medlem-68510 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Etter å ha lest litt rundt på tråden her og fulgt guiden har jeg nå 3.90 m33-3. Vil bare takke alle som har bidratt med å gjøre det lett for oss nybegynnere! Vet noen av dere om noen guider der ute for oss nybegynnere når det gjelder programmer og homebrews? Sjekk PSP-Hacks og AcidMods Mener å huskle at det ligger noe der. Endret 17. april 2008 av Jckf Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Du kan jo lese litt på FAQ på førsteposten der.. Får ganske mye info der ihvertfall. Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 EG har nettopp kjøpt meg PSPFireware: 3.80 Og eg vil gjerne ha CFW på PSPen min. Kan eg kjøpe dette i staden for å mekke med mitt eget. Battery Tool for PSP Slim Deretter skal eg bare følgje Pandoras Battery Guiden på første side. Er dette rett? Ja, det er helt rett. Da hopper du bare over den delen av guiden som består av å lage selve batteriet. Takk, då kjøper eg det... Kva er forskjellen på dissa to batteriene: Begge er til PSP slim Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) EG har nettopp kjøpt meg PSPFireware: 3.80 Og eg vil gjerne ha CFW på PSPen min. Kan eg kjøpe dette i staden for å mekke med mitt eget. Battery Tool for PSP Slim Deretter skal eg bare følgje Pandoras Battery Guiden på første side. Er dette rett? Ja, det er helt rett. Da hopper du bare over den delen av guiden som består av å lage selve batteriet. Takk, då kjøper eg det... Kva er forskjellen på dissa to batteriene: Begge er til PSP slim 1200 mAh vs. 1800 mAh. Høyere tall vil si at batteriet kan leve lengre mellom hver ladding. Endret 18. april 2008 av Jckf Lenke til kommentar
lostdog Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) ..begynner å bli litt svett av denne guiden. Sitter med en IC6001 som da skal tilsi at jeg har et TA-081 hovedkort. Kjører full pupp med 2.80 firmware. Prøvd å kjøre "PSP Upgrader Downgrader" slik at jeg får den ned til 1.50. Den laster ned og laster opp det som trengs. Sier at jeg skal sjekket ut den høna (HEN), og at skjermen vil skifte farge og greier. Dette skjer da ikke. Siden dette er en viktig prosess, hva pokker gjør jeg? "PSP Upgrader Downgrader" programmet sier Go to the PHOTO section on your psp. Select Memory Stick and hit X or Start on HEN_280.(bla bla.. keep trying). Ugh! Erre fordi jeg har en jalla hovedkort? EDIT:Mulig årsak, når jeg kjøpte psp'en min i bangkok kom den med 1.50. Kjørte og koste meg med DOSbox og PSone spill i lange tider, men etter en stund blei det sluppet et spill som het "Loco Roco" Siden det ikke fantes no program som kunne emulere dette spillet kjøpte jeg spillet og oppgraderte firmwaren til 2.60. Ikke så kult nå, nei. Tid tilbake fant jeg en tutorial som sa at jeg måtte ha 2.80 for å downgrade til 1.50. Derfor jeg sitter med 2.80 nå. Mulig jeg er fraked? EDIT: Oppdaterte til 3.50(lumines gjorde susen) så til 1.50. Nå sitter jeg på 3.90 M33-2. Greia nå er at ikke Snes9xTYL emulatoren eller doom ikke vil starte, "the game could not be started(80020148)". Også prøvd å bytte homefolder til 1.50, og flyttet f.eks emulatoren over til riktige GAME mappe. Still nothing.. Er det en slags loader jeg mangler? Endret 20. april 2008 av lostdog Lenke til kommentar
marvol Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Hei.. Jeg har hatt min PSP liggende stille en stund, da jeg trodde jeg hadde semi-bricket den, men det var ikke situasjonen... Det som skjedde var at : Jeg får ikke opp XMB ikonene når jeg skrur på PSPen, noen som har tatt backup av fabrikk-instillingene som kan sende de til meg ? Kjører 3.52 M33, fat PSP Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Hei..Jeg har hatt min PSP liggende stille en stund, da jeg trodde jeg hadde semi-bricket den, men det var ikke situasjonen... Det som skjedde var at : Jeg får ikke opp XMB ikonene når jeg skrur på PSPen, noen som har tatt backup av fabrikk-instillingene som kan sende de til meg ? Kjører 3.52 M33, fat PSP Fabrikkinnstillingene kan du få tilbake ved å slette flash1. Da vil du få opp en skjerm som sier at innstillingene dine er korupte og at standard vil bli brukt. Jeg tror derimot ikke at det er dette du vil. Prøv heller å kjør en oppdatering på den. EDIT: Jeg tror det er flash1. Ikke drep meg. Endret 21. april 2008 av Jckf Lenke til kommentar
