Gå til innhold

Guidesamletråd: Downgrade og Custom Firmware på PSP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg fått min 4 gb stick og vil selvfølgelig fylle denne opp med videoer :) Jeg har det meste i avi-filer, hva er den kjappeste måte å få dette over på psp-en på og må de hete noe spesielt for at jeg skal kunne spille de av? Hvilken plassering skal filene ha?

Chris :)

Lenke til kommentar

Ahaaa! Prøve å converte med pspvideo9 og det funka fint. Men tar jo ganske lang tid å converte da, så om jeg bare kan kaste det rett inn hadde det vært knall! :D

EDIT:

Nå skjønner jeg fint lite. Kjører M33 3.71 CFW og får ikke kjørt homebrew! Lastet ned Psp-player og la de to mappene i game folderen, da ville ikke programmet kjøre. La de også i game150 og game371, men ingen funker! Har satt kernel mode til både 1.5 og 3.71, men ingen funker! Hjelp!?

Endret av Chris_LoX
Lenke til kommentar
Ahaaa! Prøve å converte med pspvideo9 og det funka fint. Men tar jo ganske lang tid å converte da, så om jeg bare kan kaste det rett inn hadde det vært knall! :D

EDIT:

Nå skjønner jeg fint lite. Kjører M33 3.71 CFW og får ikke kjørt homebrew! Lastet ned Psp-player og la de to mappene i game folderen, da ville ikke programmet kjøre. La de også i game150 og game371, men ingen funker! Har satt kernel mode til både 1.5 og 3.71, men ingen funker! Hjelp!?

Kommer det opp noe feil melding? Har du formatert minnekortet? Er homebrewet til 1.5 eller 3.71?

Lenke til kommentar

EDIT:

Slå av PSP, slå på igjen og hold inne R samtidig. Velg configuration, finn game folder homebrew og velg 1.50. Back og exit.

Jeg får ikke til å spille .avi filer i PSPlayer men, psp'n bare slår seg av.

edit:

Under Spill og Doom i første post, kan du legge til at man må ha .wad fila jeg linka til tidligere her?

Endret av WD40
Lenke til kommentar
Tror han må prøve seg frem i kernel med 1.50 og 3.71, høres ut som om han har feil kernel

Anixion: kan du opprette et liten

"Nyttig tilbehør til PSP"

I førstepost? har en del forslag :)

Det er bare å komme med forslag, så skal jeg opprette det hvis jeg ser at det er nødvendig (:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP

HVis du skal kjøre homebrew på PSP M33 3.71 så må du flashe 1.50 krenel app, du finner den på hjemme siden til Dark ALex(google navent hans, hadde det samme problemet selv.

Lenke til kommentar
Tror han må prøve seg frem i kernel med 1.50 og 3.71, høres ut som om han har feil kernel

Det er bare å komme med forslag, så skal jeg opprette det hvis jeg ser at det er nødvendig (:

Vel: er doom emulator og emulatorer nødvendige? Kalkulatorapp eller annet er jo ikke nødvendig, men det gir oss funksjonalitet som du vil ha. Tilbehør gir også funksjonalitet som andre vil ha, men ikke alle vil ha denne funksjonaliteten.. Skjønner?

Det jeg mener er at det bare er bra å opprette en slik kategori hvor det går an å poste linker til tilbehør en har og som man anbefaler.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Vel: er doom emulator og emulatorer nødvendige? Kalkulatorapp eller annet er jo ikke ndvendig, men det gir oss funksjonalitet som du vil ha. Tilbehør gir også funksjonalitet som andre vil ha, men ikke alle vil ha denne funksjonaliteten.. Skjønner?

Hvem har sagt at emulatorer er nødvendig? Det ligger jo under anbefalte spill i førstepost

Lenke til kommentar

Vel: er doom emulator og emulatorer nødvendige? Kalkulatorapp eller annet er jo ikke ndvendig, men det gir oss funksjonalitet som du vil ha. Tilbehør gir også funksjonalitet som andre vil ha, men ikke alle vil ha denne funksjonaliteten.. Skjønner?

Hva er det du egentlig prøver å si?

Lenke til kommentar
HVis du skal kjøre homebrew på PSP M33 3.71 så må du flashe 1.50 krenel app, du finner den på hjemme siden til Dark ALex(google navent hans, hadde det samme problemet selv.

Okay, er dette denne upgrade 1? Tror det var den jeg ikke fikk til å fungere, men kan jeg da installere denne updaten etter jeg har installert både update 2,3 og 4? Eller må jeg downgrade til 1.50 og jobbe meg heeeele veien opp igjen?

Lenke til kommentar

Vel: er doom emulator og emulatorer nødvendige? Kalkulatorapp eller annet er jo ikke nødvendig, men det gir oss funksjonalitet som du vil ha. Tilbehør gir også funksjonalitet som andre vil ha, men ikke alle vil ha denne funksjonaliteten.. Skjønner?

Det jeg mener er at det bare er bra å opprette en slik kategori hvor det går an å poste linker til tilbehør en har og som man anbefaler.

Aaah, mener du sånne tilbehør ja.. Jeg tenkte mer på sånn fyisiske ting jeg :p Som dock til PSP, høytalere til PSP og sånt.. Hvis du mener kalkulator og sånt, så legger jeg det under Programmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...