SpecialForce Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Har du en psp slim så skal du ikke installere 1.50 addon 2. Du må installere Eloader. Lenke til kommentar
Joelspeanuts Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Ok, nå har jeg fått en kompis til å forvandle den ene pspen min til M33. Nå vil jeg forvandle min andre psp til M33 også. Jeg trodde det skulle gå glatt. Jeg prøver å legge inn pandora creator på memorysticken (512mb) men når jeg har kommet så langt at jeg har valgt "Universal Unbricker + 3.71 M33" (valg 4 i noobeasyinstaller)så kommer denne meldingen opp: 16-biters MS-DOS-delsystem Pandora Menu (drev:H) C:\WINDOWS\SYSTEM32\AUTOEXEC.NT. Systemfilen passer ikke for MS-DOS- og WINDOWS-programmer. Velg 'Lukk' for å avslutte programmet [Lukk] [ignorer] Klikker jeg lukk, lukker jeg programmet. trykker jeg ignorer, hopper programmet rett til credits og har ikke lagt noen filer inn på mem.sticken. Og ja, jeg har XP. Jeg har en pc med vista også, men der kommer filene "pandora creator", "corrupted data" og "fransk, mexikans eller spansk navn" opp, men pandora creator kommer ikke lengre enn til boot-skjermen, så kommer det en feilmelding opp.). Nå har jeg jo det modda batteriet (jeg tror ikke kompisen min tilbakestilte det) som ble brukt for å forvandle den første pspen. trenger jeg å legge noe inn på mem.sticken. Kan jeg bruke dette batteriet på nytt? Noen tips? Endret 9. februar 2008 av Joelspeanuts Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IbPknopO Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Har du en psp slim så skal du ikke installere 1.50 addon 2. Du må installere Eloader. Ok, hvor finner jeg det? Takk forresten til deg og de andre som svarer. Hadde vært helt lost uten dere! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Eloader finner du hvis du roter litt på http://www.noobz.eu Eller mer spesifikt: http://www.noobz.eu/joomla/news/eloader-v1.000.html Lykke til Lenke til kommentar
Patney Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Er det noen måte for meg å downgrade selv om jeg har 3.72? :'( Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 Er det noen måte for meg å downgrade selv om jeg har 3.72? :'( Pandora funker på alle firmware (: Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Er det noe større risiko for å bricke PSPen når du har verson 3.90 enn når du har verson 3.03? Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 Er det noe større risiko for å bricke PSPen når du har verson 3.90 enn når du har verson 3.03? Nope.. Men om jeg hadde vært deg så ville jeg brukt Lumines til å downgradere.. Hvis du ikke har en venn med PSP med homebrew muligheter da.. Jeg ville ihvertfall ikke kjøpt datel batteri.. Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 datel batteri? mener du BAtteriet de selger hos modnet.no (BAttery tool) Lenke til kommentar
Patney Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Kan jeg fint nedgradere med denne? Vet jeg på en måte fikk et fint svar akkurat, men ble litt usikker på grunn av det Anixion sa... Bruke Lumines? Har hørt noe sånt før og. Endret 9. februar 2008 av Patney Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Lumines er et spill, og det var hull i firmware 3.5, så du kan fint bruke det spillet til å downgradere. Så får du et spill + homebrew muligheter. Istedenfor å kjøpe et batteri om du fint kunne lagd selv etter du har downgradert med spillet. Datel batteri er battery tool ja. Lenke til kommentar
