Gå til innhold

Guidesamletråd: Downgrade og Custom Firmware på PSP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant dere flere filer på PSP'n når dere hadde kopiert inn alle tingene? Hva valgte dere for å installere?

@SF: Du og den sykt ustabile linja di! :p Last ned fra PSP hacks som jeg gav link til på forrige side.

Endret av AnaXyd
Lenke til kommentar

Homebrew funker ikke lenger. Snes, Doom, daedalus. Alt som skal kjøres i kernel 1.50.

Har prøvd å setter kernel på både 3.80 og 1.50.

Hmm. Andre rapporterer at snes mm funker hos dem. :hmm:

En sa han måtte "format flash1" i recovery for at det skulle funke. Er det noen fare med å gjøre dette?

Lenke til kommentar

Eh, etter jeg oppdaterte til den offisielle 3.80 via psp updateren får jeg ikke kjørt hverken 3.80m33 eller 3.80m33-2.

Førstnevnte sier at jeg allerede har 3.80 og den siste fikk jeg mld "game could not be started". Har jeg gjort noe feil?

Lenke til kommentar
Står øverst i tråden. Kjørte updateren innebygget i psp'n nå så jeg fikk den offisielle 3.80. Må jeg oppdatere til både m33 og m33-2 eller? Skjønner ikke helt

Om jeg forstår deg rett, så har du gått fra 3.71 M33-4 til Sony sin 3.80? I så fall tror jeg du har kløna det litt til for deg selv. Du må i så fall "nedgradere til" 3.71 M33 igjen, så opp til 3.80 M33.

Lenke til kommentar

Vel du har oppdatert til offisiell FirmWare noe du aldri skal gjøre..

Synd at du gjorde det :) veldig dumt for deg i og med at siste utvei er pandora, men håper da at alt går bra til slutt.

Anbefaler deg å bruke et ferdigmoddet batteri isteden for å styre noe inni ..! med alt det andre.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Visste det kom til å bli problemer med akkurat den fremgangsmåten de har skrevet i readme'n. Det var to install filer på PSP'n når du hadde lagt inn alt, right? Og hva het de forskjellige?

Man skulle vel sannsynligvis kjøre eboot.pbp fila...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...