Gå til innhold

Guidesamletråd: Downgrade og Custom Firmware på PSP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du må ha en CFW for å kunne få tilgang til flash0.. Og pass på at du har lastet themen til riktig firmware.. Om du har lastet ned feil, medfører det brick.. Følg den guiden på førsteposten, så skal vel det meste gå greit. På de nyere firmwaren så har mappen som man skal putte themen i blitt skjult, så du må gå på Windows og stille at den skal vise skjulte mapper.

Lenke til kommentar
Du må ha en CFW for å kunne få tilgang til flash0.. Og pass på at du har lastet themen til riktig firmware.. Om du har lastet ned feil, medfører det brick.. Følg den guiden på førsteposten, så skal vel det meste gå greit. På de nyere firmwaren så har mappen som man skal putte themen i blitt skjult, så du må gå på Windows og stille at den skal vise skjulte mapper.

Jeg har CFW og windows viser skjulte filer/mapper

Lenke til kommentar

Gikk inn i recovery og gikk på flash0, la inn themet men fikk beskjed om at diskstasjonen var full. Så jeg restarter psp'n og får en feilmelding. Hva faan gjør jeg nå? Pandora igjen? :dontgetit:

Noen som kunne vært snille å lagt ut en original vsh mappe som ligger i flash0 ? Til 3.80m33-4

Eventuelt sende, msn er: sensurert at gmail dot com

Endret av WD40
Lenke til kommentar

Jeg har ingen "module" i flash0 men "podule" ? Skal jeg bare kopiere inn module mappa eller? Funka ikke å legge filene i podule, fikk en sirkulerende overflødighetsfeil ellernoe

edit: Fixex, måtte hake av "Vise operativsystem filer" elns i mappealternativer

Sletta japansk font og fikk lagt inn resten av themet.

screenshot001qe6.png

screenshotq001qd9.png

Endret av WD40
Lenke til kommentar

Ehm, jeg sletta en masse ubrukelige filer fra Games på PSP'n. Etter dette får jeg Feilkode: 80020321 Årsak: Du prøvde å kjøre et spill som ikke støtter no-umd på en custom firmware. Prøvde å slette spillene og legge inn på nytt men gikk ikke. Prøvde også å slette config. Hva er feil?

EDIT: Nvm! UMD mode i recovery hadde på mystisk vis bytta til noe annet

Endret av WD40
Lenke til kommentar
Okei, takk :)

Men kan jeg bruke batteriet normalt etter dette?

Ja, bare å kjøre ett skript eller noe lignende, står på pspnett.cm tror jeg

nei sto noe her

og siden du har sony firmware nå må du lage pandora batteriet og magic memorystick på en kamerat's psp, også putte det i din psp

Endret av WD40
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...