Bone Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Heia! Dumme "søndagsmandag" Noen som vet om noen åpne innvandrerbutikker i Oslo sentrum i dag? Skulle hatt noe brun ris / villris.. Deli de Luca selger vel ikke sånt? Takk, takk! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Bunnpris er oppe Tipper du finner det på invandrersjapper også Spørs hvor du bor, men den på grunerløkka er oppe, samme er vel den på grønlandstorget. Her er også Colbjørnsensgate oppe Lenke til kommentar
Bone Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Bor ikke i sentrum lengre Men, akkurat nå så er jeg på jobb, så jeg er midt i gryta! Takker for svar! Blir vel til at jeg rusler bort til Grønlandstorget, sikkert.. Snakker vi da om innvandrersjapper, eller Bunnpris? Tror du de har villris da? ..ca peil på hvor den butikken ligger på Grønlandstorget, så jeg slipper å spørre!? Kan hverken urdu eller somalisk! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Inne på grønnlandssenter mot vaterlandsparken (dvs plaza) ligger en fruktsjappe med godt utvalg Bunnpris selger nok ikke villris Deli de Luca selger jo bare junk og dritt. Selv bruker jeg den på grønnland i ny og ne, da de har høy kvalitet til superlave priser. Hyggelige folk der også (selv om du ikke kan urdu eller somalisk ) Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Grønnsaker og frukt er ofte bedre på de innvandrerbutikkene enn de vanlige butikkene Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Grønnsaker og frukt er ofte bedre på de innvandrerbutikkene enn de vanlige butikkene 8722371[/snapback] ... og som regel hyggeligere priser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå