medlem-68510 Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Har nå firmware 3.90 M33-2 custom og alt fungerer greit, dog merkes det i noen spill at ting ikke henger helt med, er dette pg Fw eller er det rett og slett minnekortet som er for sakte til å gi nok informasjon til psp en? Skjer blandt annet i daxter. Har du komprimert ISO-en på noe vis? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Hmm, tror ikke den Cso'en er komrpimert nei, noen programmer jeg kan bruke for å finne ut om den er det eller ei? Brukte et program for en stund siden for å lage backup, men etter en format så har jeg selvsagt glemt navnet på det, noen du kan anbefale for backup og komprimering av umd disker? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Er det en cso, så er den komprimert. De gir noen ganger lagg om det er mye som skal lastes inn (i gta vc stories f.eks.) Heter filen *.iso, er den som regel ikke komprimert, og det bør gå greit. Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Hmm, tror ikke den Cso'en er komrpimert nei, noen programmer jeg kan bruke for å finne ut om den er det eller ei?Brukte et program for en stund siden for å lage backup, men etter en format så har jeg selvsagt glemt navnet på det, noen du kan anbefale for backup og komprimering av umd disker? Er det en cso, så er den komprimert. De gir noen ganger lagg om det er mye som skal lastes inn (i gta vc stories f.eks.) Heter filen *.iso, er den som regel ikke komprimert, og det bør gå greit. Det stemmer. Det Malvado sier er som "Tror ikke ZIP-en er komprimert nei." =) Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Men noen som vet om billige jalla-kort kan gi lag grunnet dårlig lesehastighet? Lenke til kommentar
Jariz Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Skal jeg gjøre noe etter å ha innstalert pandoras battery? Skal jeg nedgradere for å få spilt ps1 spill? Du må nedgradere for å få installert custom firmware. Etter det kan du gjøre nesten hva du vil =) Så etter jeg har har nedgradert og så oppgradert igjen, så kan jeg bruke et minnekort større enn 4 GB? Endret 30. mars 2008 av Jariz Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Skal jeg gjøre noe etter å ha innstalert pandoras battery? Skal jeg nedgradere for å få spilt ps1 spill? Du må nedgradere for å få installert custom firmware. Etter det kan du gjøre nesten hva du vil =) Så etter jeg har har nedgradert og så oppgradert igjen, så kan jeg bruke et minnekort større enn 4 GB? Det vet ikke jeg noe om, men du finner sikkert svar om du Googler i noen minutter Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Er 3.90 fortsatt siste cfw? Skal bruke den sammen med PS3, og da må man vel være heeeeelt oppdatert mener jeg å huske. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Vi er oppe i 3.90 M33-3 Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) tror jeg har klart å bricke pspen min nå Prøvde å legge inn 3.71 m33 Når den skrur seg på får jeg bare opp batteri og klokkeslett, også skrur den seg av Endret 1. april 2008 av hallyboy Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Har slim psp.. Jeg trenger virkelig hjelp.. Endret 1. april 2008 av hallyboy Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Gjenopprett med pandoras batteri er vel eneste mulighet. Aldri hørt om Slim brick før. Hva har du på pspen? Har du gjort noe spesielt med den? Selv har jeg noen kjappe spm. Jeg har dekryptert en eboot og lokalisert filer/gitt de versjonsnavn. mine spørsmål er da: Hvor skal jeg legge pops filene Hvor legger jeg sikkerhetskopierte ps1 spill Hva bruker jeg for å sikkerhetskopiere mine egne spill? Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Du legger ps1 spill i game mappa.. Eneste jeg husker.. Er ikke så lenge siden psp'n ble borte/stjålet men husker ikke alt likevell.. Ny PSP er på vei da! Med CFW installert, siden jeg ikke kjenner noen som har Cfw.. ellers kunne jeg gjort det selv.. fant en på finn som gjorde det for en 50 lapp så det var det verdt.. Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg føler at jeg må si det en gang til. Det er fullt mulig å installere custom firmware på en PSP uten å ha en annen tilgjengelig! Med ett enkelt lite inngrep i batteriet (fysisk) kan man lage sitt eget Pandorabatteri. Det er også mulig å bruke begge typer batteri (hard- og softmoddet) til å starte PSP-en på normalt vis. Man behøver bare å legge inn en multiloader, og disse finnes det flere av. Lenke til kommentar
hans_marius Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Lurer på et par ting jeg også angående den guiden som står på side 71 om å spille PS1 spill på PSP. For det første: Går det ann å bruke emuleringsfilene fra 3.71 selv om du har 3.90 M33-3 og ikke 3.80 som det er brukt i den guiden? For det andre: Tror jeg har fått emulatoren til å virke og har konvertert en iso fil av Die Hard Nakatomi Plaza til en EBOOT fil. Finner et PS1 spill under game når jeg har lagt det over til GAME mappa under PSP, men da jeg starter den og velger 3.71 pops kommer bare feilmeldingen: the game could not be started. (CA000005), og det samme skjer hvis jeg velger pops fra flash, mens hvis jeg velger noen av de anre henger bare PSPen seg... Hva er galt? Er det emulatoren eller spillet det er noe galt med? Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 ...For det første: Går det ann å bruke emuleringsfilene fra 3.71 selv om du har 3.90 M33-3 og ikke 3.80 som det er brukt i den guiden? ... Det skal ikke være noe problem. Lenke til kommentar
hans_marius Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Ok har du fått til å spille PS1 spill på den måten eller? Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Ok har du fått til å spille PS1 spill på den måten eller? Når sant skal sier har jeg aldri prøvd, men de fleste programmer fungerer selv på firmwares de ikke er lagd for (innen samme serie, slik som m33). EDIT: "Serie". Fra samme "produsent" blir vel rettere. Endret 3. april 2008 av Jckf Lenke til kommentar
hans_marius Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Ok men da er det mest sansynelig spillet det er noe galt med da.... Siden det virker som emulatoren funker! Og hvordan får du egentlig koppiert PS1 spillet ditt inn på PC som ISO? Er det cd-rommen min som er klikk eller er du nødt til å gjøre noe spessielt for min finner ikke cden i det hele tatt... Endret 3. april 2008 av hans_marius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå