Gå til innhold

Guidesamletråd: Downgrade og Custom Firmware på PSP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg prøvd alt føler jeg.... Slette minnekortet å lagt inn flere ganger nå samt hatt i lader osv...

FHJ: Når du har brukt TOTALNewbieasyInstaller, å programmet er ferdig med å lage minnekortet til pandorasbattery.

Hvordan ser ut mappesytemet ut på minnekortet ditt? På mitt kort er det bare 1 mappe, å den har ikke noe navn, men bare en sånn strek: -

å inne i den mappen ligger det noen filer å noen andre mapper med navn: KD, registry, og PSP samt noen andre filer.

Er det sånn hos deg å?

Harru noen flere gode tips på lager på hva det som kanskje er galt ;)?

Endret av TheBassMan
Lenke til kommentar
Nå har jeg prøvd alt føler jeg.... Slette minnekortet å lagt inn flere ganger nå samt hatt i lader osv...

FHJ: Når du har brukt TOTALNewbieasyInstaller, å programmet er ferdig med å lage minnekortet til pandorasbattery.

Hvordan ser ut mappesytemet ut på minnekortet ditt? På mitt kort er det bare 1 mappe, å den har ikke noe navn, men bare en sånn strek: -

å inne i den mappen ligger det noen filer å noen andre mapper med navn: KD, registry, og PSP samt noen andre filer.

Er det sånn hos deg å?

Harru noen flere gode tips på lager på hva det som kanskje er galt ;)?

Da har et eller annet gått galt når du installerte. Det skal være flere mapper..

Sto PSP'en din i USB modus og oppga du rett sted Totalnewb skulle installere til?

Lenke til kommentar

Jepp, Var i usbmodus. Så det skal ikke være bare 1mappe med navn: - ?

Hvilke mapper skal være der etter man har brukt Totalnewb ?

Når Totalnewb spør om hvor minne kortet mitt er før den instalere , så oppgir jeg bare m:(det er der minnekortet mitter)

Hvordan sletter du minnekortet ditt?

Sletter du det via PSP eller via PC-en?

Skjønner ikke hvorfor dette skjer.... :(

Endret av TheBassMan
Lenke til kommentar

BassMan, det må være noe galt under installeringen av TotalNewb. Du må forsikre deg om at du oppgir riktig sted den skal installere og at PSP står i USB modus. Du installerer vel via PSP'en sant og ikke via en memorycard leser eller et eller annet sånt sant?

Lenke til kommentar
Roten ser slik ut:

Tre foldere:

PSP

kd

Registry

Tre filer:

371.PBP

M33_371_INSTALL_LOG.TXT

msipl.bin

Det er de samme mappene som ligger inni mappen med bare strek(-) som navn... Rart det der. Hmmm Da skal jeg prøve å flytte alle de mappen utfra mappen med strek som navn ås e hva som skjer.

BassMan, det må være noe galt under installeringen av TotalNewb. Du må forsikre deg om at du oppgir riktig sted den skal installere og at PSP står i USB modus. Du installerer vel via PSP'en sant og ikke via en memorycard leser eller et eller annet sånt sant?

Jeg oppgir riktg sted hvor psp'en er plugga inn i. Å ja jeg instalerer å gjør alt via psp'en... Rare greier ..

Roten ser slik ut:

Tre foldere:

PSP

kd

Registry

Tre filer:

371.PBP

M33_371_INSTALL_LOG.TXT

msipl.bin

Jeg mangler denne : M33_371_INSTALL_LOG.TXT

Lenke til kommentar

the bass man:Pokker som jeg misunner deg nå altså Hvordan klarte du det?

kjørte totalnewbye installer-krysset av for alternativ 4 under kjøring av totalnewbyinstaller-satta så inn pandora batteriet,da startet den opp selv,trykket da på x og lampen med ufo tegnet på begynte og blinke.skjermen var sort hele tiden.

Hvordan legger jeg nå inn spill på minnebrikken? :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...