marvol Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Det kom opp da jeg formatta det meste som kunne formateres i recovery menyen, men til ingen nytte, har prøvd å instalere nye themes og, men ingenting har hjulpet.. :/ Vil det hjelpe å oppgradere til 3.71 m33 ? Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Det kom opp da jeg formatta det meste som kunne formateres i recovery menyen, men til ingen nytte, har prøvd å instalere nye themes og, men ingenting har hjulpet.. :/Vil det hjelpe å oppgradere til 3.71 m33 ? Høres ut som om du mangler noe i selve firmwaren. Hvis du er fornøyd med den cfw-en du har kan du jo reinstallere den, eller du kan oppdatere. Om det vil hjelpe eller ikke er usikkert, men jeg vil anta det. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 EDIT: Oppdaterte til 3.50(lumines gjorde susen) så til 1.50. Nå sitter jeg på 3.90 M33-2.Greia nå er at ikke Snes9xTYL emulatoren eller doom ikke vil starte, "the game could not be started(80020148)". Også prøvd å bytte homefolder til 1.50, og flyttet f.eks emulatoren over til riktige GAME mappe. Still nothing.. Er det en slags loader jeg mangler? Har du husket å installere 1.50 kernel mode? Det er en egen installasjon. Filene du trenger finner du nedenfor. Se på kernel addons. http://dark-alex.org/ Du trenger også en 1.50 versjon som du finner nedenfor. Denne legges ved roten(tror jeg, les readme). http://www.psp-hacks.com/category/36 NB! Kun på phat! Lenke til kommentar
marvol Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Det kom opp da jeg formatta det meste som kunne formateres i recovery menyen, men til ingen nytte, har prøvd å instalere nye themes og, men ingenting har hjulpet.. :/Vil det hjelpe å oppgradere til 3.71 m33 ? Høres ut som om du mangler noe i selve firmwaren. Hvis du er fornøyd med den cfw-en du har kan du jo reinstallere den, eller du kan oppdatere. Om det vil hjelpe eller ikke er usikkert, men jeg vil anta det. Prøver å oppgradere til 3.71 M33 jeg Har 3.90 M33 kommet ut? hvordan er den ift. 3.52? Lenke til kommentar
Jariz Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jeg skal innstallere cfw på en psp phat med 2.80 firmware. Er det lurest å bruke pandoras battery eller nedgradere og så¨oppgradere til en cfw? PS. Har pandoras battery Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Det kom opp da jeg formatta det meste som kunne formateres i recovery menyen, men til ingen nytte, har prøvd å instalere nye themes og, men ingenting har hjulpet.. :/Vil det hjelpe å oppgradere til 3.71 m33 ? Høres ut som om du mangler noe i selve firmwaren. Hvis du er fornøyd med den cfw-en du har kan du jo reinstallere den, eller du kan oppdatere. Om det vil hjelpe eller ikke er usikkert, men jeg vil anta det. Prøver å oppgradere til 3.71 M33 jeg Har 3.90 M33 kommet ut? hvordan er den ift. 3.52? 3.90 M33-3 er nyest. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Skjønner det fortsatt ikke, orker ikke lese gjennom alle downgradeguidene nå, får vente til en annen dag Hvordan funker avstandsspilling mot PS3 ? Lenke til kommentar
Jariz Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jeg skal innstallere cfw på en psp phat med 2.80 firmware. Er det lurest å bruke pandoras battery eller nedgradere og så¨oppgradere til en cfw? PS. Har pandora yool battery til slim. Kan dette brukes på phat? Lenke til kommentar
IpOoOnU Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hei Vet ikke om andre har opplevd dette, men etter at jeg har modifisert min psp til 3.90 m33-3 har jeg merket at batteritiden har gått ned betraktelig. Den tømmes mye fortere nå! Jeg trodde man skulle få mer ut av batteriet når man kjørte spill gjennom minnekortet! Har sjekket ut at jeg ikke har CPUen på 333Mhz, den ligger på 222. Brightnessen kan noen ganger ligge på level 4, men kan den trekke så mye strøm i forhol til level 3? Til dere andre som har modifisert? opplevde dere noe lignende eller er det noe bare med mine psp? Lenke til kommentar
IpOoOnU Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jeg skal innstallere cfw på en psp phat med 2.80 firmware.Er det lurest å bruke pandoras battery eller nedgradere og så¨oppgradere til en cfw? PS. Har pandora yool battery til slim. Kan dette brukes på phat? Jeg vet ikke hvordan fremgangen er med pandoras batteri, men jeg nedgraderte selv fra 2.80 til 1.50 også til 3.52 m33 --> 3.71 m33 --> 3.90 m33. Tok litt tid, men fulgte guiden til punkt og prikke og det funket ganske greit! Følger du guiden og har en god dose tålmodighet så greier du deg fint! Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 ...PS. Har pandora yool battery til slim. Kan dette brukes på phat? Batteriet til phat kan brukes i slim, så den andre veien brude jo også fungere. ...Til dere andre som har modifisert? opplevde dere noe lignende eller er det noe bare med mine psp? Dette er helt nytt for meg. Har ikke opplevd det selv, og har heller ikke hørt om andre med dette problemet. Sjekk at WiFi ikke stå på ;p Lenke til kommentar
IpOoOnU Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Wifi er slått av. Spilte rundt 1 time idag og batteriet er allerede på 50%, før ville den vært på rundt 75-80%. Vet ikke hva dette skyldes! Men har bestilt nytt batteri fra dealextreme, selv om den ikke er original kan jeg kanskje finne ut om det kanskje er noe feil med batteriet som sitter i nå. Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 Har du klokket PSP'en? Når du klokker PSP'en vil batteriet gå tomt mye raskere.. Det er bare å klokke det ned til normal hastighet igjen (222 mhz) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå