Gå til innhold

Guidesamletråd: Downgrade og Custom Firmware på PSP

Anbefalte innlegg

hei. lurer på om noen kan hjelpe meg med å forklare vilken prog.vare jeg trenger til å kjøre gba spill på min psp? er en slim verson med 3.71 m33-4.

gpSP Kai er en fin en.

Hvor finner jeg dette da? har du en link? og er det lett å legge inn dette selv eller må jeg ha noen til å oppgradere psp`n min igjen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har utrolig lyst til og instalere custom firmware, men siden jeg har firmware 3.90 instalert på pspen kan jeg bare glemme det.

Det jeg lurer på er om det kommer et downgrader program som kan downgrade fra 3.90 i fremtiden? Kan jeg da downgrade uten bruk av et spesiellt batteri?

Et siste spørsmål: Er det ingen måter jeg kan instalere custom firmware når jeg har 3.90 instalert?

Lenke til kommentar
Jeg har utrolig lyst til og instalere custom firmware, men siden jeg har firmware 3.90 instalert på pspen kan jeg bare glemme det.

Det jeg lurer på er om det kommer et downgrader program som kan downgrade fra 3.90 i fremtiden? Kan jeg da downgrade uten bruk av et spesiellt batteri?

Et siste spørsmål: Er det ingen måter jeg kan instalere custom firmware når jeg har 3.90 instalert?

du kan vel legge inn CFW 3.90 M33?

Lenke til kommentar

Akkurat nå er Pandora din eneste løsning.

Er det mulig å legge inn snes / megadrive emulator på en PSP slim med firmare 3.8m33-5?

Hvis den emulatoren du finner fingerer under 3.80 så. Ellers kan du jo installere 1.50 kjernen til den, og da skal det meste funke.

Endret av Jckf
Lenke til kommentar

NÅ har jeg greid å lag pandoras batteri(hard mode) og fått ritig firmaware på PSPen(3.71 MM33-2). Men jeg greier ikke å få de oppdateringene på førstesiden som det sto at jeg skulle installere. Etter å ha lagt de inn i rett mappe så kommer det kun opp corrupted file og det gjør det på alle homebrew jeg prøver å legge inn også.

Hva kan dette komme av?

Lenke til kommentar
hei. lurer på om noen kan hjelpe meg med å forklare vilken prog.vare jeg trenger til å kjøre gba spill på min psp? er en slim verson med 3.71 m33-4.

gpSP Kai er en fin en.

Hvor finner jeg dette da? har du en link? og er det lett å legge inn dette selv eller må jeg ha noen til å oppgradere psp`n min igjen?

http://dl.qj.net

ok. nå her jeg lastet ned en emulator til for gba spill, men hva gjør jeg nå? er det bare å legge denne emulatoren inn i en mappe på minnekort eller må jeg gjøre noe mer? er egentlig veldig dum på dette her...

Lenke til kommentar
Lage batteri

EDIT; PSPen som jeg prøver å lag batteriet på er en med 3.71 M33 uten noen oppdateringer hvis det har noe å si.

Den originale pandoras battery creator fungerer bare på 1.5-kernel.

Bruk den du finner her i stedet. :)

Lenke til kommentar
Dette er sikkert et dumt spørsmål som dere kommer til å le av. Hvordan legger du inn homebrew på pspen? Skjønner ingenting. Får de aldri til å fungere. Ligger spillene alltid i GAME mappen.

Hva gjør jeg feil?

jeg har fått homebrew`n til å funke, men får den ikke til å ta spillene, så jeg veit ikke hva jeg gjør feil... har prøvd mye rart nå... he he

Lenke til kommentar
Dette er sikkert et dumt spørsmål som dere kommer til å le av. Hvordan legger du inn homebrew på pspen? Skjønner ingenting. Får de aldri til å fungere. Ligger spillene alltid i GAME mappen.

Hva gjør jeg feil?

Homebrew leges i GAME-mappen. Iso-filer legges i ISO-mappen som skal ligge på \ på minnekortet.
Lenke til kommentar
Kan jeg laste ned alle homebrew jeg finner, eller må de stå at de er for custom firmaware?
homebrew funker bare på custom. Det er grunnen til at custom er der. (Vel, de funker på original firmware versjon 1.5 også, men den er rimelig gammel.) En del gammelt homebrew funker muligens bare på 1.50, men har du en phat, kan du installere en 1.5-patch på til cf.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...