Gå til innhold

Guidesamletråd: Downgrade og Custom Firmware på PSP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Veldig uklart punkt ja. Prøv å kjør eboot.pbp først, da jeg hadde vært meget forsiktig ved å kjøre 3.80 updaten uten videre. Kjipt å låse PSP'n helt.

Er vel nøyaktig det sammen man gjør når man kjører 1.50 addon 2 til 3.71. Så skal bare være å legge 3.80 fw fra sony med riktig navn i root og kjøre 3.80 CFW så går resten av seg selv :) Tror jeg, dont blame me if anything goes wrong!

Lenke til kommentar

Venter på at batteriet skal lades opp til 78% nå. Men var inne i game-menyen og så, og det er bare ett valg der, så man KAN ikke velge feil. Bare pass på å endre navnet fra orginal-firmware til 380.PBP så skulle det ikke være noe problem tror jeg. Min avbrøt før jeg begynte pga for lite batteri...

EN av tingene som er nytt er i hvert fall støtte for Web-radio, noe jeg gleder meg til å teste! ;-)

Lenke til kommentar
Fant lite "Phat" i prisguiden. Linky? :)

"Phat" selges vel ikke lenger.. x) Kanskje du kan kjøpe det brukt ellerno.. Sjekk QXL f.eks

Da er det bare slim igjen og eter det jeg har lest så sliter den med støtte av alle brews? Hvilke "viktige" homebrews har slim problemer med for øyeblikket?

Lenke til kommentar
Sjekket støtte for homebrew? Har 3.71 inne nå med alle addons og sliter litt med noen homebrews :S

Du trenger nok Eloader til slim, stikk innom Noobz sin hjemmeside.

Har det allerede kommet update til 3.80?

Trenger linken til m33 3.80

Dobbelpost+ Jeg får "verifying 3.80.pbp og cannot open 8x(langt nummer) så jeg får dessverre bare korrupt 3.80 fil selv fra sony sine sider.

Kan noen lage en torrent med M33 3.80, sony filen og m33 update -2?

Jada AnaXyd, jeg evt det

*blame telenor*

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...