SpecialForce Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Glemte at i CFW er det en egen ISO mappe. Husker bare ikke hvor denne ligger Kikk i mappestrukturen din du AnaXyd: Kan du være så snill og hoste filene dine på et annet sted enn Rapidshare? Hamachi? Megaupload? FTP? Vær så snill.. Endret 5. januar 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
joketil Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Gledet meg for tidlig finner spillene under games på psp,og det ser ut som detskal virke helt til jeg starter spillet da blir det feilmelding the game could not be started (80020321) Lenke til kommentar
spiderworm Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Gledet meg for tidlig finner spillene under games på psp,og det ser ut som detskal virke helt til jeg starter spillet da blir det feilmelding the game could not be started (80020321) Dette er fordi du ikke har en UMD disk i. Du kan gå inn i recovery menyen (holde høyre trigger inne når du starter psp'en) for å skru av UMD sjekken. Noen spill krever visstnok at man må ha en UMD i PSP'en. Punkt 1 er da altså: sett inn ett spill, behøver ikke starte spillet eller noe bare PSP'en finner en disk så går det greit. Deretter kan du prøve å starte spillet fra minnekortet igjen. Endret 6. januar 2008 av spiderworm Lenke til kommentar
joketil Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 JIPPI ¨å virket det Takk til alle på forumet som har bidratt for å få det til,imponerende kunnskaper her på forumet Lenke til kommentar
TheBassMan Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAA Nå har jeg endelig fått det til! Det var så digg å se at det stod 3.71 m33 Firmware på Systeminfo ! Problemet har vært TOTALNewbieasyInstaller. Sletta det å la det inn på nytt, å da fungerete det. Når jeg putta inn pandoras battery med minnekortet i, så lyste det å blinka det i de andre lampene(Det var herlig) Det tok laaaaang tid til jeg fikk til dette, takkar å bukker til FHJ og alle andre som har hjulpet meg med å få til dette Lenke til kommentar
TheBassMan Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Men nå har jeg enda flere spm : 1. nå har jeg 3.71 m33, tenkte jeg skulle få updatert til 3.71m33-4. Kan jeg trygt instalere denne først 3.71m33-4, eller må jeg instalere 3.71m33-2 --> 3.71m33-3--> og så 3.71m33-4 ??? 2. Hva er å hva kan man gjøre på RECOVERY menyen, mye ting der som jeg ikke skjønner hva er som f.eks: - Stortsett alt på Configuration -> ? - Run Program at /psp/game/recovery/eboot.pbp ? - Advanced-> Toggel USB (Flash0,1,2,3) format flash reset settings? - Advanced->Advanced configuration ? - Plugins ? - Regisetry hacks ? Takker å bukker nok en gang for all hjelp jeg evnt får Endret 7. januar 2008 av TheBassMan Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Men nå har jeg enda flere spm : 1. nå har jeg 3.71 m33, tenkte jeg skulle få updatert til 3.71m33-4. Kan jeg trygt instalere denne først 3.71m33-4, eller må jeg instalere 3.71m33-2 --> 3.71m33-3--> og så 3.71m33-4 ??? 2. Hvor hen på minnebrikken skal jeg legge spillene filmene som jeg har lastet ned, (ISO og CSO filer) ??? 3. Hva er å hva kan man gjøre på RECOVERY menyen, mye ting der som jeg ikke skjønner hva er som f.eks: - Stortsett alt på Configuration -> ? - Run Program at /psp/game/recovery/eboot.pbp ? - Advanced-> Toggel USB (Flash0,1,2,3) format flash reset settings? - Advanced->Advanced configuration ? - Plugins ? - Regisetry hacks ? Takker å bukker nok en gang for all hjelp jeg evnt får De fleste svarene får du hvis du hadde lest på FAQ på førsteposten.. noe av det skal jeg legge til under FAQ (: Du kan trygt innstalere 3.71 M33-4 hvis det ikke står noe i readme at du MÅ innstalere fra 2 og høyre f.eks Configuration bør du ikke tukle med hvis du ikke vet hva du driver med.. Bortsett fra Registery hacks, der kan du aktivere at X er enter hvis du sitter med japansk PSP. Eller aktivere flash eller WMA. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Flash er aktivert på Psp Slim&Lite Default. Aner ikke om det gjelder for M33, Det kan være annerledes Thebassman: Kan du sende meg din filstruktur på ditt magic memory stick ? Jeg er ikke sikker på om mappene blir riktige. Nesten som da du lurte så mye på det. Endret 6. januar 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Flash er aktivert på Psp Slim&Lite Default. Aner ikke om det gjelder for M33, Det kan være annerledesThebassman: Kan du sende meg din filstruktur på ditt magic memory stick ? Jeg er ikke sikker på om mappene blir riktige. Nesten som da du lurte så mye på det. Om du tar alle filene dine fra minnekortet over til PC-en, også formaterer minnekortet med PSP'en. Så blir mappestrukturen riktig. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Knallbra at dere fikk det til! Ser at det trengs en skikkelig guide til Pandoras nå, og jeg skal skrive en nå til uka. Men en knallbra software til MagicMs er: Despertar Cementerio (Universal Unbricker) v3 for Slim & Fat Denne installerer 3.71 M33-2 rett inn for deg, så det blir jo utrolig enkelt. Tror faktisk de har fikset screenbugen på Slim også slik at du ser hva du driver med. (Skjermen blir ikke svart, som den pleier å være på den originale unbrickeren) Lenke til kommentar
TheBassMan Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hey! Hvor legger jeg Emulator Snes9 å evnt spill til slik at den fungerer??? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Under Game150.. Husk å sette kernel mode til 1.50 i recovery for at det skal fungere! Lenke til kommentar
TheBassMan Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Under Game150.. Husk å sette kernel mode til 1.50 i recovery for at det skal fungere! Hvor hen i menyen på recovery kan jeg gjøre det, finner ikke kernel mode funksjon Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Advanced->Advanced configuration Lenke til kommentar
TheBassMan Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Advanced->Advanced configuration Hmmm var ikke helt lett dette her , men jeg ser ingen kernelmode der. kun disse: * Plainmoduels in UMD/iso * Execute boot.bin in UMD/iso Da kan jeg kun velge Enable eller DISABLED, og begge er satt til DISABLED * Jeg har lagt inn en iso film på 1.6GB i mappen ISO-->Videos, problemet er at jeg får ikke opp noen film på XMB? Er det noe jeg gjør galt, hva må gjøre for å få til dette? Endret 7. januar 2008 av TheBassMan Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Noen som kan hjelpe meg litt? Jeg sitter med en Psp (feite versjonen) og har akkurat nedgradert til v.1.50, greit nok. Men som jeg skjønner så er ikke dette det beste, er det noen nye firmwares jeg bør legge inn? Jeg er nødt til å spille alle spillene mine + bruk av homebrew. Noen som kan gi meg noen råd og hint? Chris EDIT: Hvis noen kunne hjelpe meg å skifte slik at O blir X og motsatt, så hadde det vært fint, sitter med japansk versjon og trykker alltid feil Endret 7. januar 2008 av Chris_LoX Lenke til kommentar
TheBassMan Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Advanced->Advanced configuration Hmmm var ikke helt lett dette her , men jeg ser ingen kernelmode der. kun disse: * Plainmoduels in UMD/iso * Execute boot.bin in UMD/iso Da kan jeg kun velge Enable eller DISABLED, og begge er satt til DISABLED * Jeg har lagt inn en iso film på 1.6GB i mappen ISO-->Videos, problemet er at jeg får ikke opp noen film på XMB? Er det noe jeg gjør galt, hva må gjøre for å få til dette? Anaxyd ? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Sjekk PM.. Du kan forresten bytte mellom X og O med custom firmware.. Lenke til kommentar
TheBassMan Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Sjekk PM.. Du kan forresten bytte mellom X og O med custom firmware.. Har ikke fått noe PM fra deg,, Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Advanced->Advanced configuration Hmmm var ikke helt lett dette her , men jeg ser ingen kernelmode der. kun disse: * Plainmoduels in UMD/iso * Execute boot.bin in UMD/iso Da kan jeg kun velge Enable eller DISABLED, og begge er satt til DISABLED * Jeg har lagt inn en iso film på 1.6GB i mappen ISO-->Videos, problemet er at jeg får ikke opp noen film på XMB? Er det noe jeg gjør galt, hva må gjøre for å få til dette? Anaxyd ? Sjekk på Advanced bare da. Eller bare let rundt i menyene der. Ganske lett å finne. ISO film?? Prøv å legg den bare i ISO mappa, om dette virkelig er en ISO fil. Hvis ikke, legg den i Video mappa på rooten av memsticken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå