Gå til innhold

Guidesamletråd: Downgrade og Custom Firmware på PSP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da tror jeg fikk svart på det meste! Er det noen som føler at de ikke er blitt besvart, si gjerne ifra.. :)

Yep, jeg spurte om noe, som jeg tror druknet i mange andre innlegg:

Jeg fant ikke noe som tar for seg fra 3.40OE, til 3.71M33 i trådstarten, som du antydet i et annet innlegg. Betyr det at jeg går rett til instruksene "Installasjon av: M33 3.71 firmware!"?

Er litt skeptisk til å gå i gang med installering av ny firmware, så jeg spør heller en gang for mye :)

Har for øvrig TA-082-hovedkortet, om det skulle bety noe.

Lenke til kommentar

OK... Nå har jeg tenkt til å orne meg slik at jeg har 3.71 m33-4 firmware, å før jeg evnt "fucker" psp'en så vil jeg bare få et klart signal på at dette er riktig måte å gjøre dette på:

1. Har PSPSlim med 3.80, det må jeg Downgrade til 1.50. Å da må jeg bare bruke dette prog :

PSP Upgrader/Downgrader v1.11. Så må jeg Unzip det, og innstaler programmet.

Da skal psp'en være Firmware 1.50 ??

2. Etter punkt 1 er gjort, er det bare å laste ned å instalerer/oppgradere til 3.52 M33.

3. Etter punkt 2 er gjort, er det bare å laste ned å instalerer/oppgradere til 3.71 M33-4. Så er det bare kos :) ??

Kan jeg bare gjøre det på denne måten?

Så nå er det bare å legge inn iso spill å evnt filmer på minnekoret til PSP'en å sette igang å spille?

Eller må det mer til? Isåfall hva må jeg gjøre ??

Lenke til kommentar
Du kan dessverre ikke bruke PSP Upgrader/Downgrader til å downgrade PSP Slim. Det du må gjøre, er å mekke deg et Pandoras Battery, og gjøre det via den.. :)

Ellers er punkt 2 og 3 riktige, og etter det er det bare kos ja.. :wee:

Huff.... så kom dette med Pandoras Battery opp igjen... det var det jeg fryktet .... :( Akkurat det med PandorasBattery jeg klør meg litt i hodet med.

Hva er framgangsmåten her, jeg må da altså kjøpe meg et PSP slim battery, eller fungerer en PSPFAT battery, eller er det ingen forskjell på hva jeg kjøper av batteri?

Når jeg har kjøpt battery(noen som jeg må løpe å kjøpe i morgen) Hva skal jeg gjøre da ??

Lenke til kommentar
Hva mener du med loader?

http://www.psp-hacks.com/category/13

?

Regner jeg må ha en sånnen også.. men hvilken?

Du trenger ikke loaders til M33.. :) Alt du trenger er i firmwaren! Den klarer å dra omtrent alt av homebrew uten loaders.. :)

Du kan dessverre ikke bruke PSP Upgrader/Downgrader til å downgrade PSP Slim. Det du må gjøre, er å mekke deg et Pandoras Battery, og gjøre det via den.. :)

Ellers er punkt 2 og 3 riktige, og etter det er det bare kos ja.. :wee:

Huff.... så kom dette med Pandoras Battery opp igjen... det var det jeg fryktet .... :( Akkurat det med PandorasBattery jeg klør meg litt i hodet med.

Hva er framgangsmåten her, jeg må da altså kjøpe meg et PSP slim battery, eller fungerer en PSPFAT battery, eller er det ingen forskjell på hva jeg kjøper av batteri?

Når jeg har kjøpt battery(noen som jeg må løpe å kjøpe i morgen) Hva skal jeg gjøre da ??

Tror kanskje det hadde vært smart med en Pandora's Battery guide her på forumet også.. :) Skal se om jeg får rakt sammen noe nyttig!

Du må kjøpe deg et Phat battery. Mener Slim batteriene ikke fungerer til Pandora.

Husk, Pandora er en av de enkleste måtene og downgrade/installere CFW med. Det eneste som er dumt, er at du muligens trenger en annen PSP med homebrew muligheter. Men det problemet løses jo med batteriet fra modnet(som allerede er moddet).

Når du har batteriet, er det bare å installere de ulike tingene på memorysticken, og boote opp med batteriet og den i. Da vil du komme inn i recovery modus, og du kan downgrade.

Endret av AnaXyd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...