Gå til innhold

Guidesamletråd: Downgrade og Custom Firmware på PSP


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Wooh! Er ikke det ganske dyrt da? Mener de selger det for 99,- her jeg bor.. :)

8958959[/snapback]

Ok, får sjekke litt rundt, mellom 100 og 200 kroner kan jeg koste på meg for å få litt stil på PSP-en min ;)

8958999[/snapback]

Det burde du absolutt gjøre! :) Er fett med litt custom PSP vøtt! :D

Lenke til kommentar

Hei, jeg fant dette her på http://www.psp-hacks.com:

 

If you have a TA082+ motherboard and you downgrade to 1.50, currently you will be unable to upgrade to 3.30+ Sony firmware. This is due to Sony blocking updates when the PSP has been modified to run 1.50. There will be an application released later which will allow users to revert the changes. If you are using a TA082 motherboard then I would suggest just using 1.50 or OE until an application is released.

 

Betyr det at vi som har TA082 kan oppgradere opp til 3.30?

 

Begynner å bli lite glad i dette TA082-kortet. Hadde gledet meg til å fikse min nye psp, men det ble mer risky enn jeg hadde håpet på :ermm:

 

Takker for øvrig for mange gode innlegg, som gir god informasjon.

Lenke til kommentar

Det de mener med det er at hvis du nedgraderer. Så har du ikke mulighet til å oppgradere til fw 3.30 eller høyre fordi at det er noe med nye sikkerhets greier på de nyere firmwarene. Men du har kan bruke OE. Så hvis du nedgraderer, så anbefalles at du bruker 1.5 eller OE inntill videre.. Men hvem trenger vel Sony's firmware?

Lenke til kommentar

Fant det her, fra han som har skrever guiden:http://forums.afterdawn.com/thread_view.cfm/2/491019

 

After the upgrade, to 2.71 and the downgrade to 1.5 your psp's motherboard will be pathced and will no longer be a TA-082... it will be like every other psp mobo.

 

edit: tok først feil sitat

Endret av AK47
Lenke til kommentar

Om firmwaren er nord-amerikansk har ingenting å si, men om PSP'en er amerikansk er noe annet. Jeg tror ihvertfall ikke at firmwaren har noe å si, men om du ikke kan spille spill fra Europa, så kan du slå av region sperre på Recovory, men da må du først oppgradere til OE.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...