Gå til innhold

Guidesamletråd: Downgrade og Custom Firmware på PSP

Anbefalte innlegg

Pandora Batteriet tar imot strøm, og blir ladet opp ja. Men som beskrevet noen poster over her, så er det innstilt til å starte opp fra memorystick.

Ja men du kunne bruke den multi-loader tingen slik at det virket som et vanlig batteri! Vil den forstatt boote fra minnekortet da eller?

Du kan velge ved å holde ned forskjellige knappe under boot slik som F8 vil åpne bootmenyen til Windows.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok, hvor stort minnekort trenger jeg da? Har et på 32mb, et på 512(som er fult) og får snart et 4gb, kan jeg bruke det på 32mb?

Hvis det er snakk om hvilket minnekort du skal bruke sammen med Pandora, så det være en memorystick pro duo, og disse finnes ikke i 32 MB =)

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg er ny på dette med down/upgradering og firmware og alt dette, men i andreposten der det står hvordan jeg kan se hvilken firmware PSP'n min har, står det at jeg skal se etter en av disse bokstavene og at jeg kan se på bildet. Men det bildet er ikke der. Kan noen si hvor på esken jeg skal se denne bokstaven?

Lenke til kommentar
Ok, hvor stort minnekort trenger jeg da? Har et på 32mb, et på 512(som er fult) og får snart et 4gb, kan jeg bruke det på 32mb?

Hvis det er snakk om hvilket minnekort du skal bruke sammen med Pandora, så det være en memorystick pro duo, og disse finnes ikke i 32 MB =)

Jeg skal ikke bruke PAndora, men jeg har et 32mb Memory stick pro duo, som fulgte med PSP'en min. :)

Lenke til kommentar
Hei!

Jeg er ny på dette med down/upgradering og firmware og alt dette, men i andreposten der det står hvordan jeg kan se hvilken firmware PSP'n min har, står det at jeg skal se etter en av disse bokstavene og at jeg kan se på bildet. Men det bildet er ikke der. Kan noen si hvor på esken jeg skal se denne bokstaven?

Det kun ved å se hvilken firmware PSP'n hadde før du begynte å bruke den. Kan hende du har oppdatert den i ettertid, og jeg er ikke sikker på om man kan se det på eskene lenger.

Har du SLIM versjonen?

Om ikke, kan du se firmwaren på selve PSP'n ved å gå inn på settings, system settings. ;)

Lenke til kommentar

Tror jeg gjør noe galt når jeg skal gjøre pandoras battery guiden. Når jeg starter den og jeg har formatert memery sticken så trykker jeg enter. Jeg taster stasjonbokstaven til pspen, i mitt tilfelle G: Men så hopper den over steg nummer 3 og 4 før så og begynne på 5. Det går vanlig til steg nummer 8 og så hopper den over steg nummer 9. Det kommer ingenting opp i mappen game på pspen. Så hva gjør jeg galt?

EDIT: Får frem ikonene nå, men får bskjed om at ''game could not be started''. Hvorfor? detligger også en fil den som er currupted i tillegg til de to

Endret av nypis
Lenke til kommentar

Nå er det slik det skal være i henhold til guiden, men får fremdeles at the game could not be started. Det ligger et ikon der som er corrupted data hvis det har noe å si. Det er den gamle pspen.

Endret av nypis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...