Brian Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hvis du skal bytte cd spiller, så vil jeg anbefale cambridge som har overraskende gode cd spillere i budsjettklassen. Ikke kjøp nad cd spiller, har hørt at det er mye tull med akkurat cd spillerne deres. Gode forsterkere, men dårlige cd spillere. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 ok. Det var jeg ikke klar over.. Men jeg fikk anlegget i dag, og jeg er meget fornøyd. Høyttalerene spiller fantastisk. upåklagelig. Absolutt... et spiller med meget fin lyd, og bra bass. Rommet rister av pur hifilyd Jeg bruker nå en gammel cd-spiller da den som fulgte med var ødelagt. Har klaget på den... Lenke til kommentar
Brian Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Fint at du ble fornøyd, det er det som er viktigst innen hifi, at du er fornøyd selv. Har du flere planer for anlegget eller kommer du til å ha det slik du kjøpte det? Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Klart det er det viktigste for meg. Jeg har egentlig tenkt på å ha noen større. Tanken var jo for så vidt PSB Image T65, men jeg får se på det. Det blir i så fall neste prosjekt. Recieveren er fantastisk. Den beste jeg har prøvd. Utvilsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå