Gå til innhold

Guidesamletråd: Downgrade og Custom Firmware på PSP

Anbefalte innlegg

Noen peiling på hvorfor Pandora Battery Creator blir korrupt på pspen med custom firmware men funker på psp med offisiell firmware, men vil bare ikke kjøre ? Må få det til å kjøre på pspen med custom firmware for å lage batteriet :O

Endret av Avean
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
32Mb tror jeg er mer korrekt uten at jeg har noen kilder på dette.

Hvis du er på jakt etter kort under 4Gb så kan du stikke innom en eller annen elektronikkforretning. De selger faktisk minnekort som er billigere på internett, og det er med frakt!

32 mb er for lite, det har jeg testet, men det fungerte ikke(det var fra 3.03 med GTA metoden.)

Lenke til kommentar

Jeg har nå skaffet meg en psp, men skjønner ikke helt det som står i starten her.

Skal jeg oppgradere før jeg downgraderer? Og er denne M33 firmware sånn at jeg kan spille ps1 spill på min psp i samme grad som 3.40 OE-A?

Endret av Jariz
Lenke til kommentar
Det kommer an på hvilken firmware du har, men får å få Custom Firmware må du ned til v. 1.50 og så oppgradere til en CFW.

Jeg hvis jeg har en firmware under 3.50 så skal jeg bare nedgradere den til 1.50, så opp til m33?

Endret av Jariz
Lenke til kommentar

Hmm, har prøvd å lese litt frem å tilbake her nå MEN kan ikke helt skjønne om alle PSP kan moddes...

Hvis man feks kjøper en i butikk i morgen, vil den firmware'en den leveres med kunne modifiseres ved hjelp av "battery tool" fra modnet? http://www.modnet.no/product_info.php?cPat...roducts_id=2645

Hadde et lite håp om at dette batteriet og noen nedlastninger fra nettet kunne hjelpe meg ?

Lenke til kommentar
Det kommer an på hvilken firmware du har, men får å få Custom Firmware må du ned til v. 1.50 og så oppgradere til en CFW.

Jeg hvis jeg har en firmware under 3.50 så skal jeg bare nedgradere den til 1.50, så opp til m33?

Korrekt, men du kan ikke "bare" nedgradere, hvis du har verson 3.03 kan du bruke GTA måten, har du 3.50 kan du bruke lumines måten, og hvis du har over 3.50 eller ikke har noen av spillene må du bruke pandoras battery måten, og alt dette finner du i første post tror jeg.

Lenke til kommentar
Hmm, har prøvd å lese litt frem å tilbake her nå MEN kan ikke helt skjønne om alle PSP kan moddes...

Hvis man feks kjøper en i butikk i morgen, vil den firmware'en den leveres med kunne modifiseres ved hjelp av "battery tool" fra modnet? http://www.modnet.no/product_info.php?cPat...roducts_id=2645

Hadde et lite håp om at dette batteriet og noen nedlastninger fra nettet kunne hjelpe meg ?

Jeg tror det er slik at med pandoras battery metoden(battery tool) så kan du nedgradere alle versoner.

Lenke til kommentar

Alle PSPer som selges i dag kan moddes. De jeg da snakker om er PSP Slim&Lite/PSP Slim. Du kan bruke et DaTel Tool Battery, altså et Pandoras battery til dette. Det batteriet du linker til fra Modnet kan gjøre dette samt. et minnekort som er over 32 MB og under 4GB.

Det er nok ingen vits i å kjøpe en brukt PSP når man er i gang.

Alt du trenger står i Pandoraguiden i førstepost.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Alle PSPer som selges i dag kan moddes. De jeg da snakker om er PSP Slim&Lite/PSP Slim. Du kan bruke et DaTel Tool Battery, altså et Pandoras battery til dette. Det batteriet du linker til fra Modnet kan gjøre dette samt. et minnekort som er over 32 MB og under 4GB.

Det er nok ingen vits i å kjøpe en brukt PSP når man er i gang.

Alt du trenger står i Pandoraguiden i førstepost.

Siterer det jeg har i guiden på føstesiden: "MemoryStick Pro Duo (256mb og over, samt at 4g+ støttes ikke)"

Det er ihvertfall det Mateliuh og gutta som står bak Pandora sier.

Lenke til kommentar
Endelig fikk jeg det til, måtte installere en nyere utgave av Pandora.

Men nå har jeg sikkert ødelagt batteriet tenker jeg, har Pandorized batteriet som guiden sier men nå blir skjermen svart når jeg starter. Tips ?

1:Start opp med ac-adapteret i, men uten batteriet.

2: Sett i batteriet

3: Kjør pandoras battery creator, og velg å gjennopprette batteriet (enten fra en backup-fil hvis du tok det da du lagde pandoras battery, ellers lager programmet et random serienummer.

4:Nå er batteriet back t normal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...