AnaXyd Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Feil. Den kan ikke kjøre all homebrew, slik som jeg presiserte i forrige post. Den gjør at du kan spille av mer homebrew, men ikke alt. Det går dessverre ikke enda. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Dette vet jeg selv Jeg trodde det ikke var av betydning å nevne siden det står i html readmen. Det er bra du reagerte så rett info kommer frem AnaXyd Endret 12. januar 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Du skrev jo at den emulerte alle homebrews, og det er feil.. Det var det jeg reagerte på. Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Du trenger ihvertfall ikke eLoader når du har CFW.. Før så kunne f.eks man emulere 1.5 fra 2.71 så man kunne spille av homebrew.. Noe som var stort den gangen.. Men nå har vi fått CFW, så det problemet er jo borte. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Noen som har noen killer-good homebrews? Er litt keen på å kjøre noen morsomme programmer eller småspill Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Noen som har noen killer-good homebrews? Er litt keen på å kjøre noen morsomme programmer eller småspill Er mange i førstepost Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Du trenger ihvertfall ikke eLoader når du har CFW.. Før så kunne f.eks man emulere 1.5 fra 2.71 så man kunne spille av homebrew.. Noe som var stort den gangen.. Men nå har vi fått CFW, så det problemet er jo borte. Trodde jeg og, men når det gjelder Slim versjonen med sin elendige homebrew støtte er dette en fin mulighet for å ekspandere homebrew støtten. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hvor skal homebrew ligge når man kjører 3.71? Og skal man bruke 1.50 kernel eller 3.71 kernel? takk for svar Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 De fleste homebrew er til 1.5, så sett kernel til 1.5 og legg homebrew til GAME150 Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hva er egentlig "LUA" og hva er LuaPlayer? Trenger jeg det for å spille noen typer homebrews? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Lua er ett programmeringsspråk. Det er dette de fleste homebrews blir kodet i, og lua playeren er en slags konsoll for utviklere. Med andre ord, noe du som forbruker ikke trenger å ha installert.. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Flott at det ikke er ennå mer tjafs å installere, gått igjennom 30 sider med bullshit til PSP.. Har egentlig IRShell noe nytte på Slim&Lite? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Neh, skjønner ikke helt nytten med IrShell selv. Greit, mye rareri du kan leke deg med, men sjelden gir de en særlig stor grad av nytteverdi. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Wops, dobbelpost.. Endret 13. januar 2008 av AnaXyd Lenke til kommentar
TheBassMan Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 hmmmz... Fremdeles ikke noe CF3.80m33... ... Kommer sikkert ut i morgen eller til Tirsdag:) Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Flott at det ikke er ennå mer tjafs å installere, gått igjennom 30 sider med bullshit til PSP..Har egentlig IRShell noe nytte på Slim&Lite? Neh, skjønner ikke helt nytten med IrShell selv. Greit, mye rareri du kan leke deg med, men sjelden gir de en særlig stor grad av nytteverdi. Hadde jeg hatt Phat så hadde det vel stilt seg annerledes, for Slim har ikke IR og det er synd siden IRShell er greit da men jeg får ikke engang startet opp IRShell så jeg gleder meg til 3.80 M33 og ny eLoader for slim så jeg kan dytte inn mer homebrew. Har også en gledelig nyhet til meg selv som jeg ønsker å dele: Jeg har 3,8 av 8 Gigabyte igjen TheBassMan 1: Har du eLoader? 2: Har du klart å installere Addon 2 som egentlig er for Fat psp? 3: hvis ja på Spørsmål 1, hvilke applikasjoner har du i eLoader? Endret 13. januar 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
TheBassMan Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Flott at det ikke er ennå mer tjafs å installere, gått igjennom 30 sider med bullshit til PSP..Har egentlig IRShell noe nytte på Slim&Lite? Neh, skjønner ikke helt nytten med IrShell selv. Greit, mye rareri du kan leke deg med, men sjelden gir de en særlig stor grad av nytteverdi. Hadde jeg hatt Phat så hadde det vel stilt seg annerledes, for Slim har ikke IR og det er synd siden IRShell er greit da men jeg får ikke engang startet opp IRShell så jeg gleder meg til 3.80 M33 og ny eLoader for slim så jeg kan dytte inn mer homebrew. Har også en gledelig nyhet til meg selv som jeg ønsker å dele: Jeg har 3,8 av 8 Gigabyte igjen TheBassMan 1: Har du eLoader? 2: Har du klart å installere Addon 2 som egentlig er for Fat psp? 3: hvis ja på Spørsmål 1, hvilke applikasjoner har du i eLoader? 1. Nope, har hørt at det ikke er noe vits siden jeg har CF. 2. Har ikke instalert det, det gikk ikke. Det fungere ikke på SLIM, kun på PHAT. Har du PHAT eller SLIM ? Du har igjen 3,8GB av 8GB, heldig gris jeg har bare ca 750MB ledig igjen av 8GB Gleder meg til 16GB kortet kommer ut, man for aldri nok plass har jeg skjønt;) Lenke til kommentar
pstub Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Nå har 3.80 M33 kommet ut! Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 SKulle til å si det! For en herlig dag! Lenke til kommentar
pstub Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Blir litt forvirret jeg... I readme-filen står det følgende: Instructions - Copy the UPDATE folder into /PSP/GAME/ - Get the 3.80 sony update from somewhere, and put it in same folder, with name "380.PBP". - Run it, the update will be done by Sony updater. At the end when you are asked to reboot the PSP pressing X or O, do it. Punkt en og to er greie, men punkt 3? Skal jeg kjøre den fila som heter 380.pbp eller eboot.pbp? Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå