NgZ Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Har du klokket PSP'en? Når du klokker PSP'en vil batteriet gå tomt mye raskere.. Det er bare å klokke det ned til normal hastighet igjen (222 mhz)Fungerer egentlig den klokke-tingen? jeg satte den ned til minste hastighet, fortsatt spilte den av videoer uten problemer. Og det var ikke mange Mhz. Lenke til kommentar
IpOoOnU Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Har du klokket PSP'en? Når du klokker PSP'en vil batteriet gå tomt mye raskere.. Det er bare å klokke det ned til normal hastighet igjen (222 mhz) Jepp sjekka i recovery menu og der står det "default" regner med at det er 222 Mhz. Men når er det man egentlig trenger så mye kraft som 333 mhz? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg satte PSP'n til en gruelig lav frekvens (22mhz elns) og da må jeg si at det meste gikk temmelig tregt. Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Noen i vestfold området, som kan fikse sånn at jeg kan spille spill fra memorystick? (ps1 spill) mot økonomisk godtgjørelse? Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Har PSP slim Nettopp lagt inn på 3.71 M33-3 Og eg prøvde å legge inn på Nitendo 64 emulator i \PSP\GAME\ men då kjem det bare opp denne meldinga når eg skal gå inn på den: " The game could not be started (8002014C) " Kva har eg gjort gale no? Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 25. april 2008 Forfatter Del Skrevet 25. april 2008 Du har ikke lest FAQ, om du hadde lest så må du først legge mappen i GAME150, hvis ikke noe annet står på readme. Så må du sette kernal til 1.5, hvis du ikke har det, må du installere dette.. Jeg tror ikke PSP Slim støtter dette. Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Du har ikke lest FAQ, om du hadde lest så må du først legge mappen i GAME150, hvis ikke noe annet står på readme. Så må du sette kernal til 1.5, hvis du ikke har det, må du installere dette.. Jeg tror ikke PSP Slim støtter dette. Har kernal på 1.5 og har og prøvd å ha filene i GAME150 Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Du har ikke lest FAQ, om du hadde lest så må du først legge mappen i GAME150, hvis ikke noe annet står på readme. Så må du sette kernal til 1.5, hvis du ikke har det, må du installere dette.. Jeg tror ikke PSP Slim støtter dette. Har kernal på 1.5 og har og prøvd å ha filene i GAME150 Slim støtter ikke 1.50 nei. Sjekk i recoverymenyen om det er noe du kan endre på for å fikse det. Lek litt med innstillingene Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Eller last ned den nyeste, og bruk 1.00 mappa i game bare.. Men, game 150 trenger man ikke tenke på engang, siden slim ikke har støtte for 1.50, dessverre.. Lenke til kommentar
IpOoOnU Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Hei Vet at spørsmålet ikke dreier seg om downgrading og CFW. Men jeg spør allikevel. Jeg har GTA LCS og ville ta backup av denne slik at det gikk raskere unna med loading og spart litt på batteriet. Jeg får laget en ISO fil via umd dumper, men når jeg starter spillet blir skjermen svart og får en feilmelding om at spillet ikke kunne startes! Er det noen her som har erfaring med backup av spill som kan kaste litt lys over dette? Takker på forhånd. Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Hei Vet at spørsmålet ikke dreier seg om downgrading og CFW. Men jeg spør allikevel. Jeg har GTA LCS og ville ta backup av denne slik at det gikk raskere unna med loading og spart litt på batteriet. Jeg får laget en ISO fil via umd dumper, men når jeg starter spillet blir skjermen svart og får en feilmelding om at spillet ikke kunne startes! Er det noen her som har erfaring med backup av spill som kan kaste litt lys over dette? Takker på forhånd. Hvor har du lagt filen, og hvilken fw kjører du? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Stiller samme spørsmål som sist(tror ikke så mange fikk det med seg(?) ) Noen fra Bodø området som kunne gjort meg en "vennetjeneste" og hjulpet meg med å installere CFW? (har verken pandora eller penger ) Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Stiller samme spørsmål som sist(tror ikke så mange fikk det med seg(?) ) Noen fra Bodø området som kunne gjort meg en "vennetjeneste" og hjulpet meg med å installere CFW? (har verken pandora eller penger ) Bor i Lofoten hvis du regner det som nærområdet... Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Stiller samme spørsmål som sist(tror ikke så mange fikk det med seg(?) ) Noen fra Bodø området som kunne gjort meg en "vennetjeneste" og hjulpet meg med å installere CFW? (har verken pandora eller penger ) Bor i Lofoten hvis du regner det som nærområdet... Blir nok litt langt unna Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Har en av den "gamle" typen PSP som per i dag kjører Dark Alex 3.30. Hva er nyeste firmware jeg kan legge inn på denne, og må jeg eventuelt gå innom andre versjoner på veien? Jeg vet det står litt om dette i første posten, men jeg ble plutselig litt i tvil om det er forskjellige ting man skal gjøre avhengig av om man har PSP Slim eller gammel type. Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Har en av den "gamle" typen PSP som per i dag kjører Dark Alex 3.30. Hva er nyeste firmware jeg kan legge inn på denne, og må jeg eventuelt gå innom andre versjoner på veien? Jeg vet det står litt om dette i første posten, men jeg ble plutselig litt i tvil om det er forskjellige ting man skal gjøre avhengig av om man har PSP Slim eller gammel type. Det står i en eller annen post på side 65 eller ut =) Nyeste står på dark-alex.org, og ja, du må gjennom andre. Lenke til kommentar
IpOoOnU Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hei Vet at spørsmålet ikke dreier seg om downgrading og CFW. Men jeg spør allikevel. Jeg har GTA LCS og ville ta backup av denne slik at det gikk raskere unna med loading og spart litt på batteriet. Jeg får laget en ISO fil via umd dumper, men når jeg starter spillet blir skjermen svart og får en feilmelding om at spillet ikke kunne startes! Er det noen her som har erfaring med backup av spill som kan kaste litt lys over dette? Takker på forhånd. Hvor har du lagt filen, og hvilken fw kjører du? Har lagt filen i ISO mappen og kjører 3.90 m33-3 Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Husk å kjør riktig UMD emulering. Trykk home knappen for å få frem en meny, og prøv deg frem med de ulike valgene. Prøv også å ha en UMD i. (Ikke GTA UMD'n) Lenke til kommentar
Rekluse Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Hvordan kan jeg nedgradere eller få costum firmaware på en PSP phat version 3.95? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Hvordan kan jeg nedgradere eller få costum firmaware på en PSP phat version 3.95?Som det står i førsteposten: Kun med Pandoras Battery-metoden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå