acerview Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 hallo skal til å bestille litt deler til å oppgradere pc min: prosessor: Intel CPU Core 2 Duo E6600 2.40GHz S-775 1066MHz 4MB "Conroe" Boxed HK: Asus Mainboard S-775 iP965 ATX Audio GbLAN SATA Raid Retail minne: Geil 2.0GB (2x1.0GB) DDR2 PC2 5300 667MHz 3ns Orange Aluminum Paper Box Det jeg har er: strøm: HYPER R 580w SKjermkort:Geforce 7800gtx skal skiftast etter hvert til Geforce8800GTX/GTS hadde egentli tenkt på AMD siden jeg alletide har hatt det, men las at Intel var best nå i den prisklassa Vill dette vere et stabilt system? hadde mye problem med det gammle systemet mitt som var velidg ustabilt. å vill helst ungå det nå.. tok det minne fordi PSdata anbefalte det i sammen med HK vill helst bestille alt fra PSDATA på forhand takk for alle inn spill Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 ser ingen grunn til at det skal være ustabilt er det ustabilt kan det ofte lønne seg å flashe bios:P eller sjekke at driverne er riktige hehe Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Ser veldig greitt ut, tror det dere kan blir bunnstabilt med iP965 chipsettet fra Intel ramen og er veldig bra til den prisklassen den er i. CPU'en er den som gir mest for penga fram til Intel's store priskutt 22.juli(?). Like før AMD leverer mange nye processorer. Gå for det dere oppsettet der du, blir bunnsolid tror jeg Hva skal pc'en brukest til forresten? zaltmann Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 husk å sette hd som c; i bios og installer, install driver cd, så flash bios. lav cl er viktig på ddr2 Lenke til kommentar
acerview Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Pc skal brukes til spill og film skjerm er et TV med HD 1920x1080 veit at mitt gammle grafikk kort ikke er krafti nok men har ikke råd til det no må jeg flash biosen? har aldri gjort det før, å MÅ jeg inn å justere på CL på ramma ? eller vil HK klare det sjøl? siden Det var dei ramma PSdata anbefalte til HK? Har null peiling på det der CL greiene å bios må jeg oppdatere med en disk eller finns det lettare måter no? jaj nei men da sende eg avgåre bestillinga! takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå