Anixion Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 Det er bare å alltid ha en UMD inni PSP'en, og resten på minnekortet.. Så kan du starte alle spill fra minnekortet.. Noen spill som krever at du har UMD i minnekortet.. Ikke alltid NO-UMD fungerer. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg har da altså bestilt et slikt batteri, men jeg lurer på om alt man trenger for å fikse spill til PSX er Popstation, som listet i den (nest) første posten? Jeg fant det på google, men der sa de at jeg trengte et spill kalt Hot Shots 2, som skulle inneholde en fil som var viktig. Hvis dette er unødvendig på noen måte, om det f.eks er en versjon som inneholdt disse filene, hadde det vært fint om noen kunne svare Nnnnh, ingen som kan svare? Og, hvilken custom firmware anbefaler dere? Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Jeg har da altså bestilt et slikt batteri, men jeg lurer på om alt man trenger for å fikse spill til PSX er Popstation, som listet i den (nest) første posten? Jeg fant det på google, men der sa de at jeg trengte et spill kalt Hot Shots 2, som skulle inneholde en fil som var viktig. Hvis dette er unødvendig på noen måte, om det f.eks er en versjon som inneholdt disse filene, hadde det vært fint om noen kunne svare Nnnnh, ingen som kan svare? Og, hvilken custom firmware anbefaler dere? Tror ikke du trenger noe spesiellt spill for å emulere PSX nei. Anbefalt FW: 3.80 m33-5 EDIT: Før du kan gå til 3.80 m33 må du ha 3.52 m33-3 eller høyere fra før. Endret 11. februar 2008 av Jckf Lenke til kommentar
Patney Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Men jeg hørte noe om at du trenger key.bin eller noe liknende for å konvertere spillet til EBOOT... Og det fikk man fra et spill fra PSN? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Det er bare å alltid ha en UMD inni PSP'en, og resten på minnekortet.. Så kan du starte alle spill fra minnekortet.. Noen spill som krever at du har UMD i minnekortet.. Ikke alltid NO-UMD fungerer. Sant nok, men siden de fleste spill støtter NO-UMD så tar jeg personlig heller en liten risk Dette er opp til hver enkelt å avgjøre. Endret 11. februar 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 Høres ut som du ikke har noe UMD spill Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Det har jeg jo, men bare ett. Jeg låner gudfaren og GTA av en god venn. Er det et problem for deg at jeg ikke kan slå den store samlingen din? Lenke til kommentar
Patney Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Gah, er det noen up-to-date guider som kan hjelpe meg fra Official Firmware 3.72 til en Custom Firmware? Jeg får snart Datel Battery, men jeg blir så sykt usikker av å lese alt jeg finner på google, egentlig. Blir redd for at jeg kommer til å gjøre en feil, selv om mange sier det er enkelt... Og de fleste guider jeg leser er nesten et år gamle, og tar ikke for seg hvordan man går fra en av de nyere OFW til de nyere CFW. Det beste hadde vært om noen her faktisk kunne hjulpet meg ved å lage en enkel, liten guide? Jeg har lest første siden en del ganger, men ting som forvirrer meg er bla. OE og M33... Skjønner ikke helt :$ Lenke til kommentar
Raggis Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Sitter å vurderer kjøp av PSP, og ønsker da å legge inn CFW på denne. Men har noen få (dumme?) spørsmål, jeg håper noen kan svare på. Det som forvirrer meg er versjonene. Er det slik at det lønner seg å velge den siste, eller en litt eldre kanskje mer ”bugfikset” versjon? Slik jeg har forstått, er dette tre populære versjoner nå: 3.71 m33-4, 3.80 m33-5 og 3.90 m33. Hvis man har inne 3.80 m33 og oppgraderer til 3.90 m33 med wlan online funskjonen, kan man like enkelt nedgradere til 3.80 m33 med wlan online update? Hvilken versjon anbefaler dere? Er det store forskjeller, f.eks takler alle disse versjonene minnekort på 8GB? Noen andre erfaringer/meninger? Endret 12. februar 2008 av Raggis Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Gah, er det noen up-to-date guider som kan hjelpe meg fra Official Firmware 3.72 til en Custom Firmware? Jeg får snart Datel Battery, men jeg blir så sykt usikker av å lese alt jeg finner på google, egentlig. Blir redd for at jeg kommer til å gjøre en feil, selv om mange sier det er enkelt... Og de fleste guider jeg leser er nesten et år gamle, og tar ikke for seg hvordan man går fra en av de nyere OFW til de nyere CFW. Det beste hadde vært om noen her faktisk kunne hjulpet meg ved å lage en enkel, liten guide? Jeg har lest første siden en del ganger, men ting som forvirrer meg er bla. OE og M33... Skjønner ikke helt :$ Det er en 100% up-to-date guide på forsiden. Vi jobber nemlig med å få disse så oppdatert som mulig for dere, og det er de;) Ta og les igjennom det igjen, og prøv å sett deg inn i det. OE og M33 er Custom Firmware. Du skal forresten se på hvordan lage Pandoras Battery. Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 ...Hvilken versjon anbefaler dere? ... ...Anbefalt FW: 3.80 m33-5 EDIT: Før du kan gå til 3.80 m33 må du ha 3.52 m33-3 eller høyere fra før. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Har nettopp kjøpt meg en ny Slim PSP. Så da lurer jeg på om hva som skal til for å modifisere den. Forsiden er litt vag på hva som går og ikke går på den. Må man hardmodde med Pandora batteri, eller er det andre måter man kan modde den på? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Pandora batteri er eneste mulighet. Les pandoraguiden nøye før du stiller flere spørsmål. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Oppdaterte forsidene litt vedr. forvirring om hvilken guide man skal ta.. Lenke til kommentar
ZipZapDo Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 kan noen hjlpe meg eg finner ingen mappe hvor det står cso eller iso i, må du ha noen spesijele program eller? Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 kan noen hjlpe meg eg finner ingen mappe hvor det står cso eller iso i, må du ha noen spesijele program eller? I rota på minnepennen din kan du lage mappen "ISO" hvis den ikke finnes. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hvis ISO mappen ikke finnes, og du har custom firmware, anbefaler jeg å formatere minnepinnen med PSP'n, for å få riktig mappestruktur;) Lenke til kommentar
Patney Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Jeg har nå fulgt guiden ordentlig for Pandoras Battery, og har nå 3.71 M33 3. Oppdaterte også. Et PSX-spill jeg lastet ned (Alundra) funket fint, men ingen emulatorer funker? Har lett en del på nettet, og følger guidene der, men hver gang jeg starter en emulator får jeg beskjeden "The game could not be started. (80020148)" Noen her som har peiling? Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Jeg har nå fulgt guiden ordentlig for Pandoras Battery, og har nå 3.71 M33 3. Oppdaterte også. Et PSX-spill jeg lastet ned (Alundra) funket fint, men ingen emulatorer funker? Har lett en del på nettet, og følger guidene der, men hver gang jeg starter en emulator får jeg beskjeden "The game could not be started. (80020148)" Noen her som har peiling? Hvor legger du emulatoren? GAME eller GAME150? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå