AnaXyd Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Det er akkurat det man kan, med noen av themene som støtter akkurat dette. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Det er akkurat det man kan, med noen av themene som støtter akkurat dette. Okei, det må ihvertfall være veldig få, jeg har ihvertfall ikke greid å funnet 1. EDIT: Okei, jeg greide å finne 1 faktisk. Den skifter jo bare ikonene da, så må nok gjøre det samme gamle greia hvis du vil har skikkelig forandring. Endret 19. januar 2008 av MrLG Lenke til kommentar
Stallone Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 en ting jer lurer på, jeg fikk sånn plutselig lyst å spille Metal Gear solid 1 men orgianl cden min er delt i 2. altså disk 1 og disk 2. åssen kan jeg spille del 2 i metal gear solid vis jeg skal kjøre emulator? Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 en ting jer lurer på, jeg fikk sånn plutselig lyst å spille Metal Gear solid 1 men orgianl cden min er delt i 2. altså disk 1 og disk 2. åssen kan jeg spille del 2 i metal gear solid vis jeg skal kjøre emulator? Det skal være støtte for dette i PSX emulatoren. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Kan jeg bruke themes som er beregnet på 3.80 m33, når jeg har 3.80? (Sony) Har det i hele tatt kommet noen (fete) themes til 3.80 enda? Ta en titt her Jeg bruker "Large original blue neon" nå. Prøvde de fleste på siden der men syntes dette var den mest stilfulle og gjennomførte themet til 3.80 -- edit: Nvm Endret 20. januar 2008 av WD40 Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Da har m33-5 kommet ut. Link Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Da har m33-5 kommet ut. Link Det tok ikke lange tiden. Lenke til kommentar
Stallone Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 hey jeg har 3.71 M33-4 er 3.80 M33 noe bedre ? Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 hey jeg har 3.71 M33-4 er 3.80 M33 noe bedre ? Har samme FW som deg på en av mine. Har ikke funnet noen grunn til å oppgradere enda. Lenke til kommentar
Stallone Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 hey jeg har 3.71 M33-4 er 3.80 M33 noe bedre ? Har samme FW som deg på en av mine. Har ikke funnet noen grunn til å oppgradere enda. ok... jeg har et problem når det gjelder psx spill... jeg har kopiert den orginale Resident evil 3 nemesis cden og laga iso. jeg komme inn på spillet osv... men akuratt da introen er ferdig og da jeg skal begynne å løpe rund, så blir bare skjermen svart også har jeg problemer med Gta vice city, det lagger noe sinnsykt.. mens alle andre spill jeg har funker fett uten lagg og når jeg trykker på select på pspen så kommer det opp en liten meny.. hva skal cpu clock xmb og cpu clock game stå på? har satt dem begge til defult jeg.. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Du kan sette opp til 333mhz på game, om du vil få en smoothere opplevelse. Det er heller ikke alle PSX spill som er støttet av emulatoren. Det er også mye problemer frem og tilbake når det gjelder PAL/NTSC spill og hvordan disse blir støttet. Personlig merker jeg at NTSC spillene har ekstremt bedre støtte. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Kan ikke Pops emulere en gammel versjon av emulatoren for at dette skal fungere? Lenke til kommentar
MartinMyhre Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 hey jeg har 3.71 M33-4 er 3.80 M33 noe bedre ? Har samme FW som deg på en av mine. Har ikke funnet noen grunn til å oppgradere enda. ok... jeg har et problem når det gjelder psx spill... jeg har kopiert den orginale Resident evil 3 nemesis cden og laga iso. jeg komme inn på spillet osv... men akuratt da introen er ferdig og da jeg skal begynne å løpe rund, så blir bare skjermen svart også har jeg problemer med Gta vice city, det lagger noe sinnsykt.. mens alle andre spill jeg har funker fett uten lagg og når jeg trykker på select på pspen så kommer det opp en liten meny.. hva skal cpu clock xmb og cpu clock game stå på? har satt dem begge til defult jeg.. GTA Vice City Stories? Hvis du har en CSO konverter denne til ISO.. Hadde samme problemet selv. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 ok... jeg har et problem når det gjelder psx spill... jeg har kopiert den orginale Resident evil 3 nemesis cden og laga iso. jeg komme inn på spillet osv... men akuratt da introen er ferdig og da jeg skal begynne å løpe rund, så blir bare skjermen svart Om det er EU/PAL versjonen du har, kan det se ut som den er ikke støttet. Se forøvrig kompatiblitetslisten her. og guide over hvordan man kan komme seg rundt kompatiblitetsproblemer her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IbPknopO Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg er helt ny på dette og har nettopp kjøpt meg en PSP med original firmware 3.71. Jeg har lest litt og ofte ser jeg at det anbefales at jeg lager/kjøper et Pandora batteri for å downgradere. Er dette nødvendig, og isåfall hvorfor? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Du må bruke Pandora metoden for å komme deg på custom firmware (f.eks 3.71 M33) Det er rett og slett den eneste muligheten for deg med 3.71 FW, da alle hull er blitt tettet fra Sony. Pandoras Battery metoden er universal, og totalt uavhengig av firmware, så dette er unntaket du må benytte... Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Er det slik at med pandoras battery kan du unbricke en bricket psp? kan huske å ha last dette et sted. + et spørsmål: Hvilken måte er den tryggeste å nedgradere, ved å bruke pandoras battery eller GTA/Lumines? Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Er det slik at med pandoras battery kan du unbricke en bricket psp? kan huske å ha last dette et sted. + et spørsmål: Hvilken måte er den tryggeste å nedgradere, ved å bruke pandoras battery eller GTA/Lumines? Pandora's Battery starter PSP-en i Sonys eget sikkermodus, og er vel opprinnelig lagd for å unbricke. Jeg vil si at dette er den tryggeste måten, siden jeg aldri har prøvd andre måter. Lenke til kommentar
Steffi22 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Jeg er helt ny her.Hvordan legger man inn filmer på PSP-en ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå