AnaXyd Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Som regel pleier de å lansere firmwaren så fort den fungerer, og de tar eventuelle oppdateringer etterhvert. Slik som at de ikke har klart å få 1.5 kernelen til å støtte all homebrew i første releasen. Det er rett og slett en patch som gjør at du kan spille av flere homebrews! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Som regel pleier de å lansere firmwaren så fort den fungerer, og de tar eventuelle oppdateringer etterhvert. Slik som at de ikke har klart å få 1.5 kernelen til å støtte all homebrew i første releasen. Det er rett og slett en patch som gjør at du kan spille av flere homebrews! Aha, da instalerer jeg den nå Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Kan man nedgradere fra 3.52 ? har en kamerat med phat men ikke pandora batteri, og jeg har bare slim pandora.. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Nope, det går ikke. Prøvd Slim batteriet i Phatten? Verdt et forsøk! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Prøvd det, men det passer ikke.. Har du ledig plass i pandorakøen din eller AnaXyd? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 På SisteStopp mener du? Eller? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Ja Har egentlig 3.80 m33 noen spesielle oppdateringer rundt homebrewstøtten på psp? Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hvorfor kan ikke dere som trenger Pandora-batteri lag ett selv? Det er relativt lett å åpne batteriet og kutte ett ben av en av komponentene der. Du kan fremdeles bruke det samme batteriet til å starte PSP-en ved hjelp av noen filer. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Hvorfor kan ikke dere som trenger Pandora-batteri lag ett selv? Det er relativt lett å åpne batteriet og kutte ett ben av en av komponentene der. Du kan fremdeles bruke det samme batteriet til å starte PSP-en ved hjelp av noen filer. Jeg skal det, man trenger vel ikke modifisere selve batteriet "fysisk"? Endret 16. januar 2008 av WD40 Lenke til kommentar
TheBassMan Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Jøss.... Nå skjer det mye updates i CF 3.80-m33... Den kom ut på mandag, å er allerede på update4 Alltid morro med updates Da er jeg oppdatert til CF 3.80-m33-4 Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hvorfor kan ikke dere som trenger Pandora-batteri lag ett selv? Det er relativt lett å åpne batteriet og kutte ett ben av en av komponentene der. Du kan fremdeles bruke det samme batteriet til å starte PSP-en ved hjelp av noen filer. Jeg skal det, man trenger vel ikke modifisere selve batteriet "fysisk"? Det finnes andre metoder ja, men da må man ha en PSP men custom firmware fra før. Da kan man jo selvfølgelig gjenopprette det "originale" batteriet etterpå også =) Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Ja Har egentlig 3.80 m33 noen spesielle oppdateringer rundt homebrewstøtten på psp? Ikke særlig. De sliter med 1.5 kernelen i Slim enda.. Men det vil helt sikkert bli like bra homebrew støtte på Slim som på Phat etterhvert! Pandorakøen er for tiden ganske lang, så du må regne med en viss ventetid. Hvorfor kan ikke dere som trenger Pandora-batteri lag ett selv? Det er relativt lett å åpne batteriet og kutte ett ben av en av komponentene der. Du kan fremdeles bruke det samme batteriet til å starte PSP-en ved hjelp av noen filer. Det er ikke bare-bare for en vanlig forbruker å brekke opp og kutte litt inne i et batteri. Selv om denne operasjonen visstnok skal være relativt enkel, er det mange som kvier seg for dette. Er det slik at man ikke får gjenopprettet EEPROM'en til standard etter et slikt inngrep? Uansett er det bra at M33 kjører ut updates til 3.80 som bare det. Det er tydeligvis en firmware som er vanskelig å holde helt feilfri, og de gjør så godt de kan for å fikse feil som dukker opp på kort tid. Dette er knallbra:) Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Fantastisk med denne Wi-Fi oppdateringen Dark Alex har lagt til! Har oppdatert M33 -> M33-2 -> M33-4 ved hjelp av denne. Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 ... Er det slik at man ikke får gjenopprettet EEPROM'en til standard etter et slikt inngrep?... Man må sette på plass den foten man brekker av for at man skal kunne bruke batteriet uten multiloaderen (eller hva den nå enn heter). Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hva slags guide skal jeg følge for å bare lage et pandora batteri? skal lage et til en venn av meg isteden for å bestille Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg har jo Sony's 3.80 og skal nedgradere til 3.71. Må jeg åpne opp og modifisere batteriet? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Specialforce: Jeg lanserer en komplett Pandora guide her idag. Bare jeg får kommet meg hvem fra jobb.. WD40: Du kan modifisere batteriet selv ja, om du ikke har tilgang på en PSP med homebrew muligheter. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Ah slik sett ja. Jo men en kamerat kommer over etterpå og han han PSP med 3.80 m33-2 så da går det vel bra? Da setter jeg inn batteriet mitt i han sin, gjør det til Pandora og setter det i min igjen? edit: Ikke for å mase Anaxyd men tror du at du blir ferdig med den guiden til rundt halv 4 etterpå? Hvis ikke, kan du linke meg til en guide jeg kan bruke? Endret 17. januar 2008 av WD40 Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Guiden blir lagt inn i dette øyeblikk, jeg må bare utføre siste finjusteringer... Han med 3.80 M33 kan nok lage pandora for deg ja.. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Da var den lansert;) Håper det funker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå