Gå til innhold

Guidesamletråd: Downgrade og Custom Firmware på PSP


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ca hvor stor plass vil et psx spill i iso format ta? spillene er vel på cdplate, så omkring 700 mb?

EDIT: satte inn coolborders 3, tok opp 193 mb  :!:

8964021[/snapback]

 

Er det noen mulighet til å fjerne musikken fra spillene, ikke lyder, men bare musikken? Da ville jo spillene kommet på 10-50 mb...

 

Forresten, sitter og skal rippe noen av mine gamle psx spill, men Alcohol 120% ripper dem til .MDF og ikke .ISO, ser ikke ut som om jeg kan velhe .ISO heller...Blir det det samme?

Endret av Jorchi
Lenke til kommentar

@Jorchi:

Helt i førsten av Image Making wizarden, så kan du velge en datatype helt nederst til venstre. Denne skal stå på Normal. Da vil du få opp .ISO valgene senere i wizarden.. :)

 

Du kan også velge Playstation som datatype, og velge Clone Image File (.ccd) Denne skal visstnok komprimere en del bedre enn .iso (som faktisk er et ukomprimert format)

 

Begge deler fungerer, men jeg foretrekker .ISO.

 

Lykke til! :)

Lenke til kommentar

Jepp, tusen takk! Nå funker det :) . Sitter å spiller James Bond Tomorrow never dies :!: Ahh julen 1999... Nostalgia....

 

Men er det meningen at skjermen ikke utnyttes helt selv ved full screen? Det er nemlig en 1.5 cm høy del nederst på skjermen som ikke brukes. Er dette kanskje PAL problemer?

Lenke til kommentar

Det som diskuteres her er jo noe som omhandler det som er i guidene på førstesiden. Folk spør jo om hjelp, og får det! :) Har også sett at det opprettes mange andre tråder om andre ymse ting når det gjelder PSP, så det ser da ut til at det går.. :)

 

 

@Jorchi: Det er slik på min også. Når jeg setter på full screen dekker den ikke hele skjermen. Men det er fordi formatet på PSP'n er litt annerledes enn vanlig TV format. Menmen! Jeg legger ikke merke til det lenger.. :)

 

Bra du fikk det til forresten!

Endret av AnaXyd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...