OmaaarS Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Jeg er på leting etter et spill til NDS som har en veldig god historie. Et action adventure eller RPG spill helst, men kan også være plattform om det finnes. Jeg har merket at de fleste spillene jeg har spilt ikke har så gode historier, noe som dreper halve moroa. Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Det bør kanskje være ute nå... Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 New Super Mario Bros Hvorfor bøffer Bowser jr egentlig prinsessa? Et av livets store mysterium... Har jo Zelda spillene til Gameboy Adw Lenke til kommentar
AtomicMoog Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Hotel Dusk: Room 215 har etter min mening en veldig god og dyp historie, med interessante karakterer. Eneste minuset er at det kan bli litt vel mye tekst og litt lite oppgaveløsing til tider. Endret 28. mai 2007 av AtomicMoog Lenke til kommentar
Misunne Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Another Code: Two memeories har en fengende historie. Jeg fikk lyst til å spille videre heletiden. Brikkene faller på plas etter hvert som du kommer videre i spillet, og du får en innblikk i hva som har skjedd rundt deg. Lenke til kommentar
EonoX Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Som allerede sagt, Hotel Dusk anbefales varmt. Phoenix Wright 1 og 2 har også virkelig gode historier, og er fantastisk morsomme til tider. Edit: Glemte å nevne at det er uhorvelig mye tekst i alle disse spillene, så hvis du ikke klarer deg uten action vil du nok gå fort lei alle sammen. Endret 28. mai 2007 av EonoX Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Skulle til å forseslå Final Fantasy III, men historien der er ikke spesieltdyp. Men det er et bra spill for det. Zelda har heller ingen dyp historie, men er fortsatt en genial serie. (Nå har det ikke kommet et Zelda spill til DS enda, men det finnes noen på GBA. Phatomhs hourglass (sikkert stavet feil) kommer en gang, men jeg vet ikke når.) Ellers kan jeg anbefale Final Fantasy VI Advance. Ikke så veldig bra grafikk, men veldig bra historie. (Igjen, dette er til GBA.) Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Skulle til å forseslå Final Fantasy III, men historien der er ikke spesieltdyp. Men det er et bra spill for det. Zelda har heller ingen dyp historie, men er fortsatt en genial serie. (Nå har det ikke kommet et Zelda spill til DS enda, men det finnes noen på GBA. Phatomhs hourglass (sikkert stavet feil) kommer en gang, men jeg vet ikke når.) Ellers kan jeg anbefale Final Fantasy VI Advance. Ikke så veldig bra grafikk, men veldig bra historie. (Igjen, dette er til GBA.) 8725187[/snapback] Du leste tankene mine :!: Skal selv kjøpe meg DS med de to FF-spillene nå Lenke til kommentar
RevX Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Phoenix Wright-spillene og Hotel Dusk vil jeg si har veldig gode historier (forutsetter at du ikke har noe imot tekstbaserte spill). Ellers bør du vudere Final Fantasy III. Og hei, FFVI har noe av det herligste jeg har sett innen 2D, hva mer kan man ønske seg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå