Gå til innhold

Guidesamletråd: Downgrade og Custom Firmware på PSP

Anbefalte innlegg

Rett og slett fordi jeg var jævlig trøtt og skulle på skolen neste dag. Men får samme feilmelding nå som før :S Prøvde opptil flere ganger i går og. Lå mappene i alle "game" mappene og kjørte igjennom med kernel 1.50 og 3.71. Finnes det en nummer 1 av den addonen jeg kan prøve først?

EDIT: Skjønte at den forrige kanskje ikke var ment til meg. Men anyway, leter etter en løsning på dette problemet. Får jo ikke kjørt homebrew som du nevner uten addonen!

Endret av Chris_LoX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor har du unnlatt å installere kernel addonen da? Dette er en av de viktigste fiksene...

Tja..... si det ;) Har ikke hatt noe prob hitill, håper ikke det blir noe prob når jeg legger inn 1.50addon2 nå da.. * Det er ikke farlig å legge inn addon2 nå, siden jeg har allrede 3.71 M33 4Updaten inne? Det blir ikke noe kluss å legge inn Addon2 nå i ettertid ?

Endret av TheBassMan
Lenke til kommentar
Hvorfor har du unnlatt å installere kernel addonen da? Dette er en av de viktigste fiksene...

Tja..... si det ;) Har ikke hatt noe prob hitill, håper ikke det blir noe prob når jeg legger inn 1.50addon2 nå da.. * Det er ikke farlig å legge inn addon2 nå, siden jeg har allrede 3.71 M33 4Updaten inne? Det blir ikke noe kluss å legge inn Addon2 nå i ettertid ?

Jeg regner med at det går greit, men dumt å ikke følge guiden 100% :)

Lenke til kommentar

Litt rart at det ikke stod i 1.50 addon 2 at man måtte ha fw 1.50 liggende i root ved navn 150.PBP. Strevde litt med å skjønne det, så kan kanskje være lurt å adde i guiden din AnaXyd ;)

Nå har jeg forøvrig en psp som kjører homebrew og lignende som en drøm. Men lurer på en liten ting, hvis jeg legger inn psp-play, kan jeg da legge inn .avi filer og spille de, uten å måtte konvertere?

Lenke til kommentar

Convertering er noe dritt ja.. Langtrekkelig og kjedelig å vente på. Du må også prøve deg fram noen ganger med noen dårlige resultater før du blir fornøyd også... Bedre å kjøre det rett inn, og få max kvalitet! :D

Pandora Guiden er forresten rett rundt hjørnet.

Lenke til kommentar
Du kan kjøre rene .avi filer ja.. :) Det er jo hele poenget med programmet.. :)

Oppdaterer det greiene i guiden nå.. ;)

Hvilket program? PSPlayer? Funka ikke for meg hvertfall, og jeg har den 3.71 m33-4 firmwaren. Hadde bytta til 1.50 i recovery da jeg kjørte PSPlayer men PSP'n bare slo seg av

Endret av WD40
Lenke til kommentar

Heisann

Jeg for ikke instalert Kernel 150Addon2 :(:hmm: Har lagt den til PSP/GAME/UPDATE med

Sony FW150. Når heg går inn på PSP'en, så har jeg en corrupt fil og en 1.50-2 Updatet.

Når jeg velger 1.50-2 updaten, så for jeg beskjed om at den ikke fungere på denne psp'en :ermm:

Kan det være pga jeg har PSPSlim, og at ADDON2 updaten ikke fungere på PSPSlim ? ?

Jeg har lyst til å legge inn PSPlayerMT, men den for jeg vel ikke insalert hvis jeg ikke har ADDON 2 ? Eller fungere det alikevel? Har prøvd å legge inn PSPlayerMT i kernel 150 & 371, men da for jeg bare corrupt data filer...

somebody help me :)

Lenke til kommentar
Det er utrolig enkelt å installere disse, men jeg anbefaler å installere 1.50 addon 2 først.

Pass også på at kernel mode er satt til 3.71 før du begynner.

Extract filene inn i /PSP/GAME/UPDATE, og kjør dem.

Du må også passe på å ha en 1.5 firmware update liggende på roten av memorysticken ved navn 150.PBP, for at 1.50 Addon 2 skal fungere. (1.5 FW finner du her)

Etter det er gjort, kan du nå begynne med moroa...!

Denne delen er fra M33 installasjonsguiden til AnaXyd.

Trenger jeg programmet nevnt for min PSP Slim M33-3 ?

Forresten:

Hvor finner jeg homebrew enabler for Psp Slim og M33 update 4? finner ikke M33-4 update i M33 guiden..

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Du har ikke installert Kernel Addon? ALLE burde ihvertfall ha den installert, slik at de får kjørt homebrew! :)

Hvor finner jeg homebrew enabler for Psp Slim og M33 update 4? finner ikke M33-4 update i M33 guiden..

Ikke skjønner jeg hva du mener med homebrew enabler, men updaten til 3.71 M33-4 har jeg ikke lagt ut i guiden enda. Skal gjøre det når jeg legger inn Pandora Guiden.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...