Mountain Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Eg hadde håpt på at noen kunne ta seg tid til å lage en tråd som bare har temaet; ASUS F3SV, der vi kunne samle alt infoen om den nye bærbare pc'n. Kanskje dette blir en traad om det? Men det m jo selfølgelig være folk som skal/har/vil kjøpt/kjøpe pc'n Btw, eg skal kjøpe min paa onsdag Endret 28. mai 2007 av Narrie Lenke til kommentar
Tor-K-El Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Har du kjøpt eller? Jeg vurderer sterk denne, da den har et bra skjermkort og høy oppløsning på skjermen. Synd den mangler HDMI, men det er ikke så viktig. Hvordan er eventuelt din erfaring medmaskinen? Lenke til kommentar
Gekonody Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Min kommer nå på onsdag *sitre* Lenke til kommentar
sickboi Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 lurer også på å kjøpe denne pc'en, den fikk jo ganske bra kritikk på http://www.notebookreview.com/default.asp?...eview=Asus+F3SV tror egentlig hele pc'en er litt overkill i forhold til mine behov, men er på utkikk etter en pc som har høy oppløsning og som er stillegående. og denne virker ha begge deler. Lenke til kommentar
trallenils Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Fikk min igår og er kjempe fornøyd med den så langt. Sto mellom denne og Acer 5920G, men det ble F3SV pga den har høyere oppløsning. Skjermen er helt konge. Herlig oppløsning og ikke noe plagsom backlight-bleeding. Maskinen virker generelt veldig rask og fin, og det var overraskende lite bloatware installert. Kjekt at det følger med bæreveske og en lite logitech mus også hvis man ikke har det fra før. Battertiden er så som så, men det var ikke så viktig for meg. Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Vurderer denne pcen jeg også, men er skeptisk til den dårlige batteritiden - knappe 2 timer. Klarer den å kjøre spill som feks STALKER, COD4 ol fint? Lenke til kommentar
Mr_dude Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 jeg har bestilt denne, men jeg lurer på om denne har color shine teknologi? Lenke til kommentar
sickboi Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 hvordan er støynivået på denne PC-en? tenker da mest på vifteaktiviteten. Lenke til kommentar
trallenils Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 jeg har bestilt denne, men jeg lurer på om denne har color shine teknologi? 9551652[/snapback] Den har glossy skjerm ja. hvordan er støynivået på denne PC-en? tenker da mest på vifteaktiviteten. 9551714[/snapback] Viften går hele tiden tror jeg men den er veldig stille, må legge øret inntil hvis jeg skal høre den noe særlig. Ved spilling øker den litt, men er fremdeles ikke noe plagsom. Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Dere som har den, er dere fornøyd med denne? Mvh Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Er det noen som har bilder av denne? Finner endel bilder på google, men det er stort sett bilder fra produsent. Man får jo et mye bedre inntrykk av virkelige bilder. Mvh Lenke til kommentar
Gekonody Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Vurderer denne PC-en jeg også, men er skeptisk til den dårlige batteritiden - knappe 2 timer.Klarer den å kjøre spill som feks STALKER, COD4 ol fint? 9455895[/snapback] Hvis ikke denne klarer det, klarer ingen det (jeg har sterk tro på at den greier det, skal visstnok ta Crysis helt greit!(!!)) Lenke til kommentar
bluecas Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Er det noen som har bilder av denne? Finner endel bilder på google, men det er stort sett bilder fra produsent. Man får jo et mye bedre inntrykk av virkelige bilder. Mvh 9607278[/snapback] I denne tråden er det noen som har lagt ut bilder http://forum.notebookreview.com/showthread...t=165215&page=3 Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Er det noen som har bilder av denne? Finner endel bilder på google, men det er stort sett bilder fra produsent. Man får jo et mye bedre inntrykk av virkelige bilder. Mvh 9607278[/snapback] I denne tråden er det noen som har lagt ut bilder http://forum.notebookreview.com/showthread...t=165215&page=3 9611707[/snapback] eeh.. Er ikke det der en F8-tråd? tenkte på bilder av F3sv.. Mvh Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Vurderer denne PC-en jeg også, men er skeptisk til den dårlige batteritiden - knappe 2 timer.Klarer den å kjøre spill som feks STALKER, COD4 ol fint? 9455895[/snapback] Hvis ikke denne klarer det, klarer ingen det (jeg har sterk tro på at den greier det, skal visstnok ta Crysis helt greit!(!!)) 9611151[/snapback] Er du fortsatt fornøyd med din F3sv Gekonody? Mvh Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Da er Asus'en hentet.. har ikke slått den på ennå, skal teste senere etter jobb. Men den ser ihvertfall bra ut, bedre enn på bilder. Touchpadtastene virket meget behagelige og meget lite lyd fra dem. Tastaturet bedre enn på FS'en, trenger såvidt å være borti tastene på denne for å skrive... meget "lett på foten" .. Spennende å se senere i kveld, lover ihvertfall bra nå før jeg har slått den på... Mvh Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Holder på med førstegangsinstallasjonen nå. Førsteintrykket mitt: Meget bra skjerm med 1440x900 oppløsning. Touchpad'en er jeg nesten forelsket i, nydelige nesten lydløse knapper på touchpaden. 15,4" på bærbar er helt klart "mere meg" enn 17"! Denne blir ikke sendt tilbake!! Endelig funnet MIN bærbar.. Mvh Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Wooow! Et hyggelig "problem" her. Skjermen har jo WSXGA+ 1680x1050!!?? Eller er det jeg som ikke skjønner noe her? Står '15.4" WSXGA+' på klistrelappen på PC-en og under skjerminstillinger så finner jeg ikke 1440x900 men 1680x1050! Kanskje jeg må sjekke skjermkortet også , kanskje det er et GT-kort istedet for GS... Mvh Endret 15. oktober 2007 av krbalto Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Der er en partisjon på 6.84gb, kan den slettes/formateres? Mvh Lenke til kommentar
zonko Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Hvordan er maskina på støy krbalto? Sett utfra lesesal/ helt stille rom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå