Gå til innhold

Guidesamletråd: Downgrade og Custom Firmware på PSP

Anbefalte innlegg

IRShell funker da på 3.90 M33? Jeg fant i alle fall en patchet versjon som jeg fikk installert.

jaha? hvor fant du den? har du slim?

Har slim ja. Et enkelt google søk på 'irshell 3.90 m33' gir mange treff. Ligger også info på http://irshell.org/

På irshell.org står det "this update makes iR Shell more compatible with CFW 3.90 M33", noe som kanskje tyder på at det ikke er 100% kompatibelt. Men det kjører hos meg i alle fall.

fulgte den guiden over for å installere irshell på 3.90. da jeg enablet plugin fikk jeg bare opp meldingen: unsupported firmware version, please power off psp!

trodde det skulle komme opp en annen meny, og ikke en sånn feilmelding?

har lagt over alle filene på pspen..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
IRShell funker da på 3.90 M33? Jeg fant i alle fall en patchet versjon som jeg fikk installert.

jaha? hvor fant du den? har du slim?

Har slim ja. Et enkelt google søk på 'irshell 3.90 m33' gir mange treff. Ligger også info på http://irshell.org/

På irshell.org står det "this update makes iR Shell more compatible with CFW 3.90 M33", noe som kanskje tyder på at det ikke er 100% kompatibelt. Men det kjører hos meg i alle fall.

fulgte den guiden over for å installere irshell på 3.90. da jeg enablet plugin fikk jeg bare opp meldingen: unsupported firmware version, please power off psp!

trodde det skulle komme opp en annen meny, og ikke en sånn feilmelding?

har lagt over alle filene på pspen..

Da har du ikke lastet ned riktig patchet versjon. Jeg husker ikke akkurat hvilken link jeg brukte, men fant det via google.

Lenke til kommentar
Følg guiden i første post for å nedgradere til 1.50, så oppdaterer du til 3.52 m33 og så til 3.80 m33.
Er det noen grunn til at den blir anbefalt over 3.90 m33?

Original iR Shell <3

Dvs: Jeg har ikke testet patchet versjon og kan dermed ikke anbefale noe annet.

Endret av Jckf
Lenke til kommentar

For meg var IRshell en stor skuffelse. Den kan ikke laste ISO-er (men kjører i stedet UMD-disken som står i når man åpner ISO-fila, finner ingen homebrew, selv om de ligger i riktig mappe, bytting mellom kjørende programmer fungerer ike dersom de er startet via xmb, noe man må når iRshell finner nada.. etc, etc.

Lenke til kommentar
For meg var IRshell en stor skuffelse. Den kan ikke laste ISO-er (men kjører i stedet UMD-disken som står i når man åpner ISO-fila, finner ingen homebrew, selv om de ligger i riktig mappe, bytting mellom kjørende programmer fungerer ike dersom de er startet via xmb, noe man må når iRshell finner nada.. etc, etc.

Derfor finnes konfigurasjons-muligheter.

Lenke til kommentar

Har brukt pandoras for å få en Psp Slim til 3.71 M33 , bør jeg gå for 3.90 M33 eller er det andre custom firmwares som anbefales?

Har sett litt på andre forum, men hva anbefales av tillegsprogrammer til psp?

Personlig så er jeg ute etter en god e-book leser men åpen for alt som er morsomt og bra å bruke.

Lenke til kommentar

Heisann!

Er det noen som vet om noe sted i Oslo man kan få byttet fra orginal til custom firmware (3.90 M33)? Har en nevø på 11 år med en data-inkompetent pappa som ikke kan hjelpe. Den er ganske gammel, så det er nok en Phat-modell han har. Trenger ikke tips om hvordan lage et pandora-batteri osv, men en fysisk butikk eller privat-person som har mulighet til å hjelpe ham... Har selv fått det gjort i en butikk her i Stockholm (www.psxcare.com), men det blir for kronglete. Må få det gjort i Oslo.

Takk for hjelpen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...