Gå til innhold

Guidesamletråd: Downgrade og Custom Firmware på PSP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan kjøre homebrew uten kernel addonen også, men svært få. Kernel addonen gjør slik at du kan kjøre flere homebrews.

CSO filer på pdp? Hvis du forklarer hva pdp nå kan være, er det fint.. :)

EDIT: Ok da, jeg går utifra at du mener PSP. Ja, dette kan du helt fint. Legg de i ISO mappa på roten av memorysticken.

Endret av AnaXyd
Lenke til kommentar
Fantastisk med denne Wi-Fi oppdateringen Dark Alex har lagt til! Har oppdatert M33 -> M33-2 -> M33-4 ved hjelp av denne. :thumbup:

Jeg får ikke til WiFi oppdatering via DarkAlex ...:( Når jeg går på NetworkUpdate. så får jeg beskjed at jeg har den nyeste version. Så jeg måtte laste ned å legge inn alle updatene inn manuely.

Hvordan får jeg til WiFi oppdatering via DarkAlex ? ?

Lenke til kommentar

Yo, jeg har en elgammel psp som ble kjøpt i new york ca ett halvt år før den kom til norge. Den har ligget å støvet ned noe som jo er litt synd, så jeg er keen på å hacke den.

På system information står det at jeg har version 2.00.

Men når jeg laster ned down/upgrade programmet herfra så finner jeg ikke denne versionen på listen til venstre, når jeg skal downgrade den til 1.5;(

Er det en av de som står der? ( SO/OE, LE, M33, 1, 1.5)

Noen som kan hjelpe?

plx trenger underholdning i timene på vgs.

Lenke til kommentar
Yo, jeg har en elgammel psp som ble kjøpt i new york ca ett halvt år før den kom til norge. Den har ligget å støvet ned noe som jo er litt synd, så jeg er keen på å hacke den.

På system information står det at jeg har version 2.00.

Men når jeg laster ned down/upgrade programmet herfra så finner jeg ikke denne versionen på listen til venstre, når jeg skal downgrade den til 1.5;(

Er det en av de som står der? ( SO/OE, LE, M33, 1, 1.5)

Noen som kan hjelpe?

plx trenger underholdning i timene på vgs.

Alle som trenger hjelp med PSP-"hacking" kan joine #psp-hacks på irc.malloc.us =)

Lenke til kommentar

Off-topic:

YAY! nyhet! 14åring installerer windows 2003 server med isa server!

On-Topic:

AnaXyd: Jeg så ikke noen ting i din guide som omhandlet hvordan jeg kan lage et pandora batteri på en CFW PSP 3.80-4.

Jeg har allerede magic stick så kunne du være veldig grei og gi meg en redigert versjon av en guide om den dele som omhandler batterilaging?

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar

Fordi du kan ikke kjøre all mulig slags homebrew med 3.80 M33 enda. Greit om du forklarer om du har Slim eller Phat. Men på Slim er det dårligere støtte enn på Phat.

Last ned kernel addonen alle snakker om her, så skal du få bedre støtte for homebrew.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...