Gå til innhold

Guidesamletråd: Downgrade og Custom Firmware på PSP

Anbefalte innlegg

Dette er sikkert et dumt spørsmål som dere kommer til å le av. Hvordan legger du inn homebrew på pspen? Skjønner ingenting. Får de aldri til å fungere. Ligger spillene alltid i GAME mappen.

Hva gjør jeg feil?

Homebrew leges i GAME-mappen. Iso-filer legges i ISO-mappen som skal ligge på \ på minnekortet.

Men nå har jeg lagt inn en emulator som heter gpSP_kai inn i en mappe som heter game.

dette er vel en emu for gba spill, men jeg får ikke startet spillene. hva gjør jeg feil da?

fint hvis du skriver punkt for punkt hva jeg skal gjøre og hvor spillene skal ligge osv osv... er helt grønn på dette... får til psp spill, spillene ender på .gba for uansett hva jeg prøver på får jeg bare corrupted data

Endret av termyh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det står helt sikkert i readme-filen til emulatoren hvor spillene skal ligge. Og den bør du strengt tatt lese før du spør her.

tror du virkelig ikke det at jeg ikke har prøvd? men glem det har funnet ut hvorfor, så nå er det greit.

Endret av termyh
Lenke til kommentar
tror du virkelig ikke det at jeg ikke har prøvd? men glem det har funnet ut hvorfor, så nå er det greit.
Nei, ikke når du sier du er grønn, og lurer på hvor du skal legge gba-romsene. Jeg har ikke vært borti en emulator enda som ikke forklarer det i readme-filen sin enda. (Enten det, eller lar deg velge hvor filene skal ligge.)
Lenke til kommentar
NÅ har jeg greid å lag pandoras batteri(hard mode) og fått ritig firmaware på PSPen(3.71 MM33-2). Men jeg greier ikke å få de oppdateringene på førstesiden som det sto at jeg skulle installere. Etter å ha lagt de inn i rett mappe så kommer det kun opp corrupted file og det gjør det på alle homebrew jeg prøver å legge inn også.

Hva kan dette komme av?

Dette kan jeg derimot hjelpe med. Trenger du hjelp så er jeg tilgjenglig på PM eller eventuelt msn om nødvendig.

Det gjelder for andre også.

Har noen en link til GPsp Kai ?

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
NÅ har jeg greid å lag pandoras batteri(hard mode) og fått ritig firmaware på PSPen(3.71 MM33-2). Men jeg greier ikke å få de oppdateringene på førstesiden som det sto at jeg skulle installere. Etter å ha lagt de inn i rett mappe så kommer det kun opp corrupted file og det gjør det på alle homebrew jeg prøver å legge inn også.

Hva kan dette komme av?

Dette kan jeg derimot hjelpe med. Trenger du hjelp så er jeg tilgjenglig på [email protected]

Det gjelder for andre også.

Har noen en link til GPsp Kai ?

Fikk det til nå, ellers takk.

EDIT: Noen som vet om noem gode homebrew?

Endret av nypis
Lenke til kommentar

Hei jeg har et kjempeproblem. JEG HADDE 3.80 M33 FIRMWARE PÅ MIN SLIM PSP MEN ET LITE UHELL GJORDE AT JEG OPPGRADERTE MED SONY SIN OFFISIELLE FIRMWARE... nOE JEG KAN GJØRE FOR Å FÅ DOWNGRADA PSPN MIN TIL M33 IGJENN UTEN PANDORA BATTERI? jeg har en kompis med den samme pspen som er cracka på samme måten. HJELPER DET MEG?

Lenke til kommentar
Hei jeg har et kjempeproblem. JEG HADDE 3.80 M33 FIRMWARE PÅ MIN SLIM PSP MEN ET LITE UHELL GJORDE AT JEG OPPGRADERTE MED SONY SIN OFFISIELLE FIRMWARE... nOE JEG KAN GJØRE FOR Å FÅ DOWNGRADA PSPN MIN TIL M33 IGJENN UTEN PANDORA BATTERI? jeg har en kompis med den samme pspen som er cracka på samme måten. HJELPER DET MEG?

Kanskje kompissen din kan hjelpe deg med Capslocken på pc-en. :D

Lenke til kommentar
Heisan, hvilken CFW vurde jeg velge? Jeg har 3.71 m33-4 nå. Vil helst ha høyeste siden da kanj jeg bruke den sammen med min PS3, men hvilken ulemper er det med dette?

Det er ingen ulemper med CFW annet enn at du noen ganger må vente litt før du kan bruke den nyeste firmwaren. Den beste firmwaren i skrivende stund er 3.90 M33-2.

Lenke til kommentar
Heisan, hvilken CFW vurde jeg velge? Jeg har 3.71 m33-4 nå. Vil helst ha høyeste siden da kanj jeg bruke den sammen med min PS3, men hvilken ulemper er det med dette?

Det er ingen ulemper med CFW annet enn at du noen ganger må vente litt før du kan bruke den nyeste firmwaren. Den beste firmwaren i skrivende stund er 3.90 M33-2.

Det er forskjell beste og nyeste ;)

Lenke til kommentar

Det er forskjell beste og nyeste ;)

Vel det nyeste er oftest det beste. Og 3.90 M33-2 er etter min mening den beste.

Ja Mindfreak.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...