TheBassMan Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Har leita men jeg finner ingen ting som heter kernel mode, slik at jeg kan justere til 1.50. Den filmen jeg har prøvd med er en ISO fil, og jeg har lagt den i Iso mappa, det funka ikke. ar også prøvd video mappa. Så da er det kanskje noe galt med videofilen da? Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Under Game150.. Husk å sette kernel mode til 1.50 i recovery for at det skal fungere! Hvor hen i menyen på recovery kan jeg gjøre det, finner ikke kernel mode funksjon Configuration>Game folder homebrew Lenke til kommentar
TheBassMan Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Hey der fant jeg det! Takk WD40 Men jeg for fremdeles ikke emu til å fungere, for en feil meld (80020148) Nå er den satt til kernel1.50 å jeg har lagt Emu mappen med ROM i game150 mappa. Er det noe jeg gjør feil eller noe annet kan være feil? Jeg har lagt 2 mapper i game150, å de er snes9xTYL & snes9xTYL% Endret 7. januar 2008 av TheBassMan Lenke til kommentar
TheBassMan Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hey der fant jeg det! Takk WD40 Men jeg for fremdeles ikke emu til å fungere, for en feil meld (80020148) Nå er den satt til kernel1.50 å jeg har lagt Emu mappen med ROM i game150 mappa. Er det noe jeg gjør feil eller noe annet kan være feil? Jeg har lagt 2 mapper i game150, å de er snes9xTYL & snes9xTYL% WD40: Har du noe peil på hva som kan være feil? Jeg trenger vel ikke en egen EMU version for PSP SLIM? Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Aner ikke. Men du går ikke akuratt glipp av noe Super mario kjører i slooow motion Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Nå har jeg ENDELIG fått dette til, og kjører m33 3.71 med alle updates Men jeg får ny memorystick i morgen (4gb) og lurer på om jeg kan kopiere over alle filene fra memsticken jeg bruker nå, og over til den nye. Eller er det slik at jeg må gjøre alt på nytt igjen? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Unnskyld: når jeg bruker denne lite pakken og installerer ivei til M33 2, hvilke oppdateringer skal jeg kjøre etter det og mest viktig: Hvor er filene jeg trenger for å kunne bruke programmet? Kan noen gi meg noen linker? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Nå har jeg ENDELIG fått dette til, og kjører m33 3.71 med alle updates Men jeg får ny memorystick i morgen (4gb) og lurer på om jeg kan kopiere over alle filene fra memsticken jeg bruker nå, og over til den nye. Eller er det slik at jeg må gjøre alt på nytt igjen? Du har oppgradert firmware, denne ligger ikke på memorysticken. Sett den nye sticken inn, og velg "formater" via psp-menyen. Da får du alle mappene som trengs og rett oppsett. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 okay. Takk skal du ha! Får førøvrig ikke det første testen av homebrew til å funke. Er et lite spill (som kommer i to mapper, en med navn. Mappe nummer to er navn + %) så legger dette inn på psp/game og starter opp. Men får bare feilmelding om at det ikke kan kjøre programmet :S Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Chris: kan du gi en veldig kjapp summering av hva du faktisk gjorde? skjønte ikke helt programmet.. Endret 7. januar 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Okay, litt trøtt merker jeg Jeg har et program jeg vil kjøre. Dette kommer i to mapper (som jeg har forstått er vanlig). Programmet funka fint når jeg kjørte med v.1.5, men ikke når jeg kjører med M33 3.71. Legger programmet (begge mappene, slik det står i ReadMe) inn på memsticken under games (ikke under game150 eller game370) og starter opp psp'en. Spillet ligger under games, og ikonet kommer opp. Men når jeg starter så kommer det feilmelding om at spillet ikke kan kjøres. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Jeg mente hvordan du installerte CFW på din PSP, men ok jeg skal gjøre et forsøk på å hjelpe deg: Boot opp i recovery ved å holde inn R på din PSP mens du slår den på(skru den helt av ved å holde bryteren fast til skjermen blir svart først), naviger deg frem til Configuration>Game folder homebrew og sett kernel til 1.50 så burde det fungere. All homebrew er portet til 1.50 synes jeg å huske. Hvis du har ditt XBL GT i signaturen legg til boyeminem Endret 7. januar 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Okay, men spillet skal fortsatt ligge i standard game-mappa, ikke game150? Er forøvrig banna fra LIVE, så siggen er litt utdatert Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Okay, men spillet skal fortsatt ligge i standard game-mappa, ikke game150? Er forøvrig banna fra LIVE, så siggen er litt utdatert Hvis du er helt sikker på at det er 1.50 homebrew så skal det antagelig dit siden GAME 150 burde bety game homebrew for 1.50 kernel. Jeg har ikke fått flashet min meen jeg prøver å hjelpe deg ut ifra de kunnskapene jeg har. Hvis dette ikke fungerer så forandre alt tilbake og still samme spørsmål igjen, da vil en med erfaring sikkert hjelpe deg igang litt Kan du sende meg en PM med linker/torrent til de filene man trenger til det programmet? Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hey der fant jeg det! Takk WD40 Men jeg for fremdeles ikke emu til å fungere, for en feil meld (80020148) Nå er den satt til kernel1.50 å jeg har lagt Emu mappen med ROM i game150 mappa. Er det noe jeg gjør feil eller noe annet kan være feil? Jeg har lagt 2 mapper i game150, å de er snes9xTYL & snes9xTYL% WD40: Har du noe peil på hva som kan være feil? Jeg trenger vel ikke en egen EMU version for PSP SLIM? Prøv den her Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Hadde vært supert om dere kunne komme med flere forslag til gode homebrews. Har lagt til PSPTube under "Anbefalte homebrew" Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Legg det også i to hovedkategorier Spill Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Programmer Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 8. januar 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Nintendo64 emulator: linky PSPlayer, spiller .avi filer osv: linky PSPRadio: linky Får ikke kobla til nettverket, men dere kan jo prøve WiFiSniffer: linky TVUPlayer on PSP: linky Endret 8. januar 2008 av WD40 Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 For streaming av film fra PC til PSP: PimpStreamer 1.0 Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Okey den her ANBEFALES! Doom på PSP'n, ingen lagg, ingen bugs. Emulator: klikk Følg instruksjonene på siden for den versjonen du har. Så trenger du ei WAD fil, det finner du her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå