XtaZ Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Hei. Jeg lurer på hvordan jeg kan ta opp programmer på PC'n min fra en paraboltuner? trenger jeg noe spesielt utstyr og hvordan skal jeg isåfall koble det til hverandre? Må jeg ha noe spesielt software? Mulig denne er feilpostet men jeg prøver meg fordi Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Du trenger video inngang. Noen skjermkort har dette (VIVO). TV-kort har også slik inngang. Du kobler en kompositt-kabel, enten fra gul phonoutgang på tuner eller med et SCART adapter. Det trengs noe programvare ja, har selv bare brukt Pinnacle Studio men det finnes vel endel alternativer. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Du trenger video inngang. Noen skjermkort har dette (VIVO). TV-kort har også slik inngang.Du kobler en kompositt-kabel, enten fra gul phonoutgang på tuner eller med et SCART adapter. Det trengs noe programvare ja, har selv bare brukt Pinnacle Studio men det finnes vel endel alternativer. 8720316[/snapback] Flott! takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå