AnaXyd Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Tipper det er rimelig lik struktur. Last ned programmet mitt, og la det formatere for deg.. Lager riktig mappestruktur som på Phat ihvertfall.. Lenke til kommentar
TheBassMan Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Pokker det var en SD 512MB kort... Sukk.. Da må jeg på shoppe tur i morgen igjen, billigste jeg fant var denne 1GB: http://www.multicom.no/PartDetail.aspx?q=p...04;c:36126;r:pg Den er enda billigere på Amentio, men der var den dessverre utslogt. Har du noen bedere forslag ? SÅ jeg kan bare få gjort klar en MemsStick, da for jeg ta en titt i den posten du la inn tidligere Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Har du ingen elektroniske butikker i nærheten da? Slipper du å vente på posten i flere dager også.. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Siden den saken der formaterer litt annerledes så har det blitt 8GB minne til PSP, 512 fra mobilen til magic stick og 2GB igjen i mobilen Komplett Thebassman: kunne du hjelpe meg? Endret 2. januar 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
TheBassMan Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jo jeg har jo denne i nærheten, det var ikke dyrt det : http://www.movida.no/default.asp?pid=940308 190kr Har Netshop Oslo og, men der var det litt dyrere: http://www.netshoposlo.no/aspx/produkt/prd...aspx?plid=12418 230kr Den på movida fungere fint vel? Lenke til kommentar
TheBassMan Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) SpesialForce: Sjekk PM din. Endret 2. januar 2008 av TheBassMan Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Pass på at det er Magic Gate sertfiserte brikker så, og at de har mer enn 256MB! Da burde alt gå bra. Det er jo begge du linker til og ser jeg.. Lenke til kommentar
TheBassMan Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Flotters, da blir det ny shopping runde i morgen, å da har jeg forhåpentilvis alt i orden. X. PSPSlim X. PandorasBatterySlim (er påvei i Posten ) X. MS PRO Duo 1GB (shopper i morgen ) Da har jeg vel alt som skal til for å modde PSP'en, det enste som må til da er å følge Guiden du har laget på hvordan det skal gjøres Håper jeg har alt til helgen, da blir det Moddings ! Endret 2. januar 2008 av TheBassMan Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Yes! Følg heller guiden jeg linket til på forrige side angående Pandoras Battery greiene. Når du er på firmware 1.5, og skal ha 3.71 M33, kan du skippe over på min! Lenke til kommentar
TheBassMan Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 hehe takk for tipse(ne) Lenke til kommentar
Goldfinger Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hvordan "oppgradere" fra 3.80 til feks 3.50 for så å downgrade til 1.5? får bare melding at jeg ikke trenger å oppgradere til 3.50 fordi jeg allerede har en nyere versjon? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Du må bruke Pandoras Battery for å kunne downgrade til 1.5. Det går ikke an å downgrade en 3.80 til 3.50 via en vanlig downgrader. Link til Pandoras Battery greiene har du her: http://www.psp-hacks.com/forums/about107068.html Det står alt hvordan du installerer og setter det opp. Men bakdelen med dette er at du enten trenger en PSP med homebrew muligheter fra før av, for og så kunne installere det. (En med FW 1.5 eller Custom Firmware) Hvis du leser litt på de siste 3 sidene her, så er dette akkurat blitt diskutert, så jeg regner med at det står noe nyttig der.. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Retter deg litt "Men bakdelen med dette er at du enten trenger en PSP med homebrew muligheter fra før av eller et Datel Tool batteri og TOTALNewbieasyInstaller." Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jepp, glemte av å nevne batteriet. Lenke til kommentar
TheBassMan Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Da var minne kortet i hus =) Så nå kan jeg bare å begynne å gjøre klart det ikke sant? Da begynner jeg å fulge AnaXyd Guiden.. Dette blir spennedne. Lenke til kommentar
TheBassMan Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) AnaXyd: Lurer på dette: Dette står i guiden: 3.52 M33 Full install. (for 1.5) "Når denne er ferdig lastet ned, unzipper du den, kjører den og extracter inn filene på PSP'en din. Dette skal extractes inn på roten av memorysticken din." roten av memorysticken, hvor er det? Jeg har formatert MemSticken, det er ingen mapper eller noe på den. Mener du at den skal bare ligge i k: (som den heter i mitt tilfelle) er det roten? Kan jeg laste ned alle disse: 3.52 M33 Full install M33 3.52 Update 4 M33 3.71 Full Installation 3.71 M33 Update #2 3.71 M33 Update #3 og derretter extracter inn ALLE filene en etter en på Memsticken også deretter instalere de en etter en på PSP'en når jeg har skrudd på PSP'en. Eller må extracter hver enkelt av de filene på Memsticken i roten og deretter skru på PSP'en også instalere, etter 1 er instalert må jeg igjen formatere Memsticken? Også gjør jeg sånn med neste fil å neste fil osv ? ? Skjønner at jeg trenger Pandorasbattery først for å få til dette, men jeg tenkte jeg skulle gjøre mest muligklart, som du nevte evnt forbrede Memsticken Jeg har som sagt kjøpt meg 1GB MemStick, men denne skal jeg vel kun bruke sammen med Pandorasbattery for å Modde psp'en? Etter Psp'en er modda, da kan jeg trygt gå tilbake til 8GB Memkortet mitt å bruke PSP vanlig samt legg inn spill å div på 8GB kortet? Hva er MagicMemoryStick? Er det jeg lager nå? Nå blei det litt mange spm, men jeg takker å bukker for all hjelp Endret 3. januar 2008 av TheBassMan Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 AnaXyd: Lurer på dette: Dette står i guiden: 3.52 M33 Full install. (for 1.5) "Når denne er ferdig lastet ned, unzipper du den, kjører den og extracter inn filene på PSP'en din. Dette skal extractes inn på roten av memorysticken din." roten av memorysticken, hvor er det? Jeg har formatert MemSticken, det er ingen mapper eller noe på den. Mener du at den skal bare ligge i k: (som den heter i mitt tilfelle) er det roten? Kan jeg laste ned alle disse: 3.52 M33 Full install M33 3.52 Update 4 M33 3.71 Full Installation 3.71 M33 Update #2 3.71 M33 Update #3 og derretter extracter inn ALLE filene en etter en på Memsticken også deretter instalere de en etter en på PSP'en når jeg har skrudd på PSP'en. Eller må extracter hver enkelt av de filene på Memsticken i roten og deretter skru på PSP'en også instalere, etter 1 er instalert må jeg igjen formatere Memsticken? Også gjør jeg sånn med neste fil å neste fil osv ? ? Skjønner at jeg trenger Pandorasbattery først for å få til dette, men jeg tenkte jeg skulle gjøre mest muligklart, som du nevte evnt forbrede Memsticken Jeg har som sagt kjøpt meg 1GB MemStick, men denne skal jeg vel kun bruke sammen med Pandorasbattery for å Modde psp'en? Etter Psp'en er modda, da kan jeg trygt gå tilbake til 8GB Memkortet mitt å bruke PSP vanlig samt legg inn spill å div på 8GB kortet? Hva er MagicMemoryStick? Er det jeg lager nå? Nå blei det litt mange spm, men jeg takker å bukker for all hjelp Installer først 3.71 M33 Full Installation, og deretter 3.71 M33 Update #3. Men kan hende du må innstallere 3.52 Full Innstalation først? Det pleier ikke å være det tror jeg.. Les på readme om det står noe om det, om du kan innstalere fra 1.5 hvis det er det duhar. Lenke til kommentar
joketil Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Oi Oi Oi Nå har jeg rotet det til Når jeg setter inn pandora batteriet lyser det i power knappen(uten og slå på psp`n) og skjermen er sort ,får heller ikke opp psp på pc`n.Når jeg setter i originalbatt virker det ok igjen,Hva har skjedd nå da??? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 For å gjøre det enda klarere: Glem guiden min med det første. Du skal lage ei Pandora pakke som består av batteriet som du har kjøpt, og en memorystick du må legge ulike filer inn på. Det vil si at du må gjøre den guiden her: http://www.psp-hacks.com/forums/about107068.html Når du har gjort dette, og er på firmware 1.5, kan du begynne på min guide. Først 3.52 M33-3, så kan du installere 3.71 M33 med oppdateringer.. Lykke til! Oi Oi Oi Nå har jeg rotet det til Når jeg setter inn pandora batteriet lyser det i power knappen(uten og slå på psp`n) og skjermen er sort ,får heller ikke opp psp på pc`n.Når jeg setter i originalbatt virker det ok igjen,Hva har skjedd nå da??? Det som har skjedd, er at PSP'n prøver å boote fra memorysticken utenat du har noe særlig på den. Rett og slett normalt. Men jeg må spørre, hvorfor har du bare prøvd å putte i batteriet, og ikke kjørt inn memorysticken også? Regner med at du skal downgrade her.. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Du glemte å presisere at han må sette inn Magic memory stick (først) og så Pandora batteriet. Endret 3. januar 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå