Gå til innhold

Guidesamletråd: Downgrade og Custom Firmware på PSP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du trenger ihvertfall ikke eLoader når du har CFW.. Før så kunne f.eks man emulere 1.5 fra 2.71 så man kunne spille av homebrew.. Noe som var stort den gangen.. Men nå har vi fått CFW, så det problemet er jo borte.

Trodde jeg og, men når det gjelder Slim versjonen med sin elendige homebrew støtte er dette en fin mulighet for å ekspandere homebrew støtten. :)

Lenke til kommentar
Flott at det ikke er ennå mer tjafs å installere, gått igjennom 30 sider med bullshit til PSP..

Har egentlig IRShell noe nytte på Slim&Lite?

Neh, skjønner ikke helt nytten med IrShell selv. Greit, mye rareri du kan leke deg med, men sjelden gir de en særlig stor grad av nytteverdi.

Hadde jeg hatt Phat så hadde det vel stilt seg annerledes, for Slim har ikke IR og det er synd siden IRShell er greit da :) men jeg får ikke engang startet opp IRShell så jeg gleder meg til 3.80 M33 og ny eLoader for slim så jeg kan dytte inn mer homebrew.

Har også en gledelig nyhet til meg selv som jeg ønsker å dele:

Jeg har 3,8 av 8 Gigabyte igjen :p

TheBassMan

1: Har du eLoader?

2: Har du klart å installere Addon 2 som egentlig er for Fat psp?

3: hvis ja på Spørsmål 1, hvilke applikasjoner har du i eLoader?

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Flott at det ikke er ennå mer tjafs å installere, gått igjennom 30 sider med bullshit til PSP..

Har egentlig IRShell noe nytte på Slim&Lite?

Neh, skjønner ikke helt nytten med IrShell selv. Greit, mye rareri du kan leke deg med, men sjelden gir de en særlig stor grad av nytteverdi.

Hadde jeg hatt Phat så hadde det vel stilt seg annerledes, for Slim har ikke IR og det er synd siden IRShell er greit da :) men jeg får ikke engang startet opp IRShell så jeg gleder meg til 3.80 M33 og ny eLoader for slim så jeg kan dytte inn mer homebrew.

Har også en gledelig nyhet til meg selv som jeg ønsker å dele:

Jeg har 3,8 av 8 Gigabyte igjen :p

TheBassMan

1: Har du eLoader?

2: Har du klart å installere Addon 2 som egentlig er for Fat psp?

3: hvis ja på Spørsmål 1, hvilke applikasjoner har du i eLoader?

1. Nope, har hørt at det ikke er noe vits siden jeg har CF.

2. Har ikke instalert det, det gikk ikke. Det fungere ikke på SLIM, kun på PHAT.

Har du PHAT eller SLIM ? Du har igjen 3,8GB av 8GB, heldig gris jeg har bare ca 750MB ledig igjen av 8GB ;)

Gleder meg til 16GB kortet kommer ut, man for aldri nok plass har jeg skjønt;)

Lenke til kommentar

Blir litt forvirret jeg... I readme-filen står det følgende:

Instructions

- Copy the UPDATE folder into /PSP/GAME/

- Get the 3.80 sony update from somewhere, and put it in same folder, with name "380.PBP".

- Run it, the update will be done by Sony updater. At the end when you are asked to reboot the PSP pressing X or O, do it.

Punkt en og to er greie, men punkt 3? Skal jeg kjøre den fila som heter 380.pbp eller eboot.pbp?

Takk for hjelpen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...