Gjest Slettet-IbPknopO Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Du skal ikke bruke den, men Pandora Guiden. Enda mer spesifikk link: Linky Følg den til punkt og prikke, og du vil havne på 3.71 M33.. Ok, da skjønner jeg litt mer. Et siste "teit" spørsmål: Når bruker jeg det ekstra batteriet jeg kjøpte? Skal jeg bruke det under installasjonen eller skal jeg bruke det senere? Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Du skal ikke bruke den, men Pandora Guiden. Enda mer spesifikk link: Linky Følg den til punkt og prikke, og du vil havne på 3.71 M33.. Ok, da skjønner jeg litt mer. Et siste "teit" spørsmål: Når bruker jeg det ekstra batteriet jeg kjøpte? Skal jeg bruke det under installasjonen eller skal jeg bruke det senere? Det trengs bare en gang, og det er når du starter den for å downgrade. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IbPknopO Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Du skal ikke bruke den, men Pandora Guiden. Enda mer spesifikk link: Linky Følg den til punkt og prikke, og du vil havne på 3.71 M33.. Ok, da skjønner jeg litt mer. Et siste "teit" spørsmål: Når bruker jeg det ekstra batteriet jeg kjøpte? Skal jeg bruke det under installasjonen eller skal jeg bruke det senere? Det trengs bare en gang, og det er når du starter den for å downgrade. Ok, men nå ser jeg hva problemet er, og det er at jeg ikke har firmware 1.5. Hvordan får jeg til det? Jeg prøvde jo med PSP upgrader/downgrader v1.11, men der fantes ikke den firmware'n jeg har nå; 3.71 Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Du skal ikke bruke den, men Pandora Guiden. Enda mer spesifikk link: Linky Følg den til punkt og prikke, og du vil havne på 3.71 M33.. Ok, da skjønner jeg litt mer. Et siste "teit" spørsmål: Når bruker jeg det ekstra batteriet jeg kjøpte? Skal jeg bruke det under installasjonen eller skal jeg bruke det senere? Det trengs bare en gang, og det er når du starter den for å downgrade. Ok, men nå ser jeg hva problemet er, og det er at jeg ikke har firmware 1.5. Hvordan får jeg til det? Jeg prøvde jo med PSP upgrader/downgrader v1.11, men der fantes ikke den firmware'n jeg har nå; 3.71 Hvis du følger Pandora-guiden ender du vel opp med original 1.50, så det skal ikke være noe problem. Etter det er det bare å installere CFW. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IbPknopO Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Du skal ikke bruke den, men Pandora Guiden. Enda mer spesifikk link: Linky Følg den til punkt og prikke, og du vil havne på 3.71 M33.. Ok, da skjønner jeg litt mer. Et siste "teit" spørsmål: Når bruker jeg det ekstra batteriet jeg kjøpte? Skal jeg bruke det under installasjonen eller skal jeg bruke det senere? Det trengs bare en gang, og det er når du starter den for å downgrade. Ok, men nå ser jeg hva problemet er, og det er at jeg ikke har firmware 1.5. Hvordan får jeg til det? Jeg prøvde jo med PSP upgrader/downgrader v1.11, men der fantes ikke den firmware'n jeg har nå; 3.71 Hvis du følger Pandora-guiden ender du vel opp med original 1.50, så det skal ikke være noe problem. Etter det er det bare å installere CFW. Nå har jeg fulgt Pandora-guiden og kommer igjennom den saken der du skal installere Total Newbie Installer. Alt bra så langt. Jeg var innom game menyen og memory stick bare for å sjekke at det som skal ligge der er der. Der lå "Pandora Battery Creator" og "Despertar del Cementerio" i tillegg til noe som heter "Corrupted Data". Siden jeg har kjøpt et Tool batteri fra Modnet, så hoppet jeg over de neste tre trinnene og restartet PSPen. Det som skjedde da var at power lampa bare lyser grønt og det skjedde ikke noe mer enn det. Hvis jeg tar ut batteriet og bruker laderen så kommer jeg inn på menyen i PSPen, men den er den samme som før og firmwaren er 3.71 akkurat som den var når jeg kjøpte den. Hva har jeg gjort feil? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Ser ut som du ikke har installert noe på memorysticken. Har du fullført hele installeren? Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 I rota på memory sticken din skal det ligge en mappe som heter "registery" og en som heter "kd". Har du disse? Du må også ha formatert brikken "logisk" og satt boot-koden eller hva det enn er. Alt dette står beskrevet i Pandoras readme. Lenke til kommentar
Joelspeanuts Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 hvor kan jeg laste ned NES-emulator og spill til psp? jeg har fått meg 3.71 M33... Noen som kan komme med en basic-tutorial på hvordan utnytte custom-firmwaren? Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 hvor kan jeg laste ned NES-emulator og spill til psp? jeg har fått meg 3.71 M33... Noen som kan komme med en basic-tutorial på hvordan utnytte custom-firmwaren? http://dl.qj.net Lenke til kommentar
