på nettet og kamerater. Aldri vært særlig interessert i ranking uansett. Spiller for å ha det moro jeg.

8830416[/snapback]

Slet også veldig online. Men etter litt spilling i singleplayer og mange timer i offline VS mot kamerater så klarer jeg nå og da å vinne kamper online også. Men det er selvfølgelig mulig å ha uflaks og bli satt opp mot folk med veldig høy rank. Men det skjer sjelden med meg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...