Gå til innhold

Guidesamletråd: Downgrade og Custom Firmware på PSP

Anbefalte innlegg

Har du klokket PSP'en? Når du klokker PSP'en vil batteriet gå tomt mye raskere.. Det er bare å klokke det ned til normal hastighet igjen (222 mhz)
Fungerer egentlig den klokke-tingen? jeg satte den ned til minste hastighet, fortsatt spilte den av videoer uten problemer. Og det var ikke mange Mhz.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du klokket PSP'en? Når du klokker PSP'en vil batteriet gå tomt mye raskere.. Det er bare å klokke det ned til normal hastighet igjen (222 mhz)

Jepp sjekka i recovery menu og der står det "default" regner med at det er 222 Mhz. Men når er det man egentlig trenger så mye kraft som 333 mhz?

Lenke til kommentar

Du har ikke lest FAQ, om du hadde lest så må du først legge mappen i GAME150, hvis ikke noe annet står på readme. Så må du sette kernal til 1.5, hvis du ikke har det, må du installere dette.. Jeg tror ikke PSP Slim støtter dette.

Lenke til kommentar
Du har ikke lest FAQ, om du hadde lest så må du først legge mappen i GAME150, hvis ikke noe annet står på readme. Så må du sette kernal til 1.5, hvis du ikke har det, må du installere dette.. Jeg tror ikke PSP Slim støtter dette.

Har kernal på 1.5 og har og prøvd å ha filene i GAME150 :(

Lenke til kommentar

Har kernal på 1.5 og har og prøvd å ha filene i GAME150 :(

Slim støtter ikke 1.50 nei. Sjekk i recoverymenyen om det er noe du kan endre på for å fikse det. Lek litt med innstillingene

Lenke til kommentar

Hei

Vet at spørsmålet ikke dreier seg om downgrading og CFW. Men jeg spør allikevel.

Jeg har GTA LCS og ville ta backup av denne slik at det gikk raskere unna med loading og spart litt på batteriet. Jeg får laget en ISO fil via umd dumper, men når jeg starter spillet blir skjermen svart og får en feilmelding om at spillet ikke kunne startes!

Er det noen her som har erfaring med backup av spill som kan kaste litt lys over dette?

Takker på forhånd.

Lenke til kommentar
Hei

Vet at spørsmålet ikke dreier seg om downgrading og CFW. Men jeg spør allikevel.

Jeg har GTA LCS og ville ta backup av denne slik at det gikk raskere unna med loading og spart litt på batteriet. Jeg får laget en ISO fil via umd dumper, men når jeg starter spillet blir skjermen svart og får en feilmelding om at spillet ikke kunne startes!

Er det noen her som har erfaring med backup av spill som kan kaste litt lys over dette?

Takker på forhånd.

Hvor har du lagt filen, og hvilken fw kjører du?

Lenke til kommentar
Stiller samme spørsmål som sist(tror ikke så mange fikk det med seg(?) )

Noen fra Bodø området som kunne gjort meg en "vennetjeneste" og hjulpet meg med å installere CFW? (har verken pandora eller penger :dontgetit: )

Bor i Lofoten hvis du regner det som nærområdet...

Blir nok litt langt unna :dontgetit:

Lenke til kommentar

Har en av den "gamle" typen PSP som per i dag kjører Dark Alex 3.30. Hva er nyeste firmware jeg kan legge inn på denne, og må jeg eventuelt gå innom andre versjoner på veien? Jeg vet det står litt om dette i første posten, men jeg ble plutselig litt i tvil om det er forskjellige ting man skal gjøre avhengig av om man har PSP Slim eller gammel type.

Lenke til kommentar
Har en av den "gamle" typen PSP som per i dag kjører Dark Alex 3.30. Hva er nyeste firmware jeg kan legge inn på denne, og må jeg eventuelt gå innom andre versjoner på veien? Jeg vet det står litt om dette i første posten, men jeg ble plutselig litt i tvil om det er forskjellige ting man skal gjøre avhengig av om man har PSP Slim eller gammel type.

Det står i en eller annen post på side 65 eller ut =) Nyeste står på dark-alex.org, og ja, du må gjennom andre.

Lenke til kommentar
Hei

Takker på forhånd.

Hvor har du lagt filen, og hvilken fw kjører du?

Har lagt filen i ISO mappen og kjører 3.90 m33-3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...