Joelspeanuts Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg ble lei av å lete så jeg bare spør. i hvilken/hvilke mapper må jeg legge inn nes spillene og emulatoren og hvordan får jeg til å spille dem? takker for hjelp. Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Les førsteposten under FAQ.. Har sagt det så mange ganger nå.. Er noen homebrew på førsteposten også. Lenke til kommentar
Joelspeanuts Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 "Hvor skal hva i CFW? - .iso og .cso filer skal til ms0:\ISO - Homebrew som er lagd til 1.5 skal til ms0:\PSP\GAME150 - Homebrew som er lagd til "Firmwaren" skal til ms0:\PSP\GAME"Firmwaren"" Skal nes-spillene inn i Game150-mappen? Hvor skal emulatoren? Jeg prøvde å legge hele driten inn på GAME150, men det kom ingenting opp i memory sticken under Game menyen på PSPen. Jeg er helt ny når det gjelder CFW. Fikk det i dag, men jeg finner ingen nettsider hvor det er en "bruksanvisning" på M33 CFW. hjelp... Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) "Hvor skal hva i CFW?- .iso og .cso filer skal til ms0:\ISO - Homebrew som er lagd til 1.5 skal til ms0:\PSP\GAME150 - Homebrew som er lagd til "Firmwaren" skal til ms0:\PSP\GAME"Firmwaren"" Skal nes-spillene inn i Game150-mappen? Hvor skal emulatoren? Jeg prøvde å legge hele driten inn på GAME150, men det kom ingenting opp i memory sticken under Game menyen på PSPen. Jeg er helt ny når det gjelder CFW. Fikk det i dag, men jeg finner ingen nettsider hvor det er en "bruksanvisning" på M33 CFW. hjelp... Emulatoren skal ligge i en egen (evt. to egne) mappe(r ) under PSP\GAME150. ROM-ene plasserer du for ryddighets skyld i PSP\GAME150\<emulator>\ROMs. Hvis det ikke fungerer kan du prøve å flytte rallemikken til PSP\GAME<fwversion> Endret 8. februar 2008 av Jckf Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IbPknopO Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 I rota på memory sticken din skal det ligge en mappe som heter "registery" og en som heter "kd". Har du disse?Du må også ha formatert brikken "logisk" og satt boot-koden eller hva det enn er. Alt dette står beskrevet i Pandoras readme. Har disse to ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IbPknopO Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Ser ut som du ikke har installert noe på memorysticken. Har du fullført hele installeren? Fullførte hele installeren, men punkt 9 kom aldri. "9. Så skal den spørre om du vil godta noen endringer med MS Boot greier. Skriv inn Y, og trykk enter." Den hoppet bare over den og gikk til nr 10 I rota på memory sticken din skal det ligge en mappe som heter "registery" og en som heter "kd". Har du disse?Du må også ha formatert brikken "logisk" og satt boot-koden eller hva det enn er. Alt dette står beskrevet i Pandoras readme. Hva menes det forresten med å formatere den logisk? jeg formaterte den på vanlig vis fra PSPen. Hvrdan jeg setter boot-koden vet jeg ikke Lenke til kommentar
KimAndru Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 TAKK DA! fikk to trojaner med! fy faen. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Forklar nærmere. Det kan ikke stemme. Lenke til kommentar
Joelspeanuts Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) "Emulatoren skal ligge i en egen (evt. to egne) mappe(r ) under PSP\GAME150. ROM-ene plasserer du for ryddighets skyld i PSP\GAME150\<emulator>\ROMs. Hvis det ikke fungerer kan du prøve å flytte rallemikken til PSP\GAME<fwversion>" AArrhh!!! Yess! Tusen, tusen takk! Dette er driit-fett!! Wohoo=P Endret 8. februar 2008 av Joelspeanuts Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hei, er det noen forskjell på hvor stor sjansen er får å bricke PSP'n når du har forskjellig firmware med PAndoras Battery? Jeg har v. 3.03 og har tenkt å kjøpe meg Battery Tool fra modnet.no og mens jeg venter på det så har jeg lyst til å teste ut Remote Play, og da trenger jeg nyeste firmware, så er det nå forskjell fra å downgrade fra 3.90 og 3.03? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IbPknopO Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Nå har jeg fått moddet PSPen til 3.71 m33. Nå vil jeg modde den til 3.71 M33 1.50 Addon 2. Jeg gjorde som guiden sa, men ingenting skjedde annet enn at jeg fikk beskjeden: This program only for the standard PSP. I guiden står det også pass også på at kernel mode er satt til 3.71 før du begynner. Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå