SpecialForce Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Er mikrofoner lansert i Norge ennå? Endret 1. februar 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Er jo ingen 1.50 kernel patch til 3.90 m33 enda. Får vente litt med den. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Snakker du om time machine? Denne er visstnok på betastadiet så det er nok en stund til. Eller mener du 1.50 kernel patch til phat? Endret 1. februar 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
aspire86 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) kan noen hjelpe meg litt! når jeg skal til å oppgradere til CFW 3.80 skrur pspen seg rett av, idet Gamebooten er ferdig. jeg har CFW 3.71 m33 PSP Phat. Edit: berre gløm det Endret 2. februar 2008 av aspire86 Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Bare ett lite spørsmål.. Det går fint å bruke pandora batterier som du lager med phat.. sammen med slim sant? Vil bare få det bekreftet, før jeg kjøper ny PSP... Hovedgrunnen til psp kjøp blir isåfall gamle FF spill.. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Det er det man gjorde før. Det skal fungere. Lykke til! Hvordan ble din PS3 ødelagt?! Endret 2. februar 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Snakker du om time machine? Denne er visstnok på betastadiet så det er nok en stund til. Eller mener du 1.50 kernel patch til phat? Jeg sa vel kernel patch Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Takk for svar SpecialForce! Da skal jeg se om jeg klarer å presse inn en psp i budsjettet.. PS3'n min ble ødelagt i kofferten da jeg dro hjem fra USA.. Den virker ca halvtime til time omgangen, før den fryser seg å kun viser svarte loddrette streker.. Ringte playstaion support og de sa jeg skulle ta den med til en butikk, for å høre hvor mye en reprasjon evnt ble på... så, hadde tenkt til å gjøre det idag.. forhåpentligvis ikke altfor mye! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Takk for svar SpecialForce! Da skal jeg se om jeg klarer å presse inn en psp i budsjettet.. PS3'n min ble ødelagt i kofferten da jeg dro hjem fra USA.. Den virker ca halvtime til time omgangen, før den fryser seg å kun viser svarte loddrette streker.. Ringte playstaion support og de sa jeg skulle ta den med til en butikk, for å høre hvor mye en reprasjon evnt ble på... så, hadde tenkt til å gjøre det idag.. forhåpentligvis ikke altfor mye! Herregud.. Det stikker i hendene mine etter å ta han/hun som lastet inn den kofferten! Bør gå med phat battery siden det var sånn man moddet slim før når battery tool for slim ikke var tilgjenglig. Er bare hyggelig å hjelpe Endret 2. februar 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Kan bekrefte med 100% sikkerhet at det fungerer med Phat battery til Slim. Som det påpekes her, var det kun Phat batteriene som funket før i tiden (5mnd siden ), når det gjaldt Pandoras Battery. Så det skal nok gå! Det kommer forresten et Pandora Proof hovedkort med de nye Slimene nå... Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 ...Det kommer forresten et Pandora Proof hovedkort med de nye Slimene nå... Og jeg som hadde tenkt å kanskje kjøpe en for å leke meg med =| Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Det kan du med trygghet gjøre nå.. De har ikke kommet til norge enda, så om du kjøper en idag er du sikret! Er forresten mulig å bypasse det nye hovedkortet også! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Det kan du med trygghet gjøre nå.. De har ikke kommet til norge enda, så om du kjøper en idag er du sikret! Er forresten mulig å bypasse det nye hovedkortet også! Kilde? Etter det jeg har lest om dette hovedkortet så kan man boote et pandora batteri men ikke lage et. Man kan vel ikke lage pandora battery med slim uansett. Har prøvd å kjøre den making greia vanlig med et psp 110 på slim. Det er fanden meg det perfekte batteriet men jeg får feilmelding når jeg booter pandoras battery creator med og uten Eloader IPA for slim Det irriterer meg Endret 2. februar 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Kilden er her: http://www.psp-hacks.com/2008/01/30/new-pa...m-motherboards/ Man kan ikke lage ett nei, det er riktig. Man kunne det med tidligere hovedkort. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 SLIM hovedkort eller phat? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Man kan lage pandora med Slim nå? Har da aldri hørt om noen som ikke kan det.. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Da har du meg. Klarer ikke det med 3.90 M33 og softmoden Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) æææh... Da må jeg nesten få kjøpt en snart da.. frister ikke mye å skru den opp osv.. Har ikke råd til dette da.. skal kjøpe meg tv også! blir vel vann og brød den måneden her da.. Edit: Sjekka litt på finn osv.. ny pris ligger på 1700 ser jeg.. også er det en som selger ferdig modda for 1900.. Da er det vel ca like billig som å kjøpe en slim PSP med ett annet phat batteri.. så, tenker kanskje jeg gjør det like så godt.. Endret 3. februar 2008 av Pebble Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Like greit å modde det selv, så du får litt innblikk i homebrew/custom firmware verdenen! Greit med den kompetansen du tiltar deg ved å modde selv, og denne er nyttig i senere tid når du skal oppdatere/vedlikeholde PSP'n! Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Har hatt en PSP før.. Så, er 100% sikker på at jeg hadde fått det til.. gått fra 1.52->2.0->1.5 med alle de loaderne som fantes der etterhvert.. og opp til den 3.80 m33 2.. men, så ble den enten stålet eller så klarte jeg å rote bort både PSP'n og laderen på samme dag.. Kjedelig, siden jeg hadde akkuratt fått inn FFVII.. menmen.. Jeg har det i alle fall klart på PC-en.. Har litt stress med å få laget meg ett også.. siden jeg ikke kjenner noen med CFW.. må isåfall låne GTA av bror, og en PSP av en annen.. for så å downgrade gjennom det.. for at jeg så skal få lagd meg det.. stress.. Men, har ikke et pandora liggende du da? Hvor på Hadeland bor du egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå