Gå til innhold

Guidesamletråd: Downgrade og Custom Firmware på PSP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok, men har du noen andre gode forslag eller? Og foresten, er altså det tool batteriet jeg har et pandoras batteri uten at jeg trenger å gjøre noe med det?

Selve batteriet skal være i orden ja, men du må fremdeles lage en magisk mem-stick.

Og det gjør jeg ved å legge over alle de filene fra det programmet fra guiden ikke sant?

Lenke til kommentar
Å få hundrevis av nye muligheter i tillegg til de som er standard?

Les litt i førstepost, der står det mye..

Kan du nevne noen muligheter? Gidder ikke kikke mellom alle 88 sidene lissom :p

Har ikke tolmidighet til det;)

Edit: Leste litt for det du hadde skrivd:P Men da skjønte jeg hva som hvar pointe med det;)

Endret av langkaas92
Lenke til kommentar

Du kan blant annet:

- Spille spill fra minnekortet

- Sikkerhetskopiere spill

- Du slipper og drasse med deg en haug med umder når du skal slappe av med en film eller noen spill

- Du kan i mye større grad tilpasse pspen din

- Du kan selv bestemme hvor rask den skal være (klokking)

- Du kan spille haugevis av gamle klassikere ved hjelp av emulatorer

Kort sagt:

Det er haugevis med muligheter og programmer, du må bare finne frem til de ;)

Lenke til kommentar

Er det konstatert at det må brukes et minnekort som er under 4 giga for at det skal funke? Bruker et som er på 4, men har også prøvd med et som er på 1 gig men det er til vanlig i bruk av et digitalkamera så det kan hende det var noe som var igjen på det kortet som gjorde at det ikke funket. Formaterte med psp men kan hende jeg må formatere med pc først, så psp hvis det til vanlig er brukt i f.eks et digitalkamera! Eller?

Endret av hans_marius
Lenke til kommentar

Som jeg forstår det så er ingen 4Gb minnekort kompatible med pandora metoden, har litt med hvordan psp leser minnekortene hvis jeg ikke tar helt feil på de fleste FW pre <390?

Det går selvsagt fint å bruke et større minnekort "etter" at man har downgradet med pandora, så man trenger egentlig kun et minnekort som er stort nok til å legge in pandora, det går faktisk som regel bra med et fra en gammel sony ericson telefon så lenge det er stor nok.

Minimum størrelse på det skal vist være 64Mb : http://www.dcemu.co.uk/vbulletin/showthread.php?t=74259

Lenke til kommentar

Jeg har fulgt Pandora guiden og alt overføres og formateres riktig, men når jeg skal installere Pandora Battery Creator står det "Game cannot be launched". Regner med jeg må ha modda batteri ? Jeg har en psp her med custom firmware men har prøvd å satt i batteriet hans også, og da skal jeg visstnok få en pandora meny noe jeg ikke får.

HJELP !

Lenke til kommentar

Du kan bruke psp-en med custom firmware til å gjøre om et batteri til pandoras battery. Legg Pandoras Battery Creator over på den psp-en med custom firmware og start programmet. Er ikke verre enn det. Du må kanskje få tak i en nyere versjon av programmet hvis han har nyere firmware.

Du kan (som det er sagt 100+ ganger i denne tråden, i tillegg til at det står i guiden) naturlig nok ikke kjøre pandoras battery creator på psp-en som kjører offisiell firmware. Men psp-ermed custom firmware har ikke pandoras battery-batteri hele tiden, da hadde de jo bare gått inn i service mode hele tiden. Du kan _bruke_ programmet på psp-en med custom firmware for å _lage_ et. Det stårogså utførlig beskrevet i guiden..

Lenke til kommentar
1: Det må være en memory stick pro duo (100% sikkert).

2: Disse kortene kommer ikke mindre enn 256MB (ikke sikker).

3: PSP-en støtter 4GB-kort (80% sikker).

PSPen støtter både 4 og 8 Gigabyte kort både før og etter modifisering.Det er bare det at man kan ikke bruke et minnekort som er 4Gb uten trøbbel under installasjon visstnok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...