dude80 Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 2 eller flere slik at jeg kan gi flere pc'er tilgang samtidig? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 den man får kan bare kobles til en maskin om gangen selv om det finnes flere porter, det er i alle fall hva jeg har hørt.... Lenke til kommentar
agvg Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 2 eller flere slik at jeg kan gi flere pc'er tilgang samtidig? Svjv er det bare en port på den men det er jo bare og kjøpe en switch eller hub og koble til. Lenke til kommentar
pbn Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 ruteren kan åpne alle porter.. men husk at alle porter under ca 1000 er i bruk av kjente tjenere som feks. web-servere, ftp osv osv..... men du kan sette opp så mange maskiner du vil til å bruke ulike porter på ruteren Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Jeg tror du kun kan åpne en port til en maskin, ikke flere. Skal du f.eks. ha ftp servere på to maskiner kan de ikke bruke samme port. Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Tror ikke det er porter som ftp, http osv. det er snakk om her, men nettverksporter med RJ-45 tilkobling. (Dvs. porter for å plugge inn nettverksledninger) Fant dette på www.nextgentel.no sine Spørsmål Og Svar: Kan jeg ha flere PCer knyttet til samme abonnement? NextGenTel gir deg én linje med ett DSL-ruter, men du kan koble sammen flere PCer hvis du bruker en nettverks-HUB. Det følger med 5 brukernavn og epost-adresser i et privatabonnement, og 10 i bedriftsabonnementet. Husk imidlertid at hastigheten reduseres hvis alle bruker linjen samtidig. Så dette betyr nok at det kun er en aktiv nettverksport på routeren. Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Det er bare 1 port på Netopia Ruteren til NGT , du må ha en HUB/SVITSJ for og bruke 2 pc'er . Hvis det var det du mente da . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå