Gå til innhold

Guidesamletråd: Downgrade og Custom Firmware på PSP


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det fleste står i readme filene.. De emulatorene skal legges i GAME150 om du har OE, eller GAME om du har vanlig 1.5. De romsene skal oftest legges i ROMS som er inni i de emulator mappene.

8958089[/snapback]

 

Hei!

 

Jeg fulgte guiden til AnaXyd (super guide!) og har nå 3.40 OE-A. Leste readme filene og lagde en GAME150 mappe (H:\PSP\GAME\GAME150). Akkurat nå har jeg kun NesterJ inne (NesterJ og NesterJ%). Eneste jeg får opp under "game" er "Corrupted Data".

 

PS: Valgte de to mappene under 1.5.

 

Det blir liksom ikke så mye å skrive om hvordan du setter opp en emulator...

Men dette er såklart noe vi kan tilføye! Men å sette opp en emulator er i og for seg ganske lett da..! :)

8958378[/snapback]

 

Hehe, vet. Trodde dette skulle være plankekjøring, men den gang ei. Føler meg ikke akkurat supersmart nå hehe :)

 

På forhånd takk :)

Endret av prevail
Lenke til kommentar
Hm, høres ut som det er en emulator som ikke støtter OE firmwaren din...

 

Her er det en som fungerer til OE tenker jeg!

Trykk her!

 

 

Takk for ros forresten! Koselig å høre! :)

8958542[/snapback]

 

Hmm, takk for rask respons:) Lastet ned, pakket ut og overførte innholdet til PSP'n (H:\PSP\GAME\GAME150\NesterJ). Får fortsatt "corrupted data". Er det noe program jeg trenger for å gjøre emulatoren kjørbar eller no? Sei PSP, eloader ++ ?

Lenke til kommentar
Hmm.. Først av alt syns jeg at du skal formatere minnekortet ditt, ta backup av det du skal ha. Gå på Recovory og gjør så PSP'en skjuler korrupte filer.

8958630[/snapback]

 

Hei!

 

Prøvde det isted, men får fortsatt en korrupt fil opp og null NesJ icon :( Har dere fått emulatorer til å funke på 3.40 OE-A?

Lenke til kommentar

Merkelig... Jeg veit ikke om noen konvertere i grunn, men ikke prøv noe slikt som eLoader o.l med OE!

Det kan oppstå en konflikt, og i værste fall brick. Dette er jeg ikke 100% sikker på, men har aldri sett noen som kjører eLoader på OE... Det er egentlig ingen grunn til det heller...

 

 

Jeg laster opp min NES, som jeg mener har testet på OE...

Prøv forresten å legg %MAPPE og MAPPE i GAME istedet for GAME150.

 

 

 

EDIT: Her er NES emulatoren som jeg har.

Last ned!

Endret av AnaXyd
Lenke til kommentar
Hmm.. Først av alt syns jeg at du skal formatere minnekortet ditt, ta backup av det du skal ha. Gå på Recovory og gjør så PSP'en skjuler korrupte filer.

8958630[/snapback]

 

Hei!

 

Prøvde det isted, men får fortsatt en korrupt fil opp og null NesJ icon :( Har dere fått emulatorer til å funke på 3.40 OE-A?

8958661[/snapback]

Jeg ser feilen.

 

Det skal være PSP/GAME150, ikke GAME/GAME150 :).

 

Forstås? :)

Lenke til kommentar
Heheheheh, Jeg sier som rema, det enkle er ofte det beste :p.

 

Når det gjelder mappestruktur:

Det beste er å formatere minnekortet via psp-menyens system settings. Da får man opprettet alle mapper som trengs :).

8958743[/snapback]

Hehe! Det er jaggu meg sant! Var alt for opptatt av at emulatoren ikke fungerte jeg.. :p

 

Gjør også det som Alastor sier, formater minnekortet via PSP'en! Da kommer de riktige mappene. (Dette står også på slutten av OE guiden! :) )

 

 

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Aaahrr! Alastor så den!

 

Det må nok være feilen ja! Så du har laget egne mapper du prevail? :)

 

 

EDIT: Bra du fikk det til! Kos deg! :)

8958732[/snapback]

 

Hehe, ja. Har mye å lære skjønner jeg:) Har sittet i 4 timer for å få dette til å funke :D Nå skal det forhåpentligvis games her ;)

 

Heheheheh, Jeg sier som rema, det enkle er ofte det beste :p.

 

Når det gjelder mappestruktur:

Det beste er å formatere minnekortet via psp-menyens system settings. Da får man opprettet alle mapper som trengs :).

8958743[/snapback]

 

Jess, skal huske på det fra nå av :cool:

 

Takk så mye folkens :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...