Gå til innhold

Guidesamletråd: Downgrade og Custom Firmware på PSP

Anbefalte innlegg

FHJ: hvor er Slim installer? de to totalnewbieinstallersene jeg har lastet ned fra QJ har hatt feil i rar arkivet. + at det er to rar-filer igjen og jeg aner ikke om de bare skal legges på minnekortet eller hva som skal extractes hvor

Kan du hjelpe meg? har bestilt tool batteri så den delen med homebrew psp inkluderer ikke meg. Skal ha CFW på Slim 3.71.

Ingenting skal legges på minnekortet manuelt. Ikke pakk ut noen av de andre arkivene. Pakk kun ut den filen du laster ned og kjør start filen.

Skal sjekke om jeg også får feil på arkivet..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

FHJ: Nå har jeg gjort meg ferdig med TOTALNewbieasyInstaller det gikk smertefritt :) Men nå har kommet til en svart skjerm etter at jeg putta inn pandoras battery som du sa. Har trykk på X, ingen ting skjer. Har trykka på det meste nå flere ganger, men jeg kommer ingen vei.

Trykka du bare vilt, å plutselig kom du vidre?. Hva skal skje hvis jeg trykker riktig?

Endret av TheBassMan
Lenke til kommentar
FHJ: Nå har jeg gjort meg ferdig med TOTALNewbieasyInstaller det gikk smertefritt :) Men nå har kommet til en svart skjerm etter at jeg putta inn pandoras battery som du sa. Har trykk på X, ingen ting skjer. Har trykka på det meste nå flere ganger, men jeg kommer ingen vei.

Trykka du bare vilt, å plutselig kom du vidre?. Hva skal skje hvis jeg trykker riktig?

Jeg skal ta og kjøre gjennom hele prosessen sjøl og poste en veiledning.. Gi meg 10 minutter

Lenke til kommentar

Okay.. Det er bare å trykke på X når du får opp grå/sort skjerm. Etter et par sekunder vil det lyse fast i memorycard aktivitetslyset ca 20 sek. Det begynner så å blinke i memorycard og wifi aktivitets lysene en 20-30 sekunder til. PSP'en slår seg av når den er ferdig. Du kan nå putte i vanlig batteri og boote opp.

Du er å i besittelse av en slim med custom firmware.. :)

Lenke til kommentar

Uff.. Det skjer ingen ting hos meg...... Når jeg putter inn batteriet så starter den(Lyser Grønt) og så lysert det bare grønt. Når jeg trykker på X knappen så er det ingen Aktivitet i det hele tatt på de andre lysa... Helt dødt... har trykka på alle kanppene... SVART skjerm hele tida.

Minnekortet skal være i heletiden ikke sant?

Pokker hva kan være galt da?

Endret av TheBassMan
Lenke til kommentar
Uff.. Det skjer ingen ting hos meg...... Når jeg putter inn batteriet så starter den(Lyser Grønt) og så lysert det bare grønt. Når jeg trykker på X knappen så er det ingen Aktivitet i det hele tatt på de andre lysa... Helt dødt... har trykka på alle kanppene...

Minnekortet skal være i heletiden ikke sant?

Pokker hva kan være galt da?

Minnekortet skal stå i ja.. Hvilken type installerte du på memkortet? Slim eller universal?

Lenke til kommentar

Valg nr 3 : Slim

Det virker som det er et eller annet galt med minnekort delen, siden det ikke blinker i lysa til minnekortet når jeg stater PSPS'en med Pandorasbattery.

SpesialForce: Skal prøve å finne linken til den sida jeg lasta ned fra.

Endret av TheBassMan
Lenke til kommentar

:( Skjer fremdeles ingen ting.... Da lagde jeg koret med universal unbricker valg4... SKjedde akkurat på samme måte... Ingen ting. Skjermen å det lyser grønt fra power lyset, så er det ingen aktivitet.... Pokker :wallbash:

Har du noen andre gode ideer :)? Kjipt at dette ikke går, for nok aldri en modda psp... Sukk :(

Lenke til kommentar

For dette her er pandorasbattery : http://www.modnet.no/index.php?cPath=158_160 Så jeg har riktig battery for jobben ? ?

Det står på den lille bruksanvsingen jeg har at dette batteryet skal bli satt til "servicemode" når jeg putter i minnekort med "riktig" innhold.

Så da må de da vel være et eller annet galt med minnekortet eller innholdet i det

mon tro ?

Endret av TheBassMan
Lenke til kommentar
Jeg kjører med akkurat samme batteriet.. Jeg kan ikke skjønne hva det er som går galt. Har du forsøkt å ha strømledningen iplugget når du restarter?

Når jeg restarter, mener du når jeg plugger inn pandoras battery at jeg skal ha inn stømkablen? Det har jeg ikke prøvd, men batteryet er jo fulladet... Men jeg skal prøve det.

Du har det samme battery er jo bra, for da skal jo det fungere :) Men du er også PSPslim ikke sant? Det har vel ikke noe å si at jeg har firmware 3.80? Det er ikke det som blokker det=?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...