Gå til innhold

Guidesamletråd: Downgrade og Custom Firmware på PSP

Anbefalte innlegg

Jeg har nå fulgt guiden ordentlig for Pandoras Battery, og har nå 3.71 M33 3. Oppdaterte også. Et PSX-spill jeg lastet ned (Alundra) funket fint, men ingen emulatorer funker? Har lett en del på nettet, og følger guidene der, men hver gang jeg starter en emulator får jeg beskjeden "The game could not be started. (80020148)"

Noen her som har peiling?

Hvor legger du emulatoren? GAME eller GAME150?

Ah, jeg fant det ut istad. Jeg la først i GAME, så leste jeg noe om GAME150 og bytta navn på GAME til GAME150, men fant ut at jeg skulle ha begge... Digg å ha alt på PSP!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg skal update fra FW 3.71 M33-4 til FW 3.80 M33 men det kommer opp en error meling:

Cannot open File står det. så restarter pspen seg .. hva har jeg gjort galt nå da?

EDIT: Lol bare glem det! :D

Manglet 380.PBP eller noe? ;)

haha ja:d men du? åssen får jeg installert IRshild? jeg FATTER ikke åssen! får INGEN programmer til å funke på min psp slim har nå 3.80 M33-5

Lenke til kommentar
jeg skal update fra FW 3.71 M33-4 til FW 3.80 M33 men det kommer opp en error meling:

Cannot open File står det. så restarter pspen seg .. hva har jeg gjort galt nå da?

haha ja:d men du? åssen får jeg installert IRshild? jeg FATTER ikke åssen! får INGEN programmer til å funke på min psp slim har nå 3.80 M33-5

Mange homebrew apps kjører på 1.50-kjernen som dessverre ikke fungerer på Slim. Har ikke prøvd selv, men det må da finnes en måte ;p

Lenke til kommentar
ja... men jeg skjønner jo ikke hva dem mener i readme fila:P hehe :p ikke noen som kunne laga en guide til slim da? vi blir litt frustrerte her vi med slim :D hehe

Jeg regner med du må legge inn en plugins-mappe og en irshell-mappe i rota på memory sticken, og at du må ha en irshall mappe i GAME<inset fw version here>. *gjette*

Lenke til kommentar

Mange homebrew apps kjører på 1.50-kjernen som dessverre ikke fungerer på Slim. Har ikke prøvd selv, men det må da finnes en måte ;p

Eloader for Slim fungerer for mye.

Legd et inn nå :)

Lenke til kommentar
er det kun på modnet en får kjøpt pandoras battery til slim? de har ikke på lager og jeg vil ha det nå! :p

Dette syns jeg er litt uklart i 1. post, så jeg googla det og fant svar på afterdawn.

Men, JA. Man kan bruke feite batteriet til Slim, men får ikke lukket lid'et.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...