Joelspeanuts Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg har CFW 3.71 M33. Jeg legger inn to CSO-filer i ISO.mappen. Ingen av dem vil spille. Det ene spillet kommer inn i hovedmenyen slikat jeg kan opprette save og gå inn på options og sånn, men når jeg skal starte selve spillet, låses det og det blinker ikke i mem.sticklyset. Det andre spillet starter ikke i det hele tatt. Bare boot-screen (er det det det heter?) og så blir det helt svart. nå blinker heller ikke mem.sticklyset. Er det noen forskjell på ISO- og CSO-filer? Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Du må sette på riktig iso emuleringsinstillinger. Jeg har ikke PSP'n for hånd nå, men gå inn i recovery(start opp med å holde R-trigger inne) og let etter NO-UMD. Velg den som fungerer. Forskjellen på ISO og CSO filer er at ISO er ukomprimert. CSO kan komprimeres, og dermed tar den mindre plass en ISO filene. Endret 10. februar 2008 av AnaXyd Lenke til kommentar
Patney Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Ok, så med et Pandora Batteri kan jeg bare følge guiden på første siden, selv om jeg har offisiell 3.72 offisiell firmware, og da ender jeg med 3.71 M33? Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg har CFW 3.71 M33. Jeg legger inn to CSO-filer i ISO.mappen. Ingen av dem vil spille. Det ene spillet kommer inn i hovedmenyen slikat jeg kan opprette save og gå inn på options og sånn, men når jeg skal starte selve spillet, låses det og det blinker ikke i mem.sticklyset. Det andre spillet starter ikke i det hele tatt. Bare boot-screen (er det det det heter?) og så blir det helt svart. nå blinker heller ikke mem.sticklyset. Er det noen forskjell på ISO- og CSO-filer? Hva kan jeg gjøre? Noen spill så må du ha et UMD spill inni UMD'en.. F.eks Burnout må ha det. Så det beste er å ha et spill inni UMD. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hvilket "Burnout" spill? Rippet selv burnout dominator og spiller fint det uten UMD. Har du sjekket innstillingene dine i Recovery? Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Husker ikke hvilken, men det funket ihvertfall ikke Så puttet inn en UMD i PSP'en, og det funket fint. Kan like godt ha et spill inni der, og resten på minnekortet, er ikke så mye i vekt forskjell, og det er jo ikke mye ekstra å bære på? Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Lumines er et spill, og det var hull i firmware 3.5, så du kan fint bruke det spillet til å downgradere. Så får du et spill + homebrew muligheter. Istedenfor å kjøpe et batteri om du fint kunne lagd selv etter du har downgradert med spillet. Datel batteri er battery tool ja. Heter det bare Lumines eller Lumines 2? JEg finner bare Lumines 2 på forskjellige nettbutikker. Og finnes det forskjellige versoner av Lumines, slik det var med GTA: LCS. Og er det like sikkert å downgrade med GTA som med Lumines og PAndora? Lenke til kommentar
Patney Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg har da altså bestilt et slikt batteri, men jeg lurer på om alt man trenger for å fikse spill til PSX er Popstation, som listet i den (nest) første posten? Jeg fant det på google, men der sa de at jeg trengte et spill kalt Hot Shots 2, som skulle inneholde en fil som var viktig. Hvis dette er unødvendig på noen måte, om det f.eks er en versjon som inneholdt disse filene, hadde det vært fint om noen kunne svare Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Husker ikke hvilken, men det funket ihvertfall ikke Så puttet inn en UMD i PSP'en, og det funket fint. Kan like godt ha et spill inni der, og resten på minnekortet, er ikke så mye i vekt forskjell, og det er jo ikke mye ekstra å bære på? Nei, det er riktignok ikke så mye ekstra vekt. Men det ta mindre strøm å kopiere spillene innpå minnekortet, det er lettere å ha med seg, du slipper å drasse på ekstra tilbehør og du sparer strøm når du kjører det fra minnekortet. Dette er blant mine grunner for å sikkerhetskopiere spillene mine. Det er også alltids greit å slippe å risikere å ødelegge spillene ved hjelp av hyppig spilling. Men dette er valgfritt. Hadde det ikke vært for at spill og annet tull tar en del plass så hadde jeg aldri kjøpt 8Gb til PSP. Endret 11. februar 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå