MingLee Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Som emnetråden sier får jeg ikke installert nye drivere til trådløstkorte mitt. Avinstallerer de gamle driverne, når jeg så intsallerer de nye får jeg bare beskjed om at det allerede finnes en driver med det samme navnet. Må da fjerne de nye driverne, får installere de gamle driverne men helt på slutten av av enhetsnavnet står det: #3 (feks.) Dette tallet øker for vær gang jeg prøver å installere en ny driver og mislykkes og må gå tilbake til de gamle driverne. Dette står nå i enhetsbehandlingen min... Realtek RTL8187 Wireless 802.11g 54Mbps USB 2.0 Network Adapter #5 har prøvd i sikkerhetsmodus, men det hjalp ikke. Noen råd? Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Fjern hele kortet fra Enhetsbehandling og restart. Kortet skal da oppdages på nytt. Prøv så å oppdatere driverne manuelt ved å velge Egenskaper for kortet i Enhetsbehandling, deretter fliken Driver og knappen Oppdater driver... Hvis det er denne metoden du har brukt, og får beskjed om at samme driver allerede er installert, er det mulig Windows henter den fra en "hemmelig" plassering på disken... Lenke til kommentar
MingLee Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) har prøvd alt, men får fortsatt denne meldingen Endret 28. mai 2007 av Ming Lee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå