Anixion Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Det er utrolig enkelt å installere disse, men jeg anbefaler å installere 1.50 addon 2 først.Pass også på at kernel mode er satt til 3.71 før du begynner. Extract filene inn i /PSP/GAME/UPDATE, og kjør dem. Du må også passe på å ha en 1.5 firmware update liggende på roten av memorysticken ved navn 150.PBP, for at 1.50 Addon 2 skal fungere. (1.5 FW finner du her) Etter det er gjort, kan du nå begynne med moroa...! Denne delen er fra M33 installasjonsguiden til AnaXyd. Trenger jeg programmet nevnt for min PSP Slim M33-3 ? Forresten: Hvor finner jeg homebrew enabler for Psp Slim og M33 update 4? finner ikke M33-4 update i M33 guiden.. Slim kan dessverre ikke kjøre homebrew.. Homebrew add-on er kun for phat Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Kan den ikke? Trodde dette ble fikset for lenge siden jeg.. Lenke til kommentar
GibsonLesPaul Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Finnes DevHook til Fw: 3.50? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Til custom firmware? Nei. Dette er blitt rimelig utdatert med tiden, og det ryktes om at det oppstår konflikter om du kjører DevHook på Custom Firmware. Lenke til kommentar
TheBassMan Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Det er utrolig enkelt å installere disse, men jeg anbefaler å installere 1.50 addon 2 først.Pass også på at kernel mode er satt til 3.71 før du begynner. Extract filene inn i /PSP/GAME/UPDATE, og kjør dem. Du må også passe på å ha en 1.5 firmware update liggende på roten av memorysticken ved navn 150.PBP, for at 1.50 Addon 2 skal fungere. (1.5 FW finner du her) Etter det er gjort, kan du nå begynne med moroa...! Denne delen er fra M33 installasjonsguiden til AnaXyd. Trenger jeg programmet nevnt for min PSP Slim M33-3 ? Forresten: Hvor finner jeg homebrew enabler for Psp Slim og M33 update 4? finner ikke M33-4 update i M33 guiden.. Slim kan dessverre ikke kjøre homebrew.. Homebrew add-on er kun for phat Så jeg som har PSP Slim&Lite med 3.71 M33-4 kan IKKE instalere 1.50Addon2, å da heller ikke bruke prog PSPlayerMT ?? :( Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Har et lite problem. Kjører homebrew helt fint nå. Men hvis jeg laster inn en .avi fil og prøver å kjøre den med Psp-player, så skrur bare psp-en seg av :S Har prøvd med flere filer, men vil ikke fungere. Er det ikke støtte for m33 3.71 update 4 eller noe slikt? Chris Lenke til kommentar
TheBassMan Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Chris: Har du PSP Slim eller Phat ? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Har visst problemer ute å går selv.. Skjønner ikke denne: Installation ------------ Copy the Daedalus folder to the \PSP\GAME\ folder on your PSP (for the v1.5+ firmware release you should also copy across the Daedalus% folder). Jeg får også feilmeldingen "This game could not be started (8002014C) På disse tingene: Luamines, Lue Player v.0.20 APSP Radio PSP IRC Super Mario War Q2Manto Linerider for PSP Daedalus nyeste download Specs: PSP 3.71 M33-4 Game folder overklokket til 333 Mhz Kernel: 3.71 Ikke installert Eloader for psp slim pga litt vanskelige insruksjoner Endret 11. januar 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Chris: Har du PSP Slim eller Phat ? Jeg har phat, med m33 3.71 addon 4 (og alle de andre) installert. Kjører all homebrew helt fint, og pspplayer starter. Men når den skal loade filmen så bare henger den seg! :/ Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Hvilken psp er best å investere i med tanke på homebrews nå? Funker eks. mine homebrews på en slim eller phat (har den første psp en)? Pris er ikke viktig Endret 11. januar 2008 av Thor. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Chris_LoX hvis du mener oppdateringene med addons så installerte jeg alle untatt nummer 1 som jeg trodde var bundla. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Chris_LoX hvis du mener oppdateringene med addons så installerte jeg alle untatt nummer 1 som jeg trodde var bundla. Vet ikke om vi snakker forbi hverandre her, men uansett. Akkurat samme gjorde jeg, men det er ingen problemer å installere 1.50 addon 2# etter addon 4 Dette har jeg gjort og nå kjører psp-en homebrew helt fint. Men når jeg starter pspplayer og laster en film (programmet fungerer helt fint helt til jeg laster filmen) så låser det seg (memsticklyset lyser konstant) og psp-en skrur seg til slutt av. Noen som har m33 3.71 og kjører psp-player, eller funker ikke dette? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Nå ryktes det at Dark Alex sin 3.80 M33 ligger rett rundt hjørnet. Kanskje til og med klar IDAG!? http://www.console-addicted.com/?p=1116 Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) men allikevel er den offisielle siden til DAX nede? hadde jo faktisk vært greit å få denne oppdateringen Var bare og kopiere Eloader folderen inni MP_ROOT inni PSP/GAME folderen Endret 11. januar 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
TheBassMan Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Åssen prog er Eloader, å hva er den godt for? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Lurer på hva man skal med E-loader på Custom Firmware jeg og, når man har alt man trenger der fra før av.. Lenke til kommentar
TheBassMan Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Ok, men hvilken nytte skal den ha. Hva er Eloader`? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Faktisk kommet ut en ny versjon av E-loader nå, som støttes på Custom Firmware. Denne gjør slik at flere homebrew spill kan spilles av på Slim versjonen. Det er altså ikke snakk om alle homebrews, men noen.. Kan lastes ned her: Link Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Eloader emulerer 1.5 kernelen på PSP Phat (tror jeg det var) så Slim kan kjøre nesten alle homebrew applikasjoner. Det var derfor jeg fikk "This game could not be started (8002014C)" Meldingen på min PSP Slim&Lite. Endret 12. januar 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå