Hagr Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 syar2003: Ja, jeg skal ha en cd spiller ja. Men jeg tror jeg bare skal kjøpe noe billig skitt med innebygd dvd spiller bare for å få spilt platene mine helt til det nye HD formatet er satt. Enten HD-DVD eller Blu-Ray, og kjøper det senere, og eventuelt en skikkelig cdspiller i tillegg. Ed Hunter: Infinity nytt høres ut som en del over mitt budskjett, ja. dessverre. Har tittet litt på cambridge ja, men som sagt. Har ikke bestemt meg for merke enda, men jeg tror for estetikkens skyld at jeg velger komponenter fra samme merke, og kanskje til og med samme serie, for å få det til å "matche". andrull: De ser bra ut de, men i første omgang skal jeg kun ha fronthøyttalere, og ikke sub. Det blir kanskje ved en senere anledning. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Hvordan spiller forresten disse: http://www.proson.se/index.php3?pageid=23 ? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 i forhold til det andre som er tipset om her tror jeg nok de blir som å sammenligne en brukt Toyota og en ny BMW Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 ok. Skjønner Toyotaen holder evig, men BMWen er finest, raskest og best? Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 ok. Skjønner Toyotaen holder evig, men BMWen er finest, raskest og best? 8725540[/snapback] Hahahaha Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Eit billigmerke som har fått relativt gode skussmål er jo Dynavoice. Kan jo sjekke ut f.eks M-65 som koster 2500 kr. Surround.no selger dette merket i Norge. Ganske fine å sjå på er dei og. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Har sett en del på Dynavoice også. Lest mye fint om dem. Hvis jeg skulle hatt Dynavoice hadde nok utvilsomt Challenger M-85 passet meg best, men jeg får stikke et sted å få hørt dem en gang... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 ok. Skjønner Toyotaen holder evig, men BMWen er finest, raskest og best? 8725540[/snapback] Hehe var nesten sånn jeg mente det Dynavoice er ikke ett dumt alternativ det, men T65 er nok noen hakk over. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Jepp.. Jeg skjønte nesten det Det sees jo nesten på prisen også... Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Fant noe brukt her: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...544&pos=2&tot=5 Hvordan er den prisen? Forsterkeren er vel bra osv. men hva med fronthøyttalerene? Hvordan er de? Har ikke hørt om dem før, og finner ingen info om dem ... Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Sett på bruktmarkedet til avforum.no? Vil heller tru at sjangsen er større for å finne gull der. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Knalltilbud på klipsch på avforum.no LINK Disse så heller ikke så ille ut, men jeg har selv aldri hørt de da. LINK Endret 30. mai 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Så nettopp på dem, men jeg blir nesten skeptisk når jeg ser høyttalere til 1500 kr også har jeg tittet på disse: http://avforum.no/avtorget/showproduct.php...ct=18562&cat=12 og disse: http://avforum.no/avtorget/showproduct.php...ct=18466&cat=12 og disse: http://avforum.no/avtorget/showproduct.php...ct=16431&cat=12 alle ser bra ut, men som sagt er ikke jeg noen ekspert. Det er dèr dere kommer inn! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 oi, klipsch'ene er solgt allerede, så skal du ha det må du være kjapp. Jamoen du linker til har jeg aldri hørt selv, så de kan jeg ikke uttale meg noe om. Daliene har jeg hørt en del godord om, samme med infinity'n. Så om du velger en av disse to blir du sikkert fornøyd uansett. Men jeg har ikke hørt noen av de høyttalerene selv. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Ok. Stemmer. Men jeg tror jeg skal finne en skikkelig hifibutikk og høre på litt forskjellige merker og størrelser før jeg kjøper noe... Hadde vært så jævli å bli skuffa for å ha kjøpt feil Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 Nå var jeg litt impulsiv og rett og slett kjøpte http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...116&pos=2&tot=5 Prutet 900 kroner, så jeg tror jeg gjorde et ganske ok kjøp. Jeg tror jeg skal ha noen andre høyttalere, så mulig jeg selger de som er med, og kjøper nye, men jeg er nå fornøyd nå uansett... Jeg gikk for en surround reciever i stedet jeg... Det er jo stereomodus på den. Selv om det kanskje hadde blitt litt bedre lyd med ren stereoforsterker, er vel alt bedre enn den plastikken jeg presser ut av onboard lydkortet på pcen min Hva syns ekspertene? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Arti med impulskjøp egentlig, har gjort noen selv og det er ekstra spennende når de kommer da jeg ikke har noen aning om hvordan det er. Men recieveren er bra den, nad er kraftig og slett ikke dårlig lydmessig sett i forhold til prisen. Bruker forresten nad selv, noe som du kan se i signaturen min. Men du må prøve å høre på høyttalerne du får med også, for alt vi vet så kan de jo kansje være gode de også. Hvis ikke selger du de bare videre, og invisterer i noen andre. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 jepp.. Jeg er veldig nærvøs nå, og spent på hvordan det er. Hvis jeg har kjøpt katta i sekken (noe jeg ikke har fordi bare recieveren koster mer ny) så vet jeg det til neste gang jeg handler. Er det bra, er jeg bare kjempefornøyd Jeg har som sagt ikke hørt om høyttalerene før, og finner ikke noe som helst om dem, men selger påstår de spiller meget bra, så jeg får høre.. Det var planen og selge videre en del uansett. Bakhøyttalerene, centerhøyttaleren, og kanskje cdspilleren. Og fronthøyttalerene hvis de ikke holder mål... Det var orginalt kun recieveren jeg var interressert i, men han ville ikke dele det opp. (forståelig nok, da han ville stått igjen med to bakhøyttalere, en centerhøyttaler og en fjernkontroll) Men nok om det. Jeg er fornøyd med kjøpet. Får se om jeg er like fornøyd mandag, eller tirsdag, eller når jeg får det. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Ja recieveren er bra, nad lager ikke billig plastikkskit de. Så lenge den funker så er den mer enn bra nok. Hvis du skal ha stereo kan du jo selge unna resten som du sier, så har du litt ekstra å invistere i anlegget med hvis du vil. Men jeg vil anbefale deg å beholde cd spilleren, evt bytte den ut hvis den ikke holder mål. Å kjøre lyden fra mp3 filer fra pc'n vil dra ned lydkvaliteten litt. Så hvis du vil ha fullt utbytte bør du kjøre det fra en cd spiller. Endret 31. mai 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 jepp.. klart jeg skal ha cd spiller. utvilsomt, men jeg var ikke sikker på om jeg skulle ha den eller kjøpe en som matchet recieveren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå