TheBassMan Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Hva er forskjell å best å ha av disse: 3.40 OE-A eller 3.52/3.71 M33 firmware? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Såklart den siste versjonen. Den har bedre funksjoner og støtte for flere ting, samt at den har alt fra den originale 3.71 (PS3 støtte osv, som ikke 3.40 har noe særlig av). Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Da tror jeg fikk svart på det meste! Er det noen som føler at de ikke er blitt besvart, si gjerne ifra.. Yep, jeg spurte om noe, som jeg tror druknet i mange andre innlegg: Jeg fant ikke noe som tar for seg fra 3.40OE, til 3.71M33 i trådstarten, som du antydet i et annet innlegg. Betyr det at jeg går rett til instruksene "Installasjon av: M33 3.71 firmware!"? Er litt skeptisk til å gå i gang med installering av ny firmware, så jeg spør heller en gang for mye Har for øvrig TA-082-hovedkortet, om det skulle bety noe. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Nei, du kan ikke oppgradere direkte fra 3.40 OE til 3.71 M33. For å installere 3.71 M33, må du ha 3.52 med update 3/4. Men du kan oppgradere fra 3.40OE til 3.52 M33.. TA-082 betyr ingenting lenger.. Bare på downgrade på 2.80 og under. Lenke til kommentar
TheBassMan Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 OK... Nå har jeg tenkt til å orne meg slik at jeg har 3.71 m33-4 firmware, å før jeg evnt "fucker" psp'en så vil jeg bare få et klart signal på at dette er riktig måte å gjøre dette på: 1. Har PSPSlim med 3.80, det må jeg Downgrade til 1.50. Å da må jeg bare bruke dette prog : PSP Upgrader/Downgrader v1.11. Så må jeg Unzip det, og innstaler programmet. Da skal psp'en være Firmware 1.50 ?? 2. Etter punkt 1 er gjort, er det bare å laste ned å instalerer/oppgradere til 3.52 M33. 3. Etter punkt 2 er gjort, er det bare å laste ned å instalerer/oppgradere til 3.71 M33-4. Så er det bare kos ?? Kan jeg bare gjøre det på denne måten? Så nå er det bare å legge inn iso spill å evnt filmer på minnekoret til PSP'en å sette igang å spille? Eller må det mer til? Isåfall hva må jeg gjøre ?? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Du kan dessverre ikke bruke PSP Upgrader/Downgrader til å downgrade PSP Slim. Det du må gjøre, er å mekke deg et Pandoras Battery, og gjøre det via den.. Ellers er punkt 2 og 3 riktige, og etter det er det bare kos ja.. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Vet noen hvorfor min PSP ikke oppdages når jeg kobler den opp i recovery? Redd for en eller annen brick nå.. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Har ikke du spurt om dette før? Eller var det en annen? Du må reflashe firmwaren din. Regner med at du får svart skjerm også? Løsning: Pandoras Battery Lenke til kommentar
marvol Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Det var nok meg den gangen og Hvordan gjør jeg det? Er det bare å Reboote? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Reboote? Nei, du må kjøre recovery med Pandora. Har du tilgang på en PSP med homebrew muligheter? Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Skal vi se, nå har jeg fått lagt inn M33 3.71 Men denne 3.71 M33 1.50 Addon 2 fikk jeg ikke til å installere.. mener det sto noe kernel feil? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Du må sette kernel mode til 3.71 i Recovery menyen for at den skal installere.. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Du må sette kernel mode til 3.71 i Recovery menyen for at den skal installere.. Recovery menyen..? Hvor finner jeg den.. Ett spørsmål til mens du er her, hvilken 'loader' anbefales? Lenke til kommentar
marvol Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Reboote? Nei, du må kjøre recovery med Pandora. Har du tilgang på en PSP med homebrew muligheter? Hmm. trur fetteren min har en PSP, eller så er det dama hans.. Tror ikke de bruker den, så kan alltids høre ;D Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Du må sette kernel mode til 3.71 i Recovery menyen for at den skal installere.. Recovery menyen..? Hvor finner jeg den.. Ett spørsmål til mens du er her, hvilken 'loader' anbefales? Hold inne R triggeren mens du starter PSP'n.. Hva mener du med loader? Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Hva mener du med loader? http://www.psp-hacks.com/category/13 ? Regner jeg må ha en sånnen også.. men hvilken? Lenke til kommentar
TheBassMan Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Du kan dessverre ikke bruke PSP Upgrader/Downgrader til å downgrade PSP Slim. Det du må gjøre, er å mekke deg et Pandoras Battery, og gjøre det via den.. Ellers er punkt 2 og 3 riktige, og etter det er det bare kos ja.. Huff.... så kom dette med Pandoras Battery opp igjen... det var det jeg fryktet .... Akkurat det med PandorasBattery jeg klør meg litt i hodet med. Hva er framgangsmåten her, jeg må da altså kjøpe meg et PSP slim battery, eller fungerer en PSPFAT battery, eller er det ingen forskjell på hva jeg kjøper av batteri? Når jeg har kjøpt battery(noen som jeg må løpe å kjøpe i morgen) Hva skal jeg gjøre da ?? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Hva mener du med loader? http://www.psp-hacks.com/category/13 ? Regner jeg må ha en sånnen også.. men hvilken? Du trenger ikke loaders til M33.. Alt du trenger er i firmwaren! Den klarer å dra omtrent alt av homebrew uten loaders.. Du kan dessverre ikke bruke PSP Upgrader/Downgrader til å downgrade PSP Slim. Det du må gjøre, er å mekke deg et Pandoras Battery, og gjøre det via den.. Ellers er punkt 2 og 3 riktige, og etter det er det bare kos ja.. Huff.... så kom dette med Pandoras Battery opp igjen... det var det jeg fryktet .... Akkurat det med PandorasBattery jeg klør meg litt i hodet med. Hva er framgangsmåten her, jeg må da altså kjøpe meg et PSP slim battery, eller fungerer en PSPFAT battery, eller er det ingen forskjell på hva jeg kjøper av batteri? Når jeg har kjøpt battery(noen som jeg må løpe å kjøpe i morgen) Hva skal jeg gjøre da ?? Tror kanskje det hadde vært smart med en Pandora's Battery guide her på forumet også.. Skal se om jeg får rakt sammen noe nyttig! Du må kjøpe deg et Phat battery. Mener Slim batteriene ikke fungerer til Pandora. Husk, Pandora er en av de enkleste måtene og downgrade/installere CFW med. Det eneste som er dumt, er at du muligens trenger en annen PSP med homebrew muligheter. Men det problemet løses jo med batteriet fra modnet(som allerede er moddet). Når du har batteriet, er det bare å installere de ulike tingene på memorysticken, og boote opp med batteriet og den i. Da vil du komme inn i recovery modus, og du kan downgrade. Endret 27. desember 2007 av AnaXyd Lenke til kommentar
Shagma Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Etter hva jeg kan se så er det mulig å lage pandora av slim batteri dersom man lodder litt. http://www.psp-hacks.com/forums/viewtopic.php?id=111615 Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Se der ja. Hardware modding kan man foreta seg, men det spørs helt om alle folk tør å gjøre dette inngrepet.. Takk for kilden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå