Gå til innhold

Guidesamletråd: Downgrade og Custom Firmware på PSP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvor legger jeg .iso-filer for å kjøre dem på cfw3.90?

Prøvde med en ISO-mappe på roten av minnekortet, men den fant ikke fila.

Bare glem det. etter en formattering av minnekortet funket alt helt fint...

Er det forresten noen forskjel på .cso og .iso annet enn størrelsen?

Endret av Kamikazesmurf
Lenke til kommentar

Er jo kjekt å ha 4gb (2 holder egentlig) så får du med deg litt.. grunnen til at det sannsynligvis ikke funker for å downgrade til 1.5, er jo at det ikke er støtte for så store minnekort på den FW'en.. :) Hadde selv 4gb på min som ble borte/stjålet..

Lenke til kommentar

Den sida der linker til et hav av andre sider med ISO filer. Tenker vi lar en moderator vurdere om den linken skal være der jeg. ;)

Forresten så kan man kjøpe et 256MB minnekort som man kan bare bruke til Pandora. Disse koster ikke akkurat rart for tiden.

Lenke til kommentar
Jeg har en psp med firmware 3.90 og vil gjerne ha en custom firmware. Jeg kjenner en som har custom firmware på sin psp. Kan jeg bruke hans psp til å gjøre mitt vanlige batteri om til et pandora-batteri? Isåfall hvordan?

takker på forhånd... :)

Sett batteriet ditt inn i hans PSP og kjør battery maker-programmet.

Lenke til kommentar

Dette er noe av informasjonen som ligger på http://dl.qj.net/TOTALNewbi-easyInstaller-...14749/catid/193:

"TOTALNewbi comes packed with install options, too, so it soft of justifies the longer download wait. It offers a four-way installer choice for installing Pandora on the original PlayStation Portable, HellCat's Extended Menu, 3.60 baseline firmware for the PSP Slim, and M33's (Dark AleX) 3.71 custom firmware with the Universal Unbricker."

Jeg har lastet ned dette programmet. Jeg mener teksten (over) sier at man ikke trenger en PSP med custom firmware, men bare "the original PlayStation Portable".

Noen som har noe og si til meg om dette før jeg prøver på noe jeg kanskje ikke burde prøve på?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IbPknopO

Jeg har nettopp kjøpt meg en Psp slim med firmware 3.71. Jeg har også kjøpt meg et "Tool" batteri og nå vil jeg downgrade PSPen min. Hva gjør jeg nå? Når jeg setter "Tool" batteriet i PSPen så skjer det ingenting.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IbPknopO
Les Pandora Guiden på førstesidene her.. ;) (link)

Så på den, men med PSP Upgrader/Downgrader v1.11. får jeg ikke valgt den firmware'n jeg har nå. Den går bare opp til 3.52, mens min er på 3.71